1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

подскажите по 5.0 тди v10

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем юра3331, 26 гру 2014.

  1. vovachkalviv

    vovachkalviv Досвідчений

    Дописи:
    812
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy White
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #21
    який витрата по місту на такій скромняжці, якщо не секрет?
     
  2. Tolya1983

    Tolya1983 Досвідчений

    Дописи:
    908
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Коростень
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    #22
    Машина конечно достойная! :hi: Но расход наверное ого-го!5 литров двигло!Ипать! :crazy:
     
  3. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #23
    Так как бензиновый он не удивит.Литров 14 думаю максимум.
     
  4. Direct

    Direct Досвідчений

    Дописи:
    615
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    бронзовый
    #24
    Слышал что по городу 16,5
    Трасса 10
     
  5. vovachkalviv

    vovachkalviv Досвідчений

    Дописи:
    812
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy White
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #25
    андрей львов, Да 14, в мене на 1.9 з автоматом 9-10, а тут 5.0 - 14? Туарег 5.0 на механіці по заявленим бере 16.5, тому літрів 18-20 цілком навіть нормально, а ше якшо АКПП то плюс 2-3 літра
     
  6. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #26
    Хватит гадать на кофейной гуще - дайте ТС ответить реальную цифру....
     
  7. юра3331

    юра3331 Гість клубу

    Дописи:
    9
    Модель:
    VW Touareg
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    чёрний
    #27
    замерил давление механическим путём по этой инструкции http://www.vwmotors.ru/touareg/190.htm.
    80 градусов 1000 оборотов 1.4-1.55 бариля
    на холостых (600 обороьов) 90 градусов 1-1.1 бариля
    в ходу ростёт више 2х после примерно 1400 оборотов
    холодная всегда 2.5 барыля

    один раз загорелась на 1.9 обороты примерно 1333
    два раза загорелось при 2.1 обороты 1700-2000

    что делать (надеюсь у меня везиток нет)
     
  8. Andrey_ns

    Andrey_ns Досвідчений

    Дописи:
    866
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Blakc
    #28
    А це нормально якщо такі оберти ХХ :?
     
  9. vovachkalviv

    vovachkalviv Досвідчений

    Дописи:
    812
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy White
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #29
    юра3331, что с расходом?
     
  10. юра3331

    юра3331 Гість клубу

    Дописи:
    9
    Модель:
    VW Touareg
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    чёрний
    #30
    замерил давление механическим путём по этой инструкции http://www.vwmotors.ru/touareg/190.htm.
    80 градусов 1000 оборотов 1.4-1.55 бариля
    на холостых (600 обороьов) 90 градусов 1-1.1 бариля
    в ходу ростёт више 2х после примерно 1400 оборотов
    холодная всегда 2.5 барыля

    один раз загорелась на 1.9 обороты примерно 1333
    два раза загорелось при 2.1 обороты 1700.
    а потом вссегда когда доходило до 2.1

    что делать (надеюсь у меня везиток нет)
     
  11. Космоболец

    Космоболец Досвідчений

    Дописи:
    675
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    помаранчевий
    #31
    юра3331, засада.... вроде как с давлением масла всё в порядке, НО мы не знаем какое должно быть давление, ну скажем на 2000 об/мин.... ТО что у вас с повышением оборотов повышается давление масла, это ХОРОШО! Но не понятно достаточно ли повышается давление.
    Мне в голову ни чего другого не приходит, как посоветовать вам померить давление на схожем двигателе. Только меряйте так - только на прогретом до 90 градусов двигателе и "на холостом ходу", "на 1000 об", "на 2000 об." ну и на "3000 оборотов" ....
    Или спросите на СТО какое в норме должно быть давление на вашем пепелаце... Хотя думаю у них одно мерило - "горит или не горит лампочка", а в цифрах они не знают :hahaha:
     
  12. юра3331

    юра3331 Гість клубу

    Дописи:
    9
    Модель:
    VW Touareg
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    чёрний
    #32
    Поменял датчик давления и всё пропало :D
     
  13. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,585
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    #33
    юра3331,
    Як то кажуть обделався льогкім іспугом )))
    Але з вашим двигуном не варто економити на маслі і плутати допуски, як і на всіх TDI двигунах VAG
    Хай апарат служить довго і якнайдовше не ламається!
     
  14. Tolya1983

    Tolya1983 Досвідчений

    Дописи:
    908
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Коростень
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    #34
    Как говорят "Ты крут!" :ugeek: ;) А теперь по расходу плиз!
     

Поділитися цією сторінкою