1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Не заводится 2.0 SDI

Discussion in 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели' started by no name, Apr 16, 2014.

  1. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Messages:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    Еще один вариант что приходит в голову подпаленый моторчик топлива-у меня больше вариантов нет.
     
  2. davyduck

    davyduck Гість клубу

    Messages:
    7
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    Сірий
    Тобто форсунки відпадають? Готуюсь уже до найгіршого варіанту...
     
  3. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    davyduck, проверить електрику.

    [upd=1420317281][/upd]
    а может уже и коммпрессию... а вообще - надо сначала делать диагностику...
     
  4. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Messages:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    Она б неработала нормально думаю.Ждите первый рабочий день.
     
  5. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Messages:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Попробуйте завести с прикуривателем или пускозарядым. Возможно когда кончился дизель и маслали стартером он подогнул крепежи щёток или ещё чего в таком роде - в результате стартер стал жрать больше ток.
    Когда даёшь эфир - появляются нормальные обороты = зарядка= всё работает (форсунки открываются) .А от стартера - такая просадка напруги, что сигнал нормальный на них не доходит.
    Проверить - попробовать завестись "с наката". Тогда - искать проблемы в электрике(контакты, силовые предохранители, стартер).
     
  6. Костя

    Костя Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    Не ображайтесь, але скажу відверто - не поважаєте ви своє авто
    Наші авто не можна доводити до такого. Вони цього не люблять.
     
  7. sheva911

    sheva911 Учасник

    Messages:
    155
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    Golf 6 Variant
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    белый
    Але ж різні ситуації в житті і на дорозі бувають. Я б не був такий категоричний! :hi:
    Тим більше в перших наших машинах специфічні датчики палива :yes:
     
  8. davyduck

    davyduck Гість клубу

    Messages:
    7
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    Сірий
    Ок, дякую за поради. Зараз буду пробувати. Насос в баку качає, це чути. Забув написати, ще засвітився "Чек" і блимають свічки накалу.....

    [upd=1420367083][/upd]
    Доречі, зараз відкрив кришку баку і пішло багато воздуху...виходить в баку вакум? Машина завелась і зразу заглохла....блимає свіча накалу, чек потух....
     
  9. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    Треба підключати комп і дивитися, що у Вас с помилками - гадать можемо дуже довго, варіантів просто дуже багато.

    [upd=1420367151][/upd]
    клапан на кришці вже не працює.
     
  10. davyduck

    davyduck Гість клубу

    Messages:
    7
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    Сірий
    Коли закінчилась соляра було так:

    стрілка показувала, що соляра є, потім різко впала (стрілка) і машина заглохла. Я не міг подумати, що закінчилась соляра (бо по моїх підрахунках вона мала ще бути в баку) і ганяв стартером довго, по пару раз запускав насос в баку.....теоретино, я міг підпалити насос в баку? Паливний фільтр був дуже грязний, аж чорний, фільтр замінив, але це не допомогло...
     
  11. Костя

    Костя Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    Колєга davyduck, перевірте запобіжник реле насоса підкачки в баку, цей же запобіжник відповідає за реле свічок накалу (принаймні в 1,9 тді)
    Бо в мене недавно був неприємний казус :oops: (Драйвер та Мегатранс в курсі справи).
    І ще одне. У вас на кришці стакану паливнго фільтру має бути гвинтик. Він служить для того, щоб стравлювати повітря з стакану паливного фільтру коли закінчується диз паливо. Перевірте чи стакан повний диз палива. Відкрутіть гвинтик, та вмикайте та вимикайте запалювання (спрацьовуватиме насос підкачки). :?
     
  12. davyduck

    davyduck Гість клубу

    Messages:
    7
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    Сірий
    А де саме він стоїть? Під капотом? Який по рахунку?

    [upd=1420395886][/upd]
    І де саме реле на насос стоїть? Чи могли підгоріти контакти на ньому?
     
  13. Костя

    Костя Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка

    Колєга, ну тут вже схема потрібна. На пальцях я вам розповісти не зможу.
     
  14. 1sven1

    1sven1 Гість клубу

    Messages:
    4
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    серый
    Не заводится 2.0 SDI

    Ехал примерно 80-90 км\час, чуть дернуло и движок перестал работать. Остановился, заводить все на ура работает, крутит все как положено, но и все глохнет. на шнурке тоже не заводится. Сталкивался кто то с такой проблемкой?
     
  15. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    1sven1, читаем первый пост.
     
  16. kela

    kela Учасник

    Messages:
    214
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Миколаїв
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    yellow
    1sven1,
    Сними защитный кожух ремня ГРМ и посмотри на его состояние.
     
  17. 1sven1

    1sven1 Гість клубу

    Messages:
    4
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    серый
    шнур показал- нету компрессии, ошибок нету. и все. Компрессия не может в один миг пропасть.
    ехал тупо движок заглох, ключем крутит как раньше, но не заводится. что может быть?
     
  18. saxon

    saxon Старожил

    Messages:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    Вам же уже сказали выше...ремень ГРМ порвался,клапана согнулись - компрессии НЕТ,при этом стартер колен-вал крутит как обычно :shock:
    Украинская поговорка гласит: - "Пышить батькам - хай высылають гроши".
     
  19. 1sven1

    1sven1 Гість клубу

    Messages:
    4
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    серый
    ГРМ натянут, диагностика показала что и грм стоит правильно. но правда сказали разобрать и проверить визуально грм. 4 месяца назад кап ремонт был, солярка в поддон пошла, была реставрация поршня в Киеве, гарантия 1 год. так что проверять не решился, попробую звонить на киев и что они скажут. Но чет все говорят что от гарантии откажут и приведут 1001 причин.
     
  20. saxon

    saxon Старожил

    Messages:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    Снимите верхнюю крышку ремня ГРМ (там 2 защелки) и крутите стартером - распред/вал должен крутиться...Так ли у Вас?
     

Share This Page