1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Редукторы-заменители для Ecofuel: возможные варианты

Тема у розділі 'Метанові двигуни / Метановые двигатели', створена користувачем miki_ua, 23 лют 2017.

  1. mzfkhenry

    mzfkhenry Учасник

    Дописи:
    189
    Модель:
    VW CADDY
    Факт на лицо , сработал аварийный клапан, а остальное вода .... Я бы, для начала подкинул другой.. У меня есть такая возможность, а дальше делал бы выводы..
     
  2. egoistua

    egoistua Гість клубу

    Дописи:
    2
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Новоград-Волинський
    Всім привіт. Бачу що гілка майже не активна, але може хтось підскаже. Треба відремонтувати редуктор Teleflex на Caddy, кто може допомоти чи дати контакти.
    Або інший варіант - встановити та прошиту редуктор з 1.4 TSI 2014 року. Редуктор є.
     
  3. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Якщо хочете прошити під ventrex, пішіть в п.п., дам контакти.
     
    egoistua подобається це.
  4. Сергей Стаханов

    Сергей Стаханов Новенький

    Дописи:
    21
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Дебальцево
    Модель:
    VW CADDY ecofuel
    Потужність, л.с.:
    115
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Серый
    00111.jpg Поставил этот редуктор (накрутил 6 атмосфер) и все заработало. Проехал уже более 500км пока все норм. Встал на место родного ВЕНТРОКСА только пришлось немного удлиннить шланги нагрева и выточить два переходника для датчика давления и вход высокого давления, выход на рампу подошел бес изменений.
     
    egoistua та Igor T. подобається це.
  5. egoistua

    egoistua Гість клубу

    Дописи:
    2
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Новоград-Волинський
    Дякую. На зараз зробили ревізію та ТО мого Teleflex. Проїхав +-1к км. Далі буду спостерігати.
     
  6. Starlis

    Starlis Гість клубу

    Дописи:
    3
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Рівне
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL 2.0
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Колір:
    синій
    Добрий день. Підкажіть, чи робить хтось Tomasetto AT12 на заміну Teleflex так , як робив колись Сергій (miki_ua,)?
     
  7. mzfkhenry

    mzfkhenry Учасник

    Дописи:
    189
    Модель:
    VW CADDY
    Вчора такий замість телефлекса поставив, пишіть в приват
     
  8. Kvartsvas

    Kvartsvas Гість клубу

    Дописи:
    1
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Южноукрайнск
    Модель:
    Caddy
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1006
    IMG_6977.jpeg IMG_6941.jpeg IMG_6913.jpeg IMG_6911.jpeg Маю ventrex 1.4 tsi
    Була помилка високого тиску як і у всіх. Плюс після заправки.
    11.6 кг на холодну під час стоянки. Зтравлюєш- заводиться.
    Перечитав купу сторінок. Розібрав. Клапан почистив від ржі. Ефекту не дало. Далі розібрав ще раз - перевернув ту частину куди впираються плунжери на 180, бо там були вже вмятини.
    Підкинув ще по шайбі під пружини 1 ступені. Зібрав - не переходить на газ.
    Вручну васьою включаю , включається , тиск на хх - 4.6 -5 кг. Оберти набирає, сили мотор має - їде як треба.
    Тільки до наступного глушіння - заводиться і працює тільки на бензині .
    Помилок не має. Катушка на 2 ступені клеєна але ціла, 9 Ом
    Що робити? Він навіть не намагається включитись на газу. Ніби не має команди чи він забув що таке газ
    Чи хто може взяти в ремонт редуктор
    0972707137
    Напишіть
    Перше повідомлення: 18 кві 2025 о 01:44

    Нове повідомлення: 18 кві 2025 о 09:18
    Вранці та ж історія, 11.2 кг. Не тримає 1 ступінь . Є підозра на ущільнення штока плунжера, ніби візуально деформовано кільце .
    :help: 0972707137
     
  9. Калян_

    Калян_ Новенький

    Дописи:
    62
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Г ребенка
    Модель:
    VW PASSAT B7
    Потужність, л.с.:
    150
    КПП:
    DSG7
    Спершу потрібно підключити діагностику і подивитися помилки та дані у реальному часі, потім вже робити виводи чому так відбувається,
    можливо не достовірні дані по вхідному тиску, можливо не достатній тиск у газовій рампі, можливо ще щось...
    Принцип роботи простий, Якщо двигун працює без пропусків запалювання, без детонації, і усі параметри з датчиків каталізатора, датчиків тиску у високому контурі та низькому контурі газу у нормі, двигун переключається на газ,
    Якщо хоча б один параметр не в нормі - двигун працюватиме виключно на бензині
     
    Igor T. подобається це.

Поділитися цією сторінкою