1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обговорення акумулятора на Сaddy

Discussion in 'Электрооборудование' started by Diesel Euro4, May 19, 2014.

  1. fca66

    fca66 Новенький

    Messages:
    53
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорный
    Ездил на родном Варта 11 лет купил при замене Варта silver Чехия и уже 5 лет полет нормальный
     
  2. brullikk

    brullikk Новенький

    Messages:
    17
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    fca66, где покупали варту? Тоже хочу взять, до этого был оберон, хватило на 5 лет, сдох
     
  3. MasterT

    MasterT Учасник

    Messages:
    193
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Уважаемые одноклубники.
    Вы наверное думаете что акум должен служить вечно? Или хотя бы лет 10 ?
    Поверьте, такого сейчас не бывает. Бывают исключения....Как и с средней продолжительносью людей.
    Сейчас акум служит в среднем от 4 до 6 лет, в зависимости от класса.
    Економ( сурьмянистый), стандарт(кальциум плюс), премиум(кальций\кальций).
    И самое главное от отношения владельца авто к акуму, тесть степени заряджености акума.
    Нюансов тысячи...Но они большенству не нужны. Плюс цена от 1300 до 2300 за 60а\ч.
    Так что акум OBERON прослуживший 5 лет, это очень хорошо. VARTA служит в среднем 6 лет. Но есть исключения....Есть 7-8лет, а есть много и 3 года.
    Самое главное, чтобы акум был постоянно полностью заряжен......
    Удачи в выборе.
     
    Денис VW, Becas, Ljova and 3 others like this.
  4. brullikk

    brullikk Новенький

    Messages:
    17
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    MasterT, у меня автомобиль 2006 года, родная варта сдохла в 2016 году, 10 лет. Имею мысль что родные аккумы 10-11 лет ходят без вопросов, но вот чехия это вопрос, потому и спросил здесь. Естественно если они ходят по 3 года, то Оберон форева, исходя из цены
     
  5. Vipop

    Vipop Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    6,328
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    На Варті товариш обпікся одного разу. Через півтора роки роботи на ланцері "приказала довго жити".
    Може і брак був, але по гарантії йому довго голову морочили.
    Звісно Varta, що поставляється в оригіналі на VAG це, як говорять в Одесі, большая разніца!
     
    Денис VW, Rudik77 and Noble like this.
  6. MasterT

    MasterT Учасник

    Messages:
    193
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Brullikk, вам просто повезло з акумом.
    Одні люди живуть до 100 років інші до 70. Є різниця? Ви це можете пояснити двома словами?
    Ось вам і відповідь.
    Ще раз повторюсь. Купуючи акум, нормального виробника, перевірте його зарядженість перед установкою в авто. І в подальшому перевіряйте його зарядженістьзранку, раз в три місяці. І буде вам щастя.
    Або дзвоніть, кому цікаво. Телефони на сайті topmaxavto.....
    Не реклама.....
     
    Денис VW likes this.
  7. Vipop

    Vipop Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    6,328
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    Гм.
    А я, коли купую акум нормального виробника, не хочу його перевіряти. І кожних три місяці тестувати там щось, заряджати, танцювати кругом нього.
    Я хочу купити, поставити, і забути.
    Якщо Ви пишете, що акум і так служить 4-6 років, то навіщо ще голову з ним морочити?
    Чи 4 роки він зобов'язаний прослужити тільки за умови, що ти будеш носитись з ним, як з золотим яйцем?
     
  8. MasterT

    MasterT Учасник

    Messages:
    193
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Звісно, що це ваше право не перевіряти , не тестувати і так далі....
    Але у всіх продавців, без вийнятку, є гарантійний талон з УМОВАМИ користування і з УМОВАМИ прийому по гарантії.
    Акум, це батарейка, як у мобільнику( ви її чомусь заряджаєте? а для чого?)
    Також у вас в авто є мастило, антифриз. Ви їх міняєте? Для чого? Воно ж не виливається.... :)
    Ви вважаєте, що в авто є генератор який заряджає акум? Абсолютно згоден з вами. Але .....є нюанси для всіх авто. Якщо ви, чи якийсь інший водій не їздить постійно, а приблизно раз в тиждень ( зараз у нас карантин і багато дома сидять на удаленці, або у відпустці), а авто стоїть на вулиці і під сигналізацією (в сутки витік струму приблизно 1 ампер), за 10 днів -10ампер з акуму.
    Якщо авто їздить на короткі дистанції, то акум буде потихеньку розряджатися.....Через деякий час, якщо акум буде частково підрозряджений, МОЖЛИВО, посиплеться активна масса (намазка на пластинах), потемніє електроліт і акуму хана. (Авто він заведе влітку, а взимку ?????? ) Це буде вина споживача, а не продавця.
    Навіть акуми з технологією AGM, теж розряджаються, але слугують довше.
    Продавцям акумів краще продавати розряджені акуми :( частіше будете міняти :).
    Так що, вирішувати вам як відноситися до акма, до авто, до заміни мастила і так далі.....
     
    Денис VW likes this.
  9. achtung

    achtung Старожил

    Messages:
    2,177
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    В такому випадку - гарантійна заміна, а чи краще це для продавця ¿
    Більша вірогідність відслужити гарантію все ж у зарядженого :)
     
    Noble likes this.
  10. Vipop

    Vipop Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    6,328
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    Можна піти від зворотнього )
    Як ви ведете діалог з тим, хто приніс акумулятор, що не виходив термін гарантійний?
    Запитуєте, чи перевіряв той чоловік (а тим паче жінка) кожних три місяці акумулятор, чи підзаряджав його, чи возив в сервіс регулярно, чи часто він їздив на своєму авто?
    І якщо цього всього не робилось, то вибачте - ви самі винуваті?
    Я думаю, що не так.
    І думаю, що взагалі була б велика цифра повернень, якби акумулятори потребували такої високої уваги до себе.
    Бо майже ніхто так їх не доглядає.
    Коштує той акумулятор 2000 - 3000, вистачить його на 5-6 років без тих зайвих рухів? Ну і слава Богу!
    450 гривень на рік не ті гроші, щоб про це думати багато. А потім ще і здати на лом.
    Така моя особиста думка.
     
    Becas and achtung like this.
  11. MasterT

    MasterT Учасник

    Messages:
    193
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Ви не уважно почитали пост.
    Купивши на базарі частково розряджну і стару акб, чи у розетці, чи де інде (хто не може чи не хоче зарядити їх), покупець, якщо не зарядить акум повністю, то акум буде і далі розряджатися.....Авто, повністі не зарядить такий акум.....Далі акум , або відпрацює тільки гарантійний термін(що продавцям вигідно_купите ще один), або осиплеться активна маса і потемніє електроліт(емність і пусковий струм зменшиться в два рази-це вимірюється приладом) і по гарантії покупцю ВІДМОВЛЯТЬ. В гарантійному талоні це прописано.
    ГАРАНТІЯ У ВСІХ ПРОДАВЦІВ ТІЛЬКИ ОБРИВ АБО ЗАМИКАННЯ ОДНІЄЇ-ДВУХ БАНОК. Все....
    І останнє. Більшість продавців не розказують те що я вам написав. Покупець попросив-йому продали, дали талон, покупець розписався ...і до побачення. Це так не тільки з акумами, а з любим гарантійним товаром.
     
    kosha, yurij, YurCad and 2 others like this.
  12. sawko

    sawko Новенький

    Messages:
    14
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Кузнецовск
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    зелений
    Всіх зі святом!Друзі порадьте АКБ, виробник?1,9tdi 77kw.Дякую.
     
  13. Noble

    Noble Спеціаліст

    Messages:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    Советую брать EXIDE
     

    Attached Files:

  14. MasterT

    MasterT Учасник

    Messages:
    193
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Доброго дня. Якщо цікавить акум і є бажання і можливість зателефонувати, телефонуйте. Бо не завжди є можливість читати чат. Телефони на сайті..... topmaxavto.com.ua. Тільки взазуйте що з Кадди клубу....тоді буде знижка....
     
    Xabr, Shansss, sawko and 4 others like this.
  15. sage64

    sage64 Досвідчений

    Messages:
    792
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Ще можна Topla (Чехи) з технологією EFB або звичайний, 65 Ah видає 720 А пусковий ток, гарантія 3 роки.
     
    AndRi Y KO, Noble and Lvivgaz like this.
  16. achtung

    achtung Старожил

    Messages:
    2,177
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Кожен буде своє болото :)
     

    Attached Files:

  17. MasterT

    MasterT Учасник

    Messages:
    193
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Акуми EFB вони для авто із старт стопом. Це типу тягові акб. Тобто в два рази більше циклів розряд-заряд. AGM теж типу тягові-циклів в 5 раз більше. І токи пускові в них менші чим в звичайних електролітних. У них товща намазка на пластини. А якщо струм написано на 65 -720 А..... Мабуть це маркетинг. На заборах теж багато чого написано. Краще перепровірте спеціальним прибором, який міряє пусковий струм. Він не у всіх продавців є. Тільки на фірмах. Бо коштує дорого.
     
    Ljova likes this.
  18. sage64

    sage64 Досвідчений

    Messages:
    792
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    MasterT, Річ у тому що куплявся у офіційному магазині , АБ місяць з дати випуска і заміряли спец прибором при мені, показав 720А хоч по характеристиці чи 650 чи 670 А пусковий. А з системою старт стоп більше AGM підходить скоріш за все. Так що не зовсім маркетинг.
     
    Noble likes this.
  19. MasterT

    MasterT Учасник

    Messages:
    193
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Вам видніше. Вам же їздити і експлуатувати.
    А що означає офіційний магазин?
    Словенія відкрила в Україні?
     
  20. sage64

    sage64 Досвідчений

    Messages:
    792
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Так є в Києві магазин, у них тільки оригінальна продукція.
     

Share This Page