1. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.
  2. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  3. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.
  4. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення

Не заводится 2.0 SDI

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 16 кві 2014.

  1. Amadeus

    Amadeus Новенький

    Дописи:
    41
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    жовтий
    Schumacher81, в мене покшо з рівнем масла все ок.
    Трохи пізніше гляну (чи може навіть завтра), чи нема повітря в трубках.
    Якщо нема, то буде гуд, якщо є, то треба буде думати, хто може поміняти ремкомплекти.
    Ну і треба буде ще прогнати Василем по потрібних групах, глянути, що там. І потім ще раз вже після якоїсь трохи довшої поїздки.
     
  2. Semion

    Semion Новенький

    Дописи:
    40
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Ковель
    Модель:
    Vw Caddy 2.0 sdi
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    White
    Доброго дня
    Раніше писав на форумі за проблему із заводкою кадіка ( авто запускалось і через пару секунд глохло), поставив зворотній клапан на подачу перед фільтром. Симптоми зникли, заводиться добре скільки б не стояла. Знаю ,що це не вихід, можливо комусь буде корисно.
     

    Вкладення:

    sage64 та Schumacher81 подобається це.
  3. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    не так...
    Правильнее... как ведет себя эбу, когда в системе воздух... ?
    В идеале, пузырей не должно быть вообще. Пузыри могут давать эффекты:
    - незапуск (или запуск и сразу заглох, а потом надо крутить раз 5, чтобы запустить)
    - Троение, обычно на гарячую, но бывает по-разному...
    - Надувает бак (при открытии крышки бака сильное шипение)
    - сопровождается все это разными коррекциями по форсункам, одни в большом плюсе, другие в минусах
     
    kela подобається це.
  4. Amadeus

    Amadeus Новенький

    Дописи:
    41
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    жовтий
    Megatrans, дякую
    Трохи намотаю км. І подивлюся на поведінку.
    Перше повідомлення: 16 кві 2021

    Нове повідомлення: 17 кві 2021
    До мене дійшло, що я не дуже зрозумів цей пункт:
    - Троение, обычно на гарячую, но бывает по-разному...
    Типу, більше починає травити повітря, коли працює двигун?
     
    Останнє редагування: 17 кві 2021
  5. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    да, обычно через латунные шайбы.
     
  6. Semion

    Semion Новенький

    Дописи:
    40
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Ковель
    Модель:
    Vw Caddy 2.0 sdi
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    White
    Усім доброго дня, раніше писав в цій темі про поганий запуск двигуна ( двигун заводився і одразу глох). Короче кажучи як казав пан Мегатранс проблема була в гбц.
    Пробіг 262000 оригінальний а вироботка була така, що палець можна порізати.
    Розпрєдвал і компенсатори в ідеалі.
    Завтулили нержавейкою.
    Поки що все ок.
     
    jorjik, Schumacher81, kosha та ще 1-му подобається це.
  7. shun

    shun Перевірений

    Дописи:
    350
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Волочиск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    вишневий металік
    Доброго, хочу спитати взагалі на якому пробігові слід міняти ремкомплект форсунок, пробіг з нуля оригінальний?
     
  8. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    792
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Рекомендація VAGа через 100тис.км
    Перше повідомлення: 25 чер 2021

    Нове повідомлення: 25 чер 2021
    Рекомендація VAGа через 100тис.км
     
  9. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,018
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    sage64,
    а скиньте будьте-ласкаві посилання/силку/лінк;)
     
    Semion, Чилик, Djek та 2 іншим подобається це.
  10. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    792
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Цю рекомендацію бачив в Єльзі, зараз під рукою немає ноута, не раніше вівторка, найду скину скрін.
     
    Lvivgaz та Megatrans подобається це.
  11. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,018
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    sage64, спасибі, чекатиму
     
  12. каддіЛак

    каддіЛак Новенький

    Дописи:
    15
    Область:
    Київська
    Місто:
    Ирпень
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    білий як сніжок
    Доброго всім настрою !
    Є така дивна проблемка.
    Автівка зранку заводиться інколи зразу , а інколи тільки з другого разу починає "хапати" після прокрутки стартером 2-3 секунди заводиться... Працює рівно і без збоїв. На дальні дистанції 300-400 км їздить без пробем і питань. Але.....!!!! Коли попадаю в "тянучку" чи "затор" ...після того як з неї виїхав і дав газку вона глохне...(((... І після того як заглохне...потрібно маслати стартероом по декілька разів і довго щоб вона знову завелась. Таке враження що немає палива... Після того як завелась знову їде без проблем і заводиться нормально, якщо зразу заглушити і знову завести....
    Може також бути ще, що після того як після тої" прокачки і трудного запуску" поїзивши і потім десь постоїть, то знову не хоче заводитись і знову потрібно маслати...але це також трапляється не завжди. І як з цим боротись, хто стикався.. які в кого здогади, думки ????? ( Фільтра поміняв сипмтоми залишились, ГБЦ втулена тис. 50-60 тому. авто 2006 року...пробіг великий думаю більше ніж 400 )
     
  13. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    792
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Перевірити тиск в тандемному насосі, на подачу , обратку прозорі шланги і перевірити наявність повітря. Як що втулили алюміній то ходить 50-100тис. приблизно.
     
    каддіЛак подобається це.
  14. каддіЛак

    каддіЛак Новенький

    Дописи:
    15
    Область:
    Київська
    Місто:
    Ирпень
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    білий як сніжок
    ...а тандемник може "воздушити" ???...бо на втулкі не можу дуже грішити ...бо ж заводиться зранку. А чи
    може паливний насос (в баці) працювати під час руху...а в заторі перестати працювати. ?
     
    Останнє редагування: 22 вер 2021
  15. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    792
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Його теж можна перевірити.
    Грішити можна і на втулки і на шайби під форсунками. Киньте прозорі шланги, як не жене повітря перевіряйте насоси.
     
    Останнє редагування: 23 вер 2021

Поділитися цією сторінкою