1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Не заводится 2.0 SDI

Discussion in 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели' started by no name, Apr 16, 2014.

  1. Amadeus

    Amadeus Новенький

    Messages:
    41
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    жовтий
    Дякую за реакцію.
    Повітря не видно. Ставив на обратку до фільтра прозорий шланг, то все ок.
    Свічки 2 робочих, живлення на них є.
    Розєм, що йде до форсунок перетикував. Типу зняв, подивився, закрутив.
    Але от мої пізнання тут +/- закінчуються. В курсі, що далі йде тандемний насос, а далі форсунки. Але які їх перевірити не розбираючи - хз.
    Буду вздячний за підказки.
    Одне зауваження: так як це сталося після морозу, то я відповідно і думаю в тому контексті. Тобто, до морозу заводилося з півтика. От і думаю, на що він міг повпливати.
     
  2. Noble

    Noble Спеціаліст

    Messages:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    Фильтр меняли?
     
  3. Amadeus

    Amadeus Новенький

    Messages:
    41
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    жовтий
    Він відносно недавно міняний. Крім того, паливо через нього проходить добре, знімав шланги, перевіряв, прокачував.
     
  4. sage64

    sage64 Досвідчений

    Messages:
    792
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Amadeus, Далі треба перевірити тандемний насос , який тиск видає? На ньому є заглушка під шестигранник на 6, треба манометр зі шлангом і переходник з відповідною різьбою. Можна перевірити його косвенно з допомогою Васі діагноста. Для цього знімаєте обратку біля блока АБС і в 1.5 чи 2 літрову бутилку, включаєте прокачку паливної системи с допомогою Васі (насос робить 30сек і виключається). Як що бутилка наповнюється за 5-10 сек тандемний видає нормальний тиск, як що 30 чи більше сек і тіче невеликим напором значить насос підсажений. Але краще манометром.
    Якісь помилки пише Василь чи ні?
    Перше повідомлення: Apr 13, 2021

    Нове повідомлення: Apr 13, 2021
    Amadeus, І да, свічки при нормальній компресії фактично не потрібні в теплу погоду, а при слабій 50 на 50.
     
    Last edited: Apr 13, 2021
  5. Amadeus

    Amadeus Новенький

    Messages:
    41
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    жовтий
    sage64, дякую за відповідь.
    Василь помилок не видає. Пізніше ще віду потикаю ним.

    - Що я макимально можу глянути ним на незаведеному двигуні, що могло б стосуватися даної проблеми?

    По тандемному.
    - Я прикріплю фотку, скажіть, який ви шланг мали на увазі (нижній, лівий, правий)
    - Коли йде прокачка паливної Васильом, то тандемний також працює?
    - Коли прокачувати Васильом, то повітря між тандемним і форсунками також мало б вийти?
     

    Attached Files:

  6. sage64

    sage64 Досвідчений

    Messages:
    792
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Amadeus,
    1. Мабуть при прокачуванні Васею тандемний не працює (імхо), але паливо іде через нього і якщо нема ніде проблем (фільтр паливний) то бутилка 1.5л наповнюється секунд за 10.
    2. У мене по іншому не вдавалось прокачати систему після ремонту головки або заміни фільтра паливного. Хоч насос Васею раза 4, 5 включав.
    3. Ось фото розьєма (з синьою пласмаскою це обратка, тягнете вверх за неї і легко знімається, потім в бутилку) і включати насос Васею.
    4. Після такої прокачки авто заводилось з пів оборота.
    Загальний вигляд IMG_20210413_143209.jpg
    І ближче
    IMG_20210413_143128.jpg
     
  7. Amadeus

    Amadeus Новенький

    Messages:
    41
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    жовтий
    sage64, в мене воно по-іншому виглядає. В мене з тандемного вертається на паливний фільтр.
    Тоді я значить зніму обратку і в пляшку. Прокачаю, поки не надоїсть.
    Потім зроблю фото, щоб показати, як в мене.

    Доклав фото. Воно не моє, з одного відео. Але якраз по цій обратці шурує повітря з тандемника.
     

    Attached Files:

  8. sage64

    sage64 Досвідчений

    Messages:
    792
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    У мене теж так повітря йшло коли накривався тандемник і машина заводилась через два на третій, я його поміняв хоч і не перевіряв тиск у ньому. Але коли сказав сімптоми знайомому діагносту, він сказав що 100 відсотків тандемник. Вам же раджу заміряти тиск у ньому.
     
  9. Amadeus

    Amadeus Новенький

    Messages:
    41
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    жовтий
    sage64, є в мене тож така синя приблуда, тільки-що дивився. Зараз буд упробувати прокачувати.
    Є ще думка спробувати завестися з вприском якогось аерозолю через повітряний вхід, і якщо заведеться, дивитися тиск на тандемнику.
    Маю надію, що Василь таке показує, тільки би хто підказав, яку групу дивитися.
     
  10. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Оооо, с моего видоса походу)))
    Нет, давление тандема можно измерить только механически, датчиков нет
     
  11. sage64

    sage64 Досвідчений

    Messages:
    792
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Amadeus, Все вірно на фото, синя обратка, червона подача.
    Васею прокачується при включеному запаленні без заводки авто і робить тільки насос в баку, паливо через фільтр іде до тандемника і вертається знову у фільтр а потім в бак через радіатор охолодження що стоїть на днищі під пасажиром. Якщо АКБ напруга менше 11.5 вольта може видавати помилку при діагностиці Василем. Підзарядіть акум.
    Стартер можна перевірити с допомогою того ж Василя. Включили запалювання, зайшли в діагностику двигуна і відкрили 5 і 7 группу, ключ на старт і заводите авто, дивитесь показники в 1 вікні при заводці. Як що менше 230-240 тоді стартер на ремонт чи профілактику. Якщо такі чи вище значить все ОК з ним. Але акум повинен крутити без проблем. Точно не пам'ятаю яка группа чи 5 чи 7, тому і написав дві.
    Ще в колбі паливного фільтра стоїть щось типа клапана, із за нього теж бувають проблеми але дуже рідко, в це питання не вдавався.
    Перше повідомлення: Apr 13, 2021

    Нове повідомлення: Apr 13, 2021
    sage64, https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch?v=3lH8BCKZqbw&ved=2ahUKEwiqwK_W8_vvAhUS_rsIHTeODIwQ28sGMAB6BAgDEAc&usg=AOvVaw2IWReB6hJptSoi1XTL8fUj
     
  12. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Messages:
    6,021
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    sage64, НАСОС ФОРСУНКА!
    в баку ЕЛЕКТРО НАСОС
    на двигуні МЕХАНІЧНЙИ НАСОС

    НЕ ПЛУТАЙте з КОМОН_РЕЙЛ!
     
    Noble likes this.
  13. sage64

    sage64 Досвідчений

    Messages:
    792
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Lvivgaz, Немного не ту ссылку скинул, звиняйте.
    https://www.google.com/url?sa=t&sou...GMAB6BAgEEAk&usg=AOvVaw0YDkNE3Z8IcJi_hZ4jWCO5
    Перше повідомлення: Apr 13, 2021

    Нове повідомлення: Apr 13, 2021
    Це при прокачуванні без заводки з допомогою ПК і програми Вася діагност, як в останньому пості (ссылка на відео). Просто ще знімаю трубку з обратки і дивлюсь як швидко з неї тіче солярка.
     
  14. achtung

    achtung Старожил

    Messages:
    2,167
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Тандемник так не качає



    Нове повідомлення: Apr 13, 2021
     
  15. sage64

    sage64 Досвідчений

    Messages:
    792
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    С ваговской базы Эльза.
     
  16. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    1) таким акумом вы ее будете заводить до нового года. 2) Уровень масла по щупу, в норме? 3) Давление топлива, создаваемое насос в баке 0.3-0.5 атм - этого достаточно. 4) До тандема подкачивающий насос не докачивает, его задача заполнить фильтр, а дальше тандем сам подтянет от фильтра. В комон рейле подкачивающий прокачивает и тнвд, тут нет. Тем более, что вы не можете нормально покрутить стартером, раз 6-8, долго, так как акум дохлый илм стартер. 5) в момент запуска стартером, стрелка тахометра приподнимается? 6) купите балон холодного старта и с помощью его заведите, чтобы не усаживать акум так быстро, только лить во впуск акуратно, прерывисто. После запуска дать поработать минут 10 и оставить с прозрачными трубками, чтобы на следующий раз отследить воздух в системе
     
    Чилик likes this.
  17. Amadeus

    Amadeus Новенький

    Messages:
    41
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    жовтий
    Megatrans, дуж дякую розлогу відповідь.
    Сьогодні піду пошукаю нормлані прозорі трубки, бо це, що зараз, то колгосп-колгосп.
    І далі піду по цій схемі.
    Я таки схиляюся, до майже дохлого акума (як мінімум).
    Перше повідомлення: Apr 14, 2021

    Нове повідомлення: Apr 14, 2021
    Megatrans, Я таки завівся, ото півгодини тому. Дуже дякую, за наводки )))

    Я на вхід поставив куски прозорого ПВХ шлангу (фото). Він типу побутовий, і на ньому пише температуру 20С. На зараз він ок, щоб запуститися, але на постійно щось боюся залишати. То хотів уточнити Megatrans , якщо ви такі ставили, то чи вони витримують і сам дизель, і температуру при роботі двигуна?
    Чи може є доступні промислові стійкіші варіанти такого плану?
    шланг.jpg
     
  18. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    ездить не рекомендую, они не совсем пригодны для езды, особенно при нагреве. В вашем случае надо запустить на 10 мин и заглушить, оставить на ночь. утром глянуть, что происходит, воздушит или нет. Если да, то замена ремкомплектов насос-форсунок, если не помогло, втулить голову. П.с. при условии, что тандем рабочий и все соединения герметичны
     
  19. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Messages:
    1,487
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    6 років тому САМЕ ПРИ ЗНИЖЕННІ ТЕМПЕРАТУРИ НА ВУЛИЦІ(осінь),мій BST також не завівся.Допомогло вприском балончика швидкої заводки у впуск повітрозабірника (фільтр повітряний попередньо зняв).Потуги з заводкою були ще кілька днів аж допоки не замінив ремкомплектом резинки на насосфорсунках!Після цього заводка була при любій температурі повітря!
    ПС.:також був збільшений рівень масла в двигуні-попадала соляра в масло.Заміною ремкомплекта вирішилось і з заводкою і з збільшенням рівня масла!Доречі вакуум в баку у мене також робився і я на це також грішив. як і ви,та це була хибна версія у моїй проблемі!
    Дана тема якраз і почалася з моєї проблеми,тому маючи живий АКБ якщо ваше авто мучиться з заводкою вангую,що проблема саме в резинках під насосфорсунками!
     
  20. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    там по идее не вакуум, а наоборот надутый бак, бо через обратку форс летят картерные газы
     

Share This Page