1. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.
  2. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  3. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.
  4. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення

Температура двигателя

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем pesso, 19 січ 2018.

  1. pesso

    pesso Гість клубу

    Дописи:
    9
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    vw caddy 2.0 sdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    #1
    Доброго времени суток. Двигатель 2.0 SDI. Какая рабочая температура двигателя должна быть? Датчика температуры охлаждающей жидкости на панели нету. Подключен бортовой компьютер Multitronics. Летом в жару температура в прогретом двигатели 80-84 градуса по трасе, в пробке бывало 93-95 максимум. Сейчас не могу прогреть двигатель 70-76 если по трасе, по городу 60-70. В чем причина? Термостату уже все? Немогу найти инфу о термостате при какой температуре он включается.
     
  2. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #2
    Я думаю що скоріш за все не в термостаті проблема, а в тому що взимку потрібно закривати морду щоб мотор міг прогріватись та й зрештою щоб в салон тепла вистачало.
     
    Igor T. та Vulik подобається це.
  3. pesso

    pesso Гість клубу

    Дописи:
    9
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    vw caddy 2.0 sdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    #3
    Морду звичайно закрив....
     
  4. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #4
    Морду не закрывают те, у кого термостат исправный. Открытие термоса - 87 градусов. 96 - включение вентиляторов
     
    sula, Matvij, russlaw та 3 іншим подобається це.
  5. pesso

    pesso Гість клубу

    Дописи:
    9
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    vw caddy 2.0 sdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    #5
    Я так понимаю надо менять термос, так как он неправильно работает? 87-90 это нормальная температура работы дизеля. Я такой температуры никогда не видел с момента покупки дизеля (2013г). В основном это 80-85 было...
     
  6. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #6
    Ну да, цена ему 250-300 и вуаля
     
  7. pesso

    pesso Гість клубу

    Дописи:
    9
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    vw caddy 2.0 sdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    #7
    Спасибо большое, буду пробовать менять)))
     
  8. Олексiй

    Олексiй Новенький

    Дописи:
    30
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    синiй
    #8
    Была такая же проблема, после замены термостата мордашку не закрывал, температура 90!!!!
     
    HBB подобається це.
  9. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #9
    +1
     
  10. pesso

    pesso Гість клубу

    Дописи:
    9
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    vw caddy 2.0 sdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    #10
    Замена термостата помогла. Теперь все ок. Всем спасибо за ответы
     
    SkyNetWork, Rastaman, jorjik та ще 1-му подобається це.
  11. Aladin

    Aladin Новенький

    Дописи:
    34
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Золотоноша
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2008
  12. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #12
    Поміняєте, потім зніміть відео після заміни.... А потім про заміну радіатора пічки

    А вообще, не делается это так. Рукомер может брехать, а для понимания состояния термостата надо иметь диагностику, где видно реальную температуру двигателя
     
    mfch, achtung та Matvij подобається це.
  13. Aladin

    Aladin Новенький

    Дописи:
    34
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Золотоноша
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2008
    #13
    В кінцевому результаті, виявився термостат і пробита прокладка під головкою!
     
  14. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #14
    как вы понимаете, если мотор набрал 90 градусов, то это уже был не термостат, но и надо учитывать, что фактическая температура 75-100 градусов, на приборке покажет 90.
     
    kovtunvan та achtung подобається це.
  15. Ro968Ma

    Ro968Ma Новенький

    Дописи:
    49
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Чертків
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    #15
    Я на своєму Caddy не пам'ятаю взагалі щоб вентилятор включався (два вентилятора, вентилятор кондиціонера включається). Правда їжджу я майже завжди пустий і "пенсіонерю". Заміряв через VAG COM (температура навколишнього середовища +30, проїхав 10 км. місто, траса, грунтовка) - доходить до + 92 град. і зупиняється. Приблизно при +90 судячи з температури патрубків і радіатора відкривається термостат. Через VAG COM при тестуванні вентилятор крутиться. Але ситуація така що крутиться лиш один вентилятор при ввімкненні кондиціонера і все. От думаю - чи то нормально.
     
  16. Polifon

    Polifon Гість клубу

    Дописи:
    5
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Миколаїв
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    #16
    Доброго времени суток. Имеется CADDY 2014 г. в. Наблюдаю такую картину и не могу понять, должно так быть или что-то не в норме?! После того как проехал 5 - 10 км и остановился, заглушив машину, включается вентилятор! Сервисники сказали, что это норма! Мне кажется, что нет!!! Я понимаю, если б я проехал км так с 50 хотя бы... Летом так постоянно, зимой - реже! На приборе стрелка показывает 90 градусов! Может кто сталкивался, куда копать, что смотреть?
     
  17. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,167
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #17
    Polifon, обычно так бывает при незавершенном цикле прожига СФ
     
    jorjik та vitek подобається це.
  18. Polifon

    Polifon Гість клубу

    Дописи:
    5
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Миколаїв
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    #18
    Так и че терь делать??? На длинные расстояния я то ездил, но проблема осталась....
     
  19. Kerogik

    Kerogik Новенький

    Дописи:
    12
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Самбор
    Модель:
    Caddy 3 ecofuel
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Синій
    #19
    Так повинно бути, таке на всіх нових ВАГах, в мене на кадіку так само, в кума на пассаті б7 такаж фігня.
     
    vitek та Polifon подобається це.
  20. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Дописи:
    1,404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    #20
    Подскажите на 1.6 TDI температура включения вентилятора, подключал Васю на затяжном подъёме температура дошла до 99 масло 107 и все дальше не поднималась но вентилятор не включался ( морда полностью закрыта , за бортом было -10). Через Васю включал тест , запускается ( медленно , быстрее, отключается и так по кругу).
     

Поділитися цією сторінкою