1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обсуждение двигателя 2.0 EcoFuel (BSX)

Discussion in 'Метанові двигуни / Метановые двигатели' started by no name, Mar 31, 2014.

  1. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Messages:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Порядок действий я описал выше.
     
  2. achtung

    achtung Старожил

    Messages:
    2,177
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Sasha dnepr, Sergij Lviv, поэтому лучше брать ОРИГИНАЛЬНЫЙ комплект ГРМ, будет дешевле :)
     
    Lebrasko and Sasha dnepr like this.
  3. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Messages:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Ясли бы не взял, то не узнал бы что он плохой;)
     
    jorjik likes this.
  4. achtung

    achtung Старожил

    Messages:
    2,177
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Sasha dnepr, зачем эксперименты за свои деньги???
    ведь все не перепробуешь, их много....
    И замена комплекта ГРМ не часто, а ставки слишком высоки
     
  5. Жека сумы

    Жека сумы Учасник

    Messages:
    270
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    білий
    Лучше брать не комплектом,а всё по отдельности хороших производителей,чтобы не попасть на нонейм.
    Переплачивать за картонную коробку с надписью VW не вижу смысла,так как VW не производит расходники.
     
  6. adminavto

    adminavto Старожил

    Messages:
    1,218
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Модель:
    VW Tiguan
    Потужність, л.с.:
    200
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    сірий
    Conti не пакует noname в свои комплекты ГРМ.
     
    achtung likes this.
  7. achtung

    achtung Старожил

    Messages:
    2,177
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    adminavto, conti то не пакует :)
    А переплата за оригинал не большая, спокойствие дороже..
     
  8. adminavto

    adminavto Старожил

    Messages:
    1,218
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Модель:
    VW Tiguan
    Потужність, л.с.:
    200
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    сірий
    не понял, что имели в виду?
     
  9. achtung

    achtung Старожил

    Messages:
    2,177
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    adminavto, продавцы не всегда честные, имел ввиду :)
     
  10. adminavto

    adminavto Старожил

    Messages:
    1,218
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Модель:
    VW Tiguan
    Потужність, л.с.:
    200
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    сірий
    ну так... выбирайте честных ;)
     
    Nataly and achtung like this.
  11. mav02121983

    mav02121983 Новенький

    Messages:
    78
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Нежин
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    Коричневий
    Бери комплект ремень и ролик SKF а помпу на выбор INA или по дешевле AIRTEX,DOLZ
    Перше повідомлення: Jun 9, 2020

    Нове повідомлення: Jun 9, 2020
    Ремень и ролик SKF ходят 80 -85 тыс. Уже проверено
     
  12. Rudik77

    Rudik77 Новенький

    Messages:
    67
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Bsx
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Потрібна консультація, сьогодні на ходу злетіла накладка, чи то пильник з радіатора той що закриває радіатори зверху і впала між вентиляторами охолодження,ну і відповідно їх заклинило.Скільки так проїхав хз, тільки коли зупинився почув шум, зразу глянув темп. 120°, швидко вискочив відкрив капот, витягнув ту пластмаску.Венти включились через сек. 10 на макс. , Побіг знов завів машину щоб антифриз циркулював, через сек 40 темп. впала до норми. Мотор таке переживе?
     
  13. achtung

    achtung Старожил

    Messages:
    2,177
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Rudik77, якби закипіла, Ви б побачили.
    А якщо не кипіла, то взагалі нічого страшного.
     
    Rudik77 likes this.
  14. Rudik77

    Rudik77 Новенький

    Messages:
    67
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Bsx
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    achtung, Я здогадувався що все ок, хотів почути думку більш компетентних людей, для власного заспокоєння:hi:
     
  15. osik

    osik Учасник

    Messages:
    103
    Область:
    Закарпатська
    Місто:
    Тячев
    Модель:
    vw caddy kasten 2.0
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    червоний
    У мене одного разу коли вертався із моря, попав камінь і відбило лопость вентелятора їхати не можна було бо диз баланс був конкретний двіжком теліпало страшно, а їхати трубуло порядка 700 км в машині дитина і жінка, короче було прийнято рішення відключити вентилятор радіатора. Їхати требуло хочаби із швидкістю 90 км. щоб був обдув і машина не грілася, коли ідеш по трасі то норм а от заізджаєш у місто перший світлофор і проблема температура підскакує відразу, тоді зупинка охолодження двигуна і дальше у дорогу. До дому доїхали, машина у нормі не перегріта, пізніше був знайдений новий вентилятор і замінений.
     
    Igor T., myfloor and Rudik77 like this.
  16. Sergej_uz

    Sergej_uz Новенький

    Messages:
    22
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    vw caddy109
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Доброго дня всім. Спостерігаю таку проблему на авто caddy ecofuel 2.0, на вулиці температура +12, але запуск на бензині не відбувається, запускається одразу на метані, перед цим декількаднів, був чек (жовтий двигун), потім сам пропав! В чому може бути проблема, хто з таким зтикався?
    Перше повідомлення: Oct 2, 2020

    Нове повідомлення: Oct 2, 2020
    В такому випадку, думаю доцільно було відломати протилежну лопость вентилятора, таким чином він бувби збалансований, все одно вентилятор під заміну, а от в їзді Ви не відчулиб відсутність тих лопостей!
     
    Igor T. likes this.
  17. Stonik

    Stonik Учасник

    Messages:
    158
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    Vw caddy 2.0 ecofuel
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Sergej_uz, Привіт в мене так само коли +12 градусів запускається на газу нижче +10 тоді на бензині
     
  18. Sergej_uz

    Sergej_uz Новенький

    Messages:
    22
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    vw caddy109
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    В яких регламентних доках можна почитати про ці температури, коли і при яких температурах, що запускається?
     
    myfloor likes this.
  19. boldysh

    boldysh Учасник

    Messages:
    274
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Коломия
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    Доброго дня.
    Зранку при заводці машина троїть як на газу так і на бензині, ще помітив при переключанні передач так як б підвисали великі оберти інколи і машину сіпає. Помилки показує такі.
    Car Scanner ELM OBD2
    P0123
    Raw code: 0123
    ECU: Блок управления двигателем
    Статус: Временная
    OBDII: Высокий показатель датчика положения дроссельной заслонки / переключатель А
    Raw code: 0301
    ECU: Блок управления двигателем
    Статус: Подтвержденная
    OBDII: Нарушен порядок зажигания
    Raw code: 1693
    ECU: Блок управления двигателем
    Статус: Подтвержденная
    OBDII: Turbo Charge Control Circuit Malfunction
    Volkswagen: Tachometer Circuit Low Voltage; Malfunction Indication Light Short to B +
    Ці помилки видалив залишилась ще помилка обрив 2 лямбда. Звідки починати з електрики?
     
    Last edited: Oct 3, 2020
  20. Карташов 1989

    Карташов 1989 Учасник

    Messages:
    131
    Область:
    Запорізька
    Місто:
    Мелітополь
    Модель:
    Vw caddy
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    Синий
    Каковы симптомы ошибки P0123?
    • При появлении данной ошибки на приборной панели автомобиля загорится индикатор Check Engine. ECM переведет двигатель в аварийный режим и прекратит протекание тока в привод дроссельной заслонки. При этом угол открытия дроссельной заслонки будет составлять не больше 6 градусов.
    • Могут возникнуть проблемы с управлением впрыском топлива и моментом зажигания.
    • Возможно снижение мощности, а также чувствительности двигателя к открытию дроссельной заслонки.
    • Двигатель может работать на более высоких оборотах на холостом ходу, но при этом автомобиль не будет ускоряться должным образом
    Перше повідомлення: Oct 3, 2020

    Нове повідомлення: Oct 3, 2020
    Какой ремонт может исправить ошибку P0123?
    • Ремонт или замена электрического разъема датчика “А” положения дроссельной заслонки
    • Ремонт или замена электрических проводов, относящихся к датчику “А” положения дроссельной заслонки
    • Замена датчика “А” положения дроссельной заслонки
     
    Lutsifer, Burtipaev and boldysh like this.

Share This Page