1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Скрыть объявление
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Клапан управления геометрией турбины 1,9 bls

Тема в разделе "Диагностика и неисправности", создана пользователем Дима7, 1 окт 2018.

  1. cresset

    cresset Досвідчений

    Сообщения:
    613
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    vw caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    бiлий
    #41
    https://www.drive2.com/l/499351453165420624/
    Перше повідомлення: 10 мар 2020

    Нове повідомлення: 10 мар 2020
    Крышка на блс есть у меня...моя старая...с ней проблема по вентиляции на эксперименты могу отдать
     
  2. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Сообщения:
    6.022
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #42
    cresset, кстати, Олег, свою старую не пробували продувать?
     
  3. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форума

    Сообщения:
    4.657
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #43
    Я б взял, надо ж вопрос закрыть, узнать правду
    Перше повідомлення: 10 мар 2020

    Нове повідомлення: 10 мар 2020
    Между прочим бжбшная крышка есть. Можно сделать видос - сравнение обеих
     
    Lvivgaz нравится это.
  4. cresset

    cresset Досвідчений

    Сообщения:
    613
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    vw caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    бiлий
    #44
    Lvivgaz, Олег я к ней ещё не добирался......если отправлю Жене он как раз все и проверит
    Перше повідомлення: 10 мар 2020

    Нове повідомлення: 10 мар 2020
    Megatrans, Жень можем завтра созвониться ....типа куда отправить
     
  5. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форума

    Сообщения:
    4.657
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #45
    Ну ок, ))
     
  6. icij

    icij Гість клубу

    Сообщения:
    8
    Область:
    Закарпатська
    Місто:
    Иршава
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    #46
    У мене кади 1.6 тди 2011 комонрейл таку хтось розпилював чи там ресивер вакума одільно від фільтрів картерних газів?
     
  7. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Сообщения:
    6.022
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #47
    icij, Сто ковш, навіть відео є
     
  8. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форума

    Сообщения:
    4.657
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #48
    На рестайле точно есть мембрана и тояно приходит вакуум, так как приезжала машина, которая потеряла тягу из-за того, что официалы, при ремонте гбц, сломали штуцер для вакууманого шланга. Пришлось врезать латунный и заливать герметом
     
  9. icij

    icij Гість клубу

    Сообщения:
    8
    Область:
    Закарпатська
    Місто:
    Иршава
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    #49
    То не було тяги у вас бо була утечка вакума і не давало на турбіну треба було заглушити трубку і все запрацювало
    Перше повідомлення: 11 мар 2020

    Нове повідомлення: 12 мар 2020
    треснула кришка пускал вакум в кришке вакум заглушил интересует чи находиться фільтр картерних газов в области моей трещини на фото позначено стрілочками місто тріщини
     

    Вложения:

  10. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форума

    Сообщения:
    4.657
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #50
    Фильтр картерных газов, это что?
     
  11. icij

    icij Гість клубу

    Сообщения:
    8
    Область:
    Закарпатська
    Місто:
    Иршава
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    #51
    тут розписано на фото
     

    Вложения:

    • 3c50a36s-960.jpg
      3c50a36s-960.jpg
      Размер файла:
      178,8 КБ
      Просмотров:
      481
    achtung нравится это.
  12. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форума

    Сообщения:
    4.657
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #52
    Тю, маслоотделитель, ну ок. Нет, на вашей картинке ж нарисовано, что там вакуумный ресивер
     
  13. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Сообщения:
    6.022
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #53
     
    MasterT нравится это.
  14. icij

    icij Гість клубу

    Сообщения:
    8
    Область:
    Закарпатська
    Місто:
    Иршава
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    #54
    Я бачив це відео еле за то місте де в мене тріщина нічого не сказано а також що там вакумний бачок на кришці!
     
  15. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Сообщения:
    6.022
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #55
    icij, А від чого у вас тріснула кришка?
     
  16. icij

    icij Гість клубу

    Сообщения:
    8
    Область:
    Закарпатська
    Місто:
    Иршава
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    #56
    Не знаю напевно пластик бракований на цих моторах у багатьох є проблеми з кришками,читав офіціали міняють кришки по гарантії.
     
  17. ozzy_sv

    ozzy_sv Учасник

    Сообщения:
    144
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Житомир
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    #57
    Привет всем. шнурком можно запустить тест клапана н75 ? спрашиваю потому как кроме егр в програме вагком больше ничего не нахожу
     
  18. dok-2

    dok-2 Учасник

    Сообщения:
    122
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Ружин
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    cиний
  19. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форума

    Сообщения:
    4.657
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #59
    хай бог мылуе... бред несет еще тот...
     
    Чилик нравится это.
  20. dok-2

    dok-2 Учасник

    Сообщения:
    122
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Ружин
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    cиний
    #60
    Ваш вариант проверки("Васей") или "как"?
    Перше повідомлення: 28 июл 2020

    Нове повідомлення: 28 июл 2020
    Продолжу.Для того что бы циферки при тесте турбины имели больше смысла,в трубку от N75 к пневмоприводу геометрии на время теста ставим тройник и подключаем вакуумметр.Запускаем тест.При 0% процентов должен быть максимальный вакуум,который есть в системе,если нет-пробита диафрагма привода геометрии,неисправен или не получает команду N75.При 94-100% вакуума быть не должно,если есть-N75 не дорабатывает(неисправен),забит воздушный фильтр.Возможен передув турбины.Как то так.
     

Поделиться этой страницей