1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обговорення акумулятора на Сaddy

Discussion in 'Электрооборудование' started by Diesel Euro4, May 19, 2014.

  1. muzik

    muzik Досвідчений

    Messages:
    799
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    Теж згоден з Ігорем. Наслухався таких байок, як Денис казав...Купив новий акум 77А(така ємність була по книзі)...Не протягнув він і рік, але гарантія ще ж...Їду на гарантійку, а там кажуть:"Хто тобі такий акум порекомендував?,,,"(недостатньої ємності). Сказали брати 100!!!... Я був шокований, але взяв. Відтоді я забув про проблеми з АКБ і так і продав авто (доречі, мерс 3,0 ТДІ).
    Купив кадді -- те саме... АКБ був убитий, замінити на 100 не вдалося -- не вистачає місця. Купив максимальний по розміру --наче 278 мм -- 77А. І знову рік і все... Виміряв максимальний розмір без половинки кожуха АКБ до корпуса повітряного фільтра і впихнув туди 305 мм 90 ач.
    5 років відпрацював, але без належної зарядки...Після ремонту генератора і заміни реле -- купив новий Дета сенатор таких же приблизно параметрів, і досі їзжу на ньому...
     
  2. MasterT

    MasterT Учасник

    Messages:
    183
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Muzik.
    Мерс 3,0 однозначно 100 а/ч с пусковым минимум 850 ампер. А Каддик какой обьем движка? Если 2,0 дизель, то 74-80 ампер с пусковым 740 ампер и выше. И любой акум нужно периодически проверять, особенно перед холодами. Это батарейка....летом и полуразряженная будет крутить, а похолодает, нагрузка увеличится на акум, начнет осыпатся активная масса и зимой будет капец. И в этом виноват потребитель.
    И что значит умер акум? Замкнул, разрядился, обрыв? Непонятно.
    Плотность какая, напрядение на клеммах? Водитель обязан(если нет лишних денег и времени) периодически проверять степень заряженности акума. А если есть лишние деньги, можна на любом СТО или фирме по продаже акумов проверять.
    А вообще рекомендую покупать акумы там, где продавцы без проблем могут проверить степень заряженности и напряжение зарядки авто и это прописано в гарантии.
     
  3. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Messages:
    1,404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    Ребята у Вас пробеги какие ? У меня на 2106 стоял 72 й но я на ней каждый день 200-500 км наезжал понятно что он заряжался и ходил нормально. Я говорил про маленькие пробеги если я за день могу проехать 10-15 км а заводить 10 раз +стекла музон,подогрев и тд. и завтра так же а после завтра 50 км проехал маленькому хватит а большой ни фига не зарядится.Не ну если Вам прикольно с зарядками бегать то конечно дело добровольное)
     
    Last edited: Aug 9, 2019
    Noble likes this.
  4. Vipop

    Vipop Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    6,326
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    Денис, в тому-то і справа, що якраз і навпаки - не потрібно з зарядками бігати, якщо поставиш більший аккум.
    Про це і говорить мій експеримент! Майже сім! років на штатному генераторі працює аккум, який в рази перевищує ємність оригінального з заводу!
    І вистачає йому зарядки бортової!
    Це я пишу не для того, щоб хвалитись чи щось подібне, а для того, щоб люди не боялись встановлювати на наші машини аккуми більшої ємності. Практика показала.
    Я б радив поступати, як Вадим - при заміні брати ту батарею, яка максимально поміститься в штатне місце.
    Але ревізію генератору варто робити, незалежно який акумулятор у вас під капотом!
     
    miki_ua, Schumacher81, muzik and 2 others like this.
  5. Light

    Light Учасник

    Messages:
    228
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    LA7W
    А аккумулятор якої максимальної ємності стає в штатне місце? 77 чи можливо більший?
     
  6. MAY

    MAY Досвідчений

    Messages:
    981
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Reflexsilber
    Дивлячись який виробник. Наприклад, Baren стає 80, Topla 78. Думаю, що є і інші варіанти. Це у пластиковий оригінальний контейнер для АКБ.
     
  7. Дима7

    Дима7 Перевірений

    Messages:
    428
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    Интересно
     
  8. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Messages:
    1,404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    Ок .@Vipop, Вы не ответили на вопрос какие у Вас пробеги?
     
  9. Vipop

    Vipop Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    6,326
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    60км/день. Приблизно.
     
    MasterT likes this.
  10. Дима7

    Дима7 Перевірений

    Messages:
    428
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    Вчера измерял...77 ампер Дета показывает 12.6 заряд. Вроде и маловато...
     
    MasterT likes this.
  11. MasterT

    MasterT Учасник

    Messages:
    183
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Нормально. С утра на холоднуое авто должно показывать 12, 66-это 100% заряжен.
    А заряд с реле регулятора, после генератора, на заведеном авто должен быть от 13,9 до 14,5 вольта, в зависимости от авто и в зависимости от включенных потребителей.
    А по поводу пробегов: если в день проезджаете от 20 км и заводите авто два три раза, этого достаточно для зарядки акума. Хуже, если проезджаете по 2-5 км и пять раз в день, тоесть заводите авто примерно 5 и более раз и короткие дистанции, лучше проверить чаще акум на степень заряженности. А 50 или 100 или 200 км в день для акума не лучше не хуже, вначале акум будет получать заряд примерно 5 ампер, а когда зарядится, сопротивление акума увеличится, ток заряда упадет до примернр 1 ампера. Это как заряжать акум автоматическим импульсным зарядным устройством. Вначале ток заряда может быть и 10 ампер, а через 2-5 часов упадет до 1 ампера, а то и меньше. Кому интересно проэкспериментируйте. (Амперметр в разрыв цепи подсоедините и увидите).
    Так, что больше или меньше акум в авто, это все индивидуально и зависит от: качества акума, зарядки, нагрузки, потребителей, погоды(холодно, жарко), пробега, сколько раз выезджаете в неделю, утечки тока(сигнализация, часы-это примерно 1, 2 ампера утечки в сутки). Если акум должен быть 60 а/ч то минимум - 5%,максимум +10%. Это от 54 до 66а/ч. Это опять усредненно.
    10 лет назад на всех Хюндаях элантра 1,6 бенз стояли 45 а/ч с пусковым 330ампер, акум Rocket. И у меня такое авто было. Срок службы около 5 лет без проблем. На 4 году жизни в Буковели при - 27 с утра, туго но завелась.
     
    Last edited: Aug 11, 2019
    Костя likes this.
  12. Noble

    Noble Спеціаліст

    Messages:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    У кого есть такой акб?
     

    Attached Files:

  13. MasterT

    MasterT Учасник

    Messages:
    183
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Есть Varta такой. Exide будет до конца недели.
     
    Noble likes this.
  14. Noble

    Noble Спеціаліст

    Messages:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    А какая цена exide?
     
  15. МАГА

    МАГА Старожил

    Messages:
    2,116
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    кандівайт
    Сергію, в мене був Ексайд в стоку 7 років. Взяв новий в лютому десь в районі 2 тис.
     
    Чилик, sage64 and Noble like this.
  16. Noble

    Noble Спеціаліст

    Messages:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    Я хочу только AGM
     
  17. MasterT

    MasterT Учасник

    Messages:
    183
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    А у вас Вебаста есть или система Старт Стоп? Тогда AGM, а если ничего нет, а просто дизель, то не нужно AGM ставить, достаточно обычной 74-80 с пусковым 720-750 ампер. Или на крайняк EFB.
    В EFB в два раза больше циклов заряда-розряда, в AGM в пять раз больше от обычного кислотного акб. Срок службы больше этих акб, но и цена дороже. Но если обычный дизель, без прибамбасов, то достаточно обычного хорошего акб.
     
    dok-2 likes this.
  18. Noble

    Noble Спеціаліст

    Messages:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    Вебаста есть и музыку люблю слушать:)
     
    Чилик likes this.
  19. Xabr

    Xabr Досвідчений

    Messages:
    647
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Tiguan
    Потужність, л.с.:
    220
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2023
    Колір:
    Nightshade Blue
    У меня еще заводской Exide на 60 или 62 Ач. Вебасты и старт-стопа нет. Зачем ставить 74-80? С большой вероятностью будет недозаряд.
    На сколько модные современные АГМ дороже классических такой же емкости?
     
    Noble likes this.
  20. MasterT

    MasterT Учасник

    Messages:
    183
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    На 50-80% дороже.
    Перше повідомлення: Nov 12, 2019

    Нове повідомлення: Nov 12, 2019
    NOBLE, тогда Вам АГМ, если пользуетесь Вебаста и музыку от акума.;)
     
    Noble likes this.

Share This Page