1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Заміна ремня ГРМ

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем Дімка, 28 бер 2014.

  1. Кривий

    Кривий Учасник

    Дописи:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Мабуть що так, але доведеться лізти. Бо нині майстрів, що розбираються , мало, їхати до них аж у Київ, та й черга на прийом стоїть чимала. А у мене вже 180 тис набігало і нижній малий ролик аж співає уранці.
    А от як з DSG бути я б просив підказати.
     
    Останнє редагування: 5 лют 2019
    achtung подобається це.
  2. trawersa1

    trawersa1 Учасник

    Дописи:
    135
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Рік випуску:
    2009
    Развейте сомнения мои... .
    Пробег с прошлой замены ГРМ.помпы.роликов. 40000км=5лет
    Менять только "ремешок" ?
    Или перебдеть...и заменить комплексно все по кругу?
     
  3. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,013
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    trawersa1, через 10-20т.км поменять все
     
    Чилик, trawersa1 та Кривий подобається це.
  4. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,154
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Lvivgaz, чому так категорично?
    Хороша помпа вихожує 200т.
    А ролики можна помацати і помазати...
    Якщо вони не шумлять, то іще 50т можуть проходить.
    В мене оригінал уже 170-ту тисячу доходжує, думаю, літом все заміню...
     
    Кривий подобається це.
  5. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,013
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    achtung,
    мова іде про ДОРЕСТАЙЛ
    Рік випуску: 2009
     
    Чилик та Кривий подобається це.
  6. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,154
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Lvivgaz, я зрозумів, що дорестайл, але я ж не пропонував їздити 150т,
    я пропонував при 50т змінити ременя (йому якраз буде років 6), перемацати ролики і помпу, якщо вони ОК,
    то помазати ролики і ще 50т на новому ремені до заміни всього, або вже наступний хазяїн )))
     
    Чилик, trawersa1 та Кривий подобається це.
  7. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,013
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    achtung, згідний на 104%, але краще ВЗЯТИ все / а міняти вже по ФАКТУ;)
    дешевше не буде ОДНОЗНАЧНО:(
     
    vitek, Чилик, Кривий та ще 1-му подобається це.
  8. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,154
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Lvivgaz, мої роздуми , це якщо все робити власноруч, на СТО гратись ніхто не буде ...
     
    Чилик та Кривий подобається це.
  9. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,013
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    achtung, чому?
    гранитись НЕ БУДУТЬ коли немає з/ч під рукою!
    а коли власник ЗАБЕЗПЕЧЕНИЙ всім - то хазяїн він;)
     
    Чилик, Кривий та achtung подобається це.
  10. Кривий

    Кривий Учасник

    Дописи:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Це в ідеалі. І коли майстер має совість/або господар стоїть над душею. Зазвичай буває не так. Ось чому я поліз міняти ГРМ сам - до Мегатранса не втрапив, а пертися кудись щоб мене посилали попити кави поки вони там нахімічать - не хочу. От і задаю дурні запитання щоб бува чогось не нахімічити. Я не зовсім невіглас - на моєму шляху було багато авто - стареньке поло, кадет, спринтер, дефендер, віто, жигуль , нива, мерсик 190, мерсик 180 і навіть Побєда з 21 Волгою - і їх усіх я ремонтував і обслуговував сам. І ніхто з них не жалівся. Можу багато по них розказати і порадити. А ось з рестайловим Кадилом ще справи не мав . Тож читаю, слухаю шановне товариство і набираюся досвіду.
     
    ACERBUS, achtung та Чилик подобається це.
  11. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,642
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Крутим за коленоя только по часовой стрелке. Снимать грм ТОЛЬКО при совпадении ВСЕХ меток.
     
    Кривий та Чилик подобається це.
  12. Кривий

    Кривий Учасник

    Дописи:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Їх три -колінвал -одягаємо стопор Т 10500 і одночасно повинні вставитися фіксатори діаметром 5,9 мм в отвори шестерні розподвалу і паливної помпи? Після цього розслабляємо по три болти на двох згаданих шестернях, послаблюємо натяжний ролик, відкручуємо верхній малий ролик і скидаємо пас. Виймаємо помпу охолодження двигуна, ставимо нову. Прокручуємо розслаблені шестерні розподвалу і помпи по годинниковій стрілці при встановленні стандартного натяжноо ролика з фіксуючою лапкою і проти, якщо встановлюємо креативний ролик Gates. Встановлюємо всі ролики крім верхнього малого і одягаємо новий пасок, ставимо верхній малий ролик. Натягаємо натяжним і затягаємо шестерні. Прокручуємо мотор за колінвал два оберти і перевіряємо щоб всі три мітки знову співпали. Збираємо все до купи і, помолившись, стартуємо. Алгоритм приблизно такий?
    А якщо не співпадуть мітки після перевірки - що тоді?
    :umnik:
     
    achtung подобається це.
  13. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,642
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    +- да, единственное я не кручу шестерни как пишется в мануале. Надо просто понимать, что когда ролик натягиваем - ослабленнпюая шестерня провораяивается против часовой стрелки. Надо поставить так, чтобы в затянутом состоянии она была по середине своей регулировки. Жто дачт возможность регулировать в обе стороны. Если метки не совпадаютт товсе заново
     
    Кривий подобається це.
  14. Кривий

    Кривий Учасник

    Дописи:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Дякую. Тобто якщо після пробного провертання колінвалу на два оберти мітки не співпадуть, то як тоді повернути все взад, як було ще зі старим ременем? Адже фіксатори вже вийняті і вся система стнхронізується лише новим паском?
    PS. Зараз одягаюся і йду в гараж. Шкода, що немає кому зняти відео - думаю, що буде смішне "дизель-шоу".:)
    PPS. Аааа! Дійшло! Якщо мітки не співпадуть - ставимо колінвал в вмт, розслабляємо шестерні і поправляємо розподвал і насос до можливості вткнути в них фіксатори?
     
    Останнє редагування: 6 лют 2019
  15. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,642
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Возьмите зеркало, после проворота на 2 оборота, если не вставляются стопоры в РВ и ТНВД, то смотрим зеркалом, на много ли ушли они от меток. Если немного, то отпумкаем шестерни и за центральный болт крутим до тех пор, пока не вставится 5.9. затягиваемя крутим опять. Если и так не совпали, значит снимаем ремень, выставляем каждый вал отдельно, стопорим, шестерни ставим по центру, повторяем процедуру
     
    Чилик та Кривий подобається це.
  16. Кривий

    Кривий Учасник

    Дописи:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Супер! Вже приступаю. Про виконання доповім!
     
  17. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,642
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Не заведеться, велкам))))):D
     
  18. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,154
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
  19. Кривий

    Кривий Учасник

    Дописи:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Вийшов конфуз з заміною грм в сільському гаражі. Півмашини розібрав , а потім виявилося, що забув приготувати накидні ключі на16 і 18 і, головне внутрішні багатогранники для відкручування всяких шківів. Мабуть лежить таки мені дорога до столиці. Бо в столицях, як відомо, буває все. Тож коли беретеся за таку цікаву роботу як ремонт сучасних VW - готуйтеся до всяких перешкод, котрі гадський концерн розставляє на вашому шляху.
     
    GTR та achtung подобається це.
  20. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,154
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Кривий, не чекав такого....ключі 16 і 18 - це перше, що має бути в аптечці VW :(
    так само, як і зірочки на 6 і 12 зубів ....
     
    vitek та GTR подобається це.

Поділитися цією сторінкою