1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Ревизия (прочистка) системы рециркуляции отработавших газов (EGR) Caddy 2004-2010

Discussion in 'Система питания, выпуска' started by Lvivgaz, Jun 25, 2015.

  1. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Messages:
    1,490
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    Noble, І правильно!
    Я за 2,5 роки саме так і 'чищу' ЄГР :)
     
  2. Виталий

    Виталий Новенький

    Messages:
    29
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Павлоград
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    белый
    Добрый день. "Я за 2,5 роки саме так і 'чищу' ЄГР :)" - это такая шутка, или существует какой то алгоритм: 1) выехать на трассу протяженностью ... км. 2) На 3-й передаче довести обороты двигателя до 3 тыс. минимум. 3) Проехать ... км., или ... минут. Как, например рекомендуют чистку сажевого фильтра: (смотреть с 1 мин 35 сек.) Noble и Schumacher81 спасибо.
     
    Jetta Vlad likes this.
  3. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Messages:
    1,490
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    Доброго і вам дня!
    Немає алгоритму!При їзді по трасі приблизно 35 км тримаю обороти 3000-3500!Спеціально на трасу не їду!За 2,5 роки тричі при скануванні бачив помилку по ЄГР (оберти по місту до 3000,а більшість до 2500),після чого на трасі при 5 швидкості 3000-3500 і при поверненні додому скан помилок - немає по ЄГР!
    Загалом близько 25 000 км пройшов і також на початку розглядав потребу розбирати і чистити ЄГР,але після своїх спостережень цей модуль в машині перестав для мене бути проблемним!
    Висновок - низькі оберти по місту та й не лише по місту провокує ЄГР.Хочете меншу витрату палива - готуйтеся вкласти зекономлене в роботу чи видалення ЄГР!Хочете не заходити в цю тему - не тошніть на малих обертах!
     
    trawersa1, ПВУ and Виталий like this.
  4. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,658
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Никогла в жизни вы не выпалите егр ездой еа повышеных оборотах! Почему? Да он закрыт ( не работает) при движении.
     
    Rusl, Espanyol, GORA and 3 others like this.
  5. Ghost

    Ghost Старожил

    Messages:
    1,485
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Ялта
    Модель:
    VW Caddy MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Salsa Red
    :smoke::good3:
     
  6. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Messages:
    6,022
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    люди думают что если помогает сажевому фильтру - помогает и ЕГР:pardon:
     
  7. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Messages:
    1,490
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    Шкоди точно йому не буде і як показує практика помилка не з'являється!
    А тепер поясніть чому помилка зникає і при їзді на вищих обертах хоч час від часу - так і не проявляється??:)
     
  8. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Messages:
    6,022
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    Чилик likes this.
  9. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Messages:
    1,490
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    Lvivgaz,
    Так Олег помилка (ти ніби між рядків :read: чи :lazy: ),як бачиш в Сергія ідентично як і в мене зникла при високих обертах!
    Женя Megatrans, хоч і вказує,що ЄГР закритий і високі оберти йому не допомагають працювати,але на практиці особисто я бачу зовсім інше!
    Хто пояснить мені практику ,а не теорію зникнення помилки при більших обертах і не проявлення її при їзді хоча б час від часу на 3000??Буду:hi:
     
    Чилик and Noble like this.
  10. Виталий

    Виталий Новенький

    Messages:
    29
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Павлоград
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    белый
    Как то стремно на дизеле крутить 3 - 3,5 тыс. Кратковременно, на обгоне обоснованно, но постоянно не уверен. Нормальный режим обговаривался 1.8 - 2.5 тыс. Поправте если не прав.
     
  11. Костя

    Костя Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    Колєга, це ж вам не совєцкі тракторні дізєля, а сучасні, форсовані. Їм високі оберти до лампочки... (ІМХО)
     
    Чилик, AndRi Y KO and Usike like this.
  12. sergeyhost

    sergeyhost Старожил

    Messages:
    1,119
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW Caddy Life 2006
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    B4B4
    Крутить и бензинку до отсечки можно. Вопрос: зачем издеваться над своей машиной? Возьмите график мощностей мотора и посмотрите характеристики - мощность и крутящий момент. Это и есть предел. Оптимальный. Остальное - бесполезная трата топлива.
     
  13. GORA

    GORA Досвідчений

    Messages:
    521
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Reflexsilber
    Кто либо на форуме глушил данный клапан на BJB?
     
    BBWBB likes this.
  14. sergeyhost

    sergeyhost Старожил

    Messages:
    1,119
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW Caddy Life 2006
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    B4B4
    На BLS делал.
     
  15. BBWBB

    BBWBB Учасник

    Messages:
    172
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Володимир-Волинський
    Модель:
    Caddy Kombi Basis
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    синій
    Цікавились yur.nik і Petrushka, ну і я.
    По схемі ніби у нас простіше, так розумію у нас немає радіатора/саксофона, але не вкурив чи нам крім заглушок теж потрібен фланець-перехідник заварений, як у brama ?
    Щось подібне до нашого ось, чоловік чистив http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=120549&st=0 .
    Біля ЕГР у мене немає з'ємної воздушної заслонки, а для зєднання лишати вичищений заварений ЕГР? Поправте і тицьніть в якусь інфу, може разом розберемось :scratch_one-s_head:.
     

    Attached Files:

  16. CadMan

    CadMan Новенький

    Messages:
    24
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Харків
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Белый
    У меня не бывает и дня, чтобы не крутил больше 3000, не знаю это правильно или нет, но масло не кушает и не жалуется)))
    По поводу того, что глупая трата соляры, если крутить, то у меня турбина, после чиповки, начинает сдуваться в районе 4 тыс оборотов.
     
    Last edited: May 24, 2017
  17. jorjik

    jorjik Старожил

    Messages:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    Чем он вдруг начнёт продуваться после чип-тюнинга?
    Вы или совсем не понимаете, что говорите или Вас здорово кинули на деньги. Без обид:hi:

    Что значит "сдуваться"?

    ПС. Опять же не в обиду, но насос-форсуночный мотор в кадди крутить выше 3000 об/мин - на...я?????????
     
    Костя likes this.
  18. CadMan

    CadMan Новенький

    Messages:
    24
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Харків
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Белый
    Сдуваться - значит турбина после 2 с хвостиком тысяч оборотов дует 1,2 бара и так до 3,9 оборотов, а потом давление падает и соответственно график идет на спад.
    Н..я? А почему нет? что с ним будет? Особенно если давление турбины во всем диапазоне оборотов позволяет. Я не считаю, что на этих моторах нужно ездить всегда спокойно. ИМХО
     
    Last edited: May 24, 2017
    Костя likes this.
  19. jorjik

    jorjik Старожил

    Messages:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    Ничего не остаётся, как переспросить - а на...я????:)
    Вы, безусловно, можете так делать хоть 24/7 - ваше право.

    По турбине понял.
    По сажевику что-то не понял...:)
     
    Чилик likes this.
  20. CadMan

    CadMan Новенький

    Messages:
    24
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Харків
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Белый
    jorjik,
    По сажевику, повторю: толком растолковать не смогу, поэтому ничего не скажу...

    На вопрос "н...я"? Даже не знаю что ответить. Стиль у меня вождения такой, может детство в жопе, не знаю. Но ничего плохого в этом не вижу))
    И пять же, это же не значит что я его с каждого светофора кручу больше 3000. Просто не бывает дня чтобы так не делал, особенно если очень спешу.
    А в целом, это сложный вопрос для дискуссии, поскольку сколько владельце кадди, столько и мнений как его крутить и т.д.
     
    Last edited by a moderator: May 25, 2017
    trawersa1 and jorjik like this.

Share This Page