1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Чистка форсунок омивача лобового скла

Discussion in 'Эксплуатация' started by Vipop, Mar 31, 2017.

  1. Vipop

    Vipop Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    6,327
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    #1
    Почалась історія з того, що не працював моторчик омивача. Перегорів запобіжник, поміняв - новий зразу ж теж перегорів.
    От і приговорив я цей моторчик, навіть Жені вже сказав, що замовлятиму.
    Але знайшов час, вирішив заглянути, що там робиться. Доступ до потрібного місця відкривається нормальний, якщо зняти протитуманку з корпусом, чи в кого її нема - заглушку. Моторчик в бачок вставлений через резинове кільце-ущільнювач.
    Якщо в бачку багато рідини, можна трохи постаратись, і злити її в посудину
    IMG_2335.JPG IMG_2336.JPG

    Вийняв сам моторчик
    IMG_2337.JPG
    Благо не розкурочив зразу, спробував напряму під"єднати до аккума - працює! З радістю, що зекономив кошти, поставив його на місце, увімкнув ричажком - жужжить! :) Так буває, не знаю що йому не вистачало до цього :)

    Ну і власне до назви теми :) Не сподобались мені слабенькі струйки з форсунок. Зразу грішив на збільшений опір в місці вставки, що з"єднує трубку (одне з слабких місць в нашому авто), але підмітив що таких місць в магістралі багато - повороти, розгалужувач, вставки... тобто мій ремонт завадити не повинен.
    Звернув увагу на самі форсунки. Зняв їх, пробував продувати насосом ручним, компресором у сусіда в гаражі, не помогло.
    Тоді зняв обидві, розібрав їх, IMG_2341.JPG зробив розчин лимонної кислоти в теплій воді, і замочив форсунки.
    Час від часу пробував продувати шприцом. Сміття там було багато, хоча воду використовую для омивача виключно з кулера, чисту.
    IMG_2348.JPG На фото вже друга порція, тобто сміття вдвічі більше було.
    Через три години мої детальки виглядали як нові, і продувались ЗНАЧНО краще
    IMG_2347.JPG Після встановлення на авто маємо віяло на лобовому як хвіст у павліна! :)
    Правда одну форсунку десь гірше обробив, треба повторити їй процедуру. Можливо замочити на довше.
    Тож моя вам порада - робіть таку ревізію форсункам! І моторчику легше дихати, і отримаєте струю, як з дезодоранта!
    Пізніше ще відео зніму, покажу.
     
    Олеша, Usike, igoralif and 9 others like this.
  2. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Messages:
    6,022
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #2
    Любий засіб від "накипу" в допомогу;)
     
  3. Прораб

    Прораб Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    3,253
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY KOMBI
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Flanel Gray
    #3
    Самая чистая это дистилированая, 3 года как у меня каддик, к форсункам вопросов нет
     
    morphius and Diesel Euro4 like this.
  4. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Messages:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #4
    Ігор, знаю клондайк дистиляту;)
     
    morphius likes this.
  5. Shuma

    Shuma Старожил

    Messages:
    2,351
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Конотоп
    Двигун:
    1.9 TDI (BSU)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    білий
    #5
    А я лью только зимний омыватель
     
  6. morphius

    morphius Старожил

    Messages:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    #6
    И я развожу концентрат с дистиллятом - пока без вопросов, кроме зимы - португальский авто - форсы без подогрева.
    Ну или на крайняк кипячение+фильтрация. Еще есть вариант частенько встречается у кого свои скважины - вода с другим вкусом, в которой мыло не смывается с рук - деминерализированная - в чайниках от нее никипи нет.
     
  7. 08sv80

    08sv80 Досвідчений

    Messages:
    551
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    VW CADDY 2.0 ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    white
    #7
    Видел один раз на Фиате Добло
    бачок омывателя с подогревом и форсунки с подогревом. В принципе это правильно,так как если заливать воду в холода,то она замерзает все равно в бачке и особо большого смысла от подогрева форсунок нет.

    Никто такое чудо на кадик не встречал ?
     
  8. Vipop

    Vipop Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    6,327
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    #8
    Вода нормальна. Думаю всякого роду базарні омивачі можуть забивати. Машині 11 років скоро, час просто вже.
     
    jorjik likes this.
  9. 08sv80

    08sv80 Досвідчений

    Messages:
    551
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    VW CADDY 2.0 ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    white
    #9
    Vipop, я свои тоже чистил перед зимой, но чтобы они там особо забитые были сказать не могу. Был немного налет. Авто 2007 года. Форсунки такие же как у вас.
     
  10. saxon

    saxon Старожил

    Messages:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    #10
    А я даже производителям дистилята не верю...;),эти барыги могут туда налить всё что угодно. Поэтому в дождь выставляю чистое ведро под природный дистилят + летний концентрат добавляю...ну если, конечно на кануне в Чернобыле всё было спокойно...тьфу-тьфу-тьфу:)
     
    Костя and sa77 like this.
  11. Чилик

    Чилик Старожил

    Messages:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    #11
    И я заливаю дождевую воду через лейку с очень мелкой сеткой,только летом,пока все нормально.
     
    Last edited: Apr 2, 2017
  12. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Messages:
    6,022
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #12
    saxon, Ты и етим антифриз (концентрат) розводиш?
     
  13. jorjik

    jorjik Старожил

    Messages:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    #13
    :D

    А я как-то наплевательски относился к жиже. Покупал самую дешёвую зимой, мешал самые разные. Летом - вода из-под крана.
    Пока всё хорошо, слава Богу!
     
    08sv80, Dostam and Чилик like this.
  14. Костя

    Костя Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #14
    Саксончик, телефонуй попередньо... Буду тебе інформувати... :crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::crazy:
     
  15. 08sv80

    08sv80 Досвідчений

    Messages:
    551
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    VW CADDY 2.0 ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    white
    #15
    Аналогично никогда не парился по этому вопросу. Летом вода с крана.
    Зимой самый дешевый вариант из Эпицентра.
    Чистил - налета практически не было
     
  16. Romsan

    Romsan Учасник

    Messages:
    164
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Червоноград
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #16
    Сьогодні промив форсунки. використоував звичайний оцет. Замочив нв 1 годину,потім шприцом 20 см3 промив,голкою в розпилювач,і без голки в отвір подачі рідини. При знятих форсунках включив обмив скла,щоб вигнати сміття з шлангів. Одна почала працювати відмінно.Друга майже не розпиляє,йде потужна струя. До промивки вона взагалі майже не бризгала.
    Цікаво чи можна розібрати сам розпилювач форсунки щоб подивитись що там в середині?
     

Share This Page