1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Чистка форсунок омивача лобового скла

Тема у розділі 'Эксплуатация', створена користувачем Vipop, 31 бер 2017.

  1. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    6,320
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    #1
    Почалась історія з того, що не працював моторчик омивача. Перегорів запобіжник, поміняв - новий зразу ж теж перегорів.
    От і приговорив я цей моторчик, навіть Жені вже сказав, що замовлятиму.
    Але знайшов час, вирішив заглянути, що там робиться. Доступ до потрібного місця відкривається нормальний, якщо зняти протитуманку з корпусом, чи в кого її нема - заглушку. Моторчик в бачок вставлений через резинове кільце-ущільнювач.
    Якщо в бачку багато рідини, можна трохи постаратись, і злити її в посудину
    IMG_2335.JPG IMG_2336.JPG

    Вийняв сам моторчик
    IMG_2337.JPG
    Благо не розкурочив зразу, спробував напряму під"єднати до аккума - працює! З радістю, що зекономив кошти, поставив його на місце, увімкнув ричажком - жужжить! :) Так буває, не знаю що йому не вистачало до цього :)

    Ну і власне до назви теми :) Не сподобались мені слабенькі струйки з форсунок. Зразу грішив на збільшений опір в місці вставки, що з"єднує трубку (одне з слабких місць в нашому авто), але підмітив що таких місць в магістралі багато - повороти, розгалужувач, вставки... тобто мій ремонт завадити не повинен.
    Звернув увагу на самі форсунки. Зняв їх, пробував продувати насосом ручним, компресором у сусіда в гаражі, не помогло.
    Тоді зняв обидві, розібрав їх, IMG_2341.JPG зробив розчин лимонної кислоти в теплій воді, і замочив форсунки.
    Час від часу пробував продувати шприцом. Сміття там було багато, хоча воду використовую для омивача виключно з кулера, чисту.
    IMG_2348.JPG На фото вже друга порція, тобто сміття вдвічі більше було.
    Через три години мої детальки виглядали як нові, і продувались ЗНАЧНО краще
    IMG_2347.JPG Після встановлення на авто маємо віяло на лобовому як хвіст у павліна! :)
    Правда одну форсунку десь гірше обробив, треба повторити їй процедуру. Можливо замочити на довше.
    Тож моя вам порада - робіть таку ревізію форсункам! І моторчику легше дихати, і отримаєте струю, як з дезодоранта!
    Пізніше ще відео зніму, покажу.
     
    Олеша, Usike, igoralif та 9 іншим подобається це.
  2. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,005
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #2
    Любий засіб від "накипу" в допомогу;)
     
  3. Прораб

    Прораб Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    3,253
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY KOMBI
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Flanel Gray
    #3
    Самая чистая это дистилированая, 3 года как у меня каддик, к форсункам вопросов нет
     
    morphius та Diesel Euro4 подобається це.
  4. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #4
    Ігор, знаю клондайк дистиляту;)
     
    morphius подобається це.
  5. Shuma

    Shuma Старожил

    Дописи:
    2,351
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Конотоп
    Двигун:
    1.9 TDI (BSU)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    білий
    #5
    А я лью только зимний омыватель
     
  6. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    #6
    И я развожу концентрат с дистиллятом - пока без вопросов, кроме зимы - португальский авто - форсы без подогрева.
    Ну или на крайняк кипячение+фильтрация. Еще есть вариант частенько встречается у кого свои скважины - вода с другим вкусом, в которой мыло не смывается с рук - деминерализированная - в чайниках от нее никипи нет.
     
  7. 08sv80

    08sv80 Досвідчений

    Дописи:
    551
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    VW CADDY 2.0 ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    white
    #7
    Видел один раз на Фиате Добло
    бачок омывателя с подогревом и форсунки с подогревом. В принципе это правильно,так как если заливать воду в холода,то она замерзает все равно в бачке и особо большого смысла от подогрева форсунок нет.

    Никто такое чудо на кадик не встречал ?
     
  8. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    6,320
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    #8
    Вода нормальна. Думаю всякого роду базарні омивачі можуть забивати. Машині 11 років скоро, час просто вже.
     
    jorjik подобається це.
  9. 08sv80

    08sv80 Досвідчений

    Дописи:
    551
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    VW CADDY 2.0 ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    white
    #9
    Vipop, я свои тоже чистил перед зимой, но чтобы они там особо забитые были сказать не могу. Был немного налет. Авто 2007 года. Форсунки такие же как у вас.
     
  10. saxon

    saxon Старожил

    Дописи:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    #10
    А я даже производителям дистилята не верю...;),эти барыги могут туда налить всё что угодно. Поэтому в дождь выставляю чистое ведро под природный дистилят + летний концентрат добавляю...ну если, конечно на кануне в Чернобыле всё было спокойно...тьфу-тьфу-тьфу:)
     
    Костя та sa77 подобається це.
  11. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    #11
    И я заливаю дождевую воду через лейку с очень мелкой сеткой,только летом,пока все нормально.
     
    Останнє редагування: 2 кві 2017
  12. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,005
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #12
    saxon, Ты и етим антифриз (концентрат) розводиш?
     
  13. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    #13
    :D

    А я как-то наплевательски относился к жиже. Покупал самую дешёвую зимой, мешал самые разные. Летом - вода из-под крана.
    Пока всё хорошо, слава Богу!
     
    08sv80, Dostam та Чилик подобається це.
  14. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #14
    Саксончик, телефонуй попередньо... Буду тебе інформувати... :crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::crazy:
     
    Чилик, saxon, jorjik та ще 1-му подобається це.
  15. 08sv80

    08sv80 Досвідчений

    Дописи:
    551
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    VW CADDY 2.0 ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    white
    #15
    Аналогично никогда не парился по этому вопросу. Летом вода с крана.
    Зимой самый дешевый вариант из Эпицентра.
    Чистил - налета практически не было
     
  16. Romsan

    Romsan Учасник

    Дописи:
    164
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Червоноград
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #16
    Сьогодні промив форсунки. використоував звичайний оцет. Замочив нв 1 годину,потім шприцом 20 см3 промив,голкою в розпилювач,і без голки в отвір подачі рідини. При знятих форсунках включив обмив скла,щоб вигнати сміття з шлангів. Одна почала працювати відмінно.Друга майже не розпиляє,йде потужна струя. До промивки вона взагалі майже не бризгала.
    Цікаво чи можна розібрати сам розпилювач форсунки щоб подивитись що там в середині?
     

Поділитися цією сторінкою