1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Выбор котла отопления

Тема у розділі 'Информация, советы, помощь', створена користувачем sa77, 9 бер 2015.

  1. Прораб

    Прораб Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    3,253
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY KOMBI
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Flanel Gray
    Самый дорогой вариант в любое время, сами то поставили? Может покажете счета за электроэнергию?
     
    kr60502 та Костя подобається це.
  2. Tolya1983

    Tolya1983 Досвідчений

    Дописи:
    908
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Коростень
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    Значить мова йде про різні котли!
     
  3. Bor4

    Bor4 Новенький

    Дописи:
    16
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2008
    Хто рахує рахунки за єлектроєнергію не повинен ставити теплу підлогу. Прораби це знають. Єлектрочайник викинути геть. Грітися дровами.
     
  4. Игорь long

    Игорь long Новенький

    Дописи:
    30
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    белый
    У нас в клубе появился свой миллиардер, который не считает свои деньги? ;)
    Лично у меня на доме в 350м2 теплые полы и батареи 50% на 50%, но полы водяные, через газ, а с прошлого года еще и твердотоп добавил в систему ( дрова или дровяные брикеты) для подстраховки и определенной экономии. А так інколи і дровами гріюся .... через камін :)
     
    miki_ua подобається це.
  5. Прораб

    Прораб Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    3,253
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY KOMBI
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Flanel Gray
    @Bor4, У богатых свои причуды! В чем тогда плюс электрических полов? Сейчас да выгодней дровами, но думаю не долго.
    Перше повідомлення: 2 вер 2015

    Нове повідомлення: 2 вер 2015
    @Игорь long, Ну вот дом построил, а на электрические полы зажал ;)
     
    Lvivgaz подобається це.
  6. Dostam

    Dostam Досвідчений

    Дописи:
    640
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Березовка
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Белый
    Хто в котлах розбирається. Потрібен твердопаливний котел - 1 штука, для оплення приміщень об'ємом 4500 метрів кубічних, або по площі 1500 метрів квадратних. Ткніть носом в відносно недорогий та бажано надійний. Триста тисяч ліміт.
     
  7. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Хочу услышать ещё и советы клубней - котельная готова, настал черёд вопроса выбора котла: бадерус/НеБадерус....
    Домик 2 этажа около 140 квадратов.
    тёплый пол в санузле и коридоре + кухня, гостинная+спальля+2 детские = батареи.
    На газ стоит Висман.
     
  8. kr60502

    kr60502 Старожил

    Дописи:
    1,059
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Модель:
    VW CADDY Kombi
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    сделать самому, я сварил вот такой на 16квт, но так получилось что продал его, ниче ещё один сделаю
    Фото-0063.jpg
     
    Noble, Костя, Diesel Euro4 та ще 1-му подобається це.
  9. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    кто всётаки разложит по полочкам классификацию:
    1. Пиролизные/непиролизные?
    2. Длительного горения/обычные?
    3. Без автоматики/с автоматикой (если да - то какая автоматика лучше)?
    4. Насколько реальны котлы с пьезоподжигом и как он организован (ясно что от искры с пьезоэлемента бревно не загорится...)
    5. КАК правильно просчитать потребность в тепловом аккумуляторе относительно типа отопления, квадраатуры помещения и мощности и типа котла?

    Есть специалисты способные привести все ЗА и ПРОТИВ по всем пунктам?
     
  10. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    [​IMG]

    [​IMG]
     
  11. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    @miki_ua, якщо сам варитимеш, то розрахуй щоб влазили поліна по см 40 в діаметрі і довжиною по метру.
     
    Lvivgaz подобається це.
  12. kr60502

    kr60502 Старожил

    Дописи:
    1,059
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Модель:
    VW CADDY Kombi
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    не считаю себя специалистом, но кое-какой информацией владею
    1. пиролизные очень требовательны к качеству дров, особенно влажности, аби шо в него не впихнешь
    2.длительного горения требуют точного подбора мощности, всяких защит и прибамбасов
    обычные - тут всё понятно, без ТА(тепловой аккумулятор) придётся подрабатывать кочегаром не выходя из дому
    3. автоматика бывает разная и как любая техника может в самый неподходящий момент выйти из строя, к проектированию ОС нужно подойти очень серъезно
    4. не в курсе
    5. объём ТА просчитать не сложно, нужно знать теплопотери дома и техданые котла, но тут действует принцип - кашу маслом не испортишь, кстати с ТА отпадает необходимость в котле длительного горения, можно ставить обычный и протапливать раз в несколько дней (в зависимости от объема и температуры за бортом)
    на форуме наверняка есть профессионалы по этим делам, может больше расскажут
     
  13. Romsan

    Romsan Учасник

    Дописи:
    164
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Червоноград
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    Купив котел тривалого горіння типу "Стропува" . Наш місцевий самопал. 33кВт. Автоматика як на фото Lvivgaz #110 . В середині метал 6-8мм. Пробував пропалювати- загрузив половину котла (березові дрова і тирса), температуру виставив 60,горів більше доби.Теплове навантаження- 9 радіаторів,сушка рушників,тепла підлога,загальна площа 200м2. Поки задоволений.Шукаю блок безперебійного живлення. думаю скоро почнуться фокуси із електрикою,а генератор сам не вміє запускатись.;)
     
    Lvivgaz подобається це.
  14. Прораб

    Прораб Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    3,253
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY KOMBI
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Flanel Gray
    Может лучше потратится на автоматику для генератора?
     
    Romsan подобається це.
  15. yseroga

    yseroga Старожил

    Дописи:
    1,363
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Белый
    Ну не всякий генератор.
     
    Busik76, Romsan та Lvivgaz подобається це.
  16. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Щодо вологості дров, то я знайшов вихід, старі шини, іх зараз багато. Після саморобного котла димок сизенький і резиною не смердить
     
  17. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    є ідеальний варіант!
    але називається ИБП источник бесперебойного питания (ДБЖ - джерело безперебійного живлення)
    ЭЛЕКС КУЛОН Q500 + аккумулятор 75Аh;)
     
    Romsan подобається це.
  18. Romsan

    Romsan Учасник

    Дописи:
    164
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Червоноград
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    Щось подібне я і буду собі ставити.
     
  19. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    @Romsan,
    так ось ЭЛЕКС КУЛОН Q500 саме те що потрібно!
     
    Romsan подобається це.
  20. skorpi80

    skorpi80 Учасник

    Дописи:
    283
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Первомайск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Білий
    Є питання, маю газовий котел ARISTON Glas до нього встановлено кімнатний програматор, все працює добре.
    А от недавно попала на очі інфа про зовнішній датчик температури, почитав інструкцію в моєму котлі передбачено його існування , так от питання чи буде якась економічна користь при його встановленні?
    Уже гуглив і багато)) відгуки від
    - він нікому не потрібен , то розвід на бабло
    до
    - реальна економія за рахунок зниження температури теплоносія , до 15%
    Хотілось би почути думку спеціалістів , та людей в яких такий датчик встановлено.
     
    Останнє редагування: 12 жов 2015

Поділитися цією сторінкою