1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Допомога в Києві

Тема у розділі 'Допомога одноклубникам по регіонах', створена користувачем Usike, 2 бер 2015.

  1. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    @Schumacher81, так йопт кажи шо в селі!
    ти мене бачив в суботу!
    ось їздили встановлювали (доробляли) котел на твердепаливо!
    і ось там така проблемна місцевість із електропостачанням (як на Жовкву їхати)
    і цікавить такий варіант!
    тобі простіше береш УПС середньої-нижчої цінової категорії і просто докупляєш аккумулятор (чим більша Ємність - тим Більший час роботи) (і типу він буде як додатковий до УПСа)
    В УПС (ББЖ) мають також бути всякі різні рєлюшки як на вкл. так і на викл. ну і + від перезярядки батарейки;)
    вроді все:boast:
     
  2. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,484
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    Я думав ,що крім упса є ще інші варіанти вирішення!!! )))
     
  3. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    @Schumacher81, альтернативні джерела енергії
    сонячні батареї, вітряк, хом’ячок що бігає у замкненому кругу:laugh3:
     
    vitluts, Dostam, ps600 та 4 іншим подобається це.
  4. Voyager

    Voyager Досвідчений

    Дописи:
    572
    Область:
    Закарпатська
    Місто:
    Ужгород
    Модель:
    2KAA32
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Z4 / C9Z black-magic
    @Lvivgaz, тільки дешевим упсом проблему не вирішиш. На виході упса має бути ідеальна синусоїда, щоб асинхронні двигуни на насосах нормально робили. Якщо не буде - то втулки мідно-графітні в насосі розбиваються на раз-два
     
    Dostam, Костя та Lvivgaz подобається це.
  5. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    @Voyager, спасибо Вам огромное!
    а как Вам такой вариант?
     
  6. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    @Lvivgaz, Скорее не упс, а инвертор нужен ну и к нему аккумулятор побольше. С год назад заморачивался такой вещью, лучшее,что нашел:
    http://powercom.ua/ru/products/item/87/, только в продаже так и не нашел его, а потом потребность отпала.
     
  7. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    @morphius, спасибо!
    но надо не заморачиватся!
    тоесть вдома никого нету и света нету - и в результате дома нету:focus:
    надо что бы все по фен-шую!!!
     
    HOGS подобається це.
  8. Voyager

    Voyager Досвідчений

    Дописи:
    572
    Область:
    Закарпатська
    Місто:
    Ужгород
    Модель:
    2KAA32
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Z4 / C9Z black-magic
    @Lvivgaz, я куму років 5 тому назад поставив Леотон с 60А автомобильним акумом. на твердопаливний котел - по сьогоднішній день працює. 4 насоса в системі 3 години крутив. Вистачає шоб прогорів і не закипів.
    http://www.leoton.kiev.ua/
    http://www.leoton.ua/

    ИБП для котла, с правильной синусоидой
    Источники бесперебойного питания для котлов (газовых котлов) отопления, сокращенно ИБП для котлов (ИБП для газовых котлов, ИБП для твердотопливных котлов), в различие от обычных ИБП для компьютеров должны обладать рядом характерных параметров, обусловленных специфичными характеристиками нагрузки. В настоящее время актуальность источников бесперебойного питания для котлов отопления очень высока. Так как современный котел отопления - это непростой электротехнический прибор, имеющий в своем составе электродвигатель циркуляционного насоса, газовую автоматику, микропроцессорную систему управления, в неких вариантах еще и турбину для газоотведения. Данные особенности делают современные газовые котлы отопления восприимчивыми к качеству электропитания и к наличию напряжения, как такового.

    Прежде всего, источник бесперебойного питания для котла отопления (ИБП для газового котла) обязан обеспечивать выходное напряжение синусоидальной формы для такого, чтоб электродвигатели, электромагнитные клапаны и трансформатор в системе управления котла действовали в обычном для себя режиме. Использовать компьютерные ИБП для данных целей не рекомендовано, потому что почти все компьютерные источники бесперебойного питания выдают не синусоидальное напряжение, а прямоугольное – меандр со ступенью в нуле.

    Во-вторых, ИБП для котла обязан обеспечивать сравнительно долгое время автономной работы от аккумуляторных батарей, к примеру 2 – 8 часов. Компьютерные ИБП в основном рассчитаны на время автономии 10 - 15 мин..

    В-третьих, почти все котлы отопления чувствительны к "фазировке" напряжения. Потому ИБП при работе от аккумуляторных батарей должен гарантировать такую же "фазировку" выходного напряжения, как и при работе от сети.
    [spoiler\]
    Перше повідомлення: 29 вер 2015

    Нове повідомлення: 29 вер 2015
    в системі у кума є бак - акумулятор тепла і ще аварийний бак з холодною водою, яка заповняє систему і клапан на сброс гарячої води - якщо котел закипів,


    Нове повідомлення: 29 вер 2015
    Элекс Кулон-Q500 - вроде то же самое что Леотон. Судя по тому что на сайтах о нем написано. Ток не пойму какой там акб. Вчитьіватся особо некогда.
     
    ps600 та Lvivgaz подобається це.
  9. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    12 Вольт
    инвертор от 170 до 250 Вольт после или в отсутствие - от акуми
    ТЕХНИЧЕСКИЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ ИСТОЧНИКА БЕСПЕРЕБОЙНОГО ПИТАНИЯ КУЛОН-Q500
    Модель Кулон-Q500
    Номинальная мощность полная (в режиме инвертора)
    500 ВА
    Номаинальная мощность активная (в режиме инвертора) 350 Вт
    Выходной ток (в режиме инвертора) 2,2 А
    Форма выходного тока синусоида
    Выходная частота 50 Гц кварцованная
    КПД в режиме инвертора 83%
    Cos φ нагрузки допустимый 0,5-1,0
    Исажение формы выходного тока < 3%
    Порог срабатывания электронной защиты от перегрузки 500 Вт
    Напряжение перехода сеть-инвертор нижний предел 170 В
    Напряжение перехода сеть-инвертор верхний предел 250 В
    Напряжение перехода инвертор-сеть нижний предел 180 В
    Напряжение перехода инвертор-сеть верхний предел 240 В
    Время переключения сеть-инвертор и инвертор-сеть 20 мС
    Точность поддержания выходного напряжения в режиме инвертора 230 В +/- 5%
    Диапазон рабочих напряжений шины постоянного тока 10,8 - 14
    Плавкий предохранитель шины постоянного тока 40 А
    Потребляемый ток от АКБ в режиме холостого хода не более 0,9 А
    Максимальный зарядный ток АКБ Мах 6 А
    Нижняя граница отключения ЗУ по сетевому напряжению 120 В
    Верхняя граница отключения ЗУ по сетевому напряжению 260 В
    Возможность "холодного старта" есть
    Тип выходного разъема Евророзетка (SHHUKO)
    Температура окружающей среды при работе +10°C - 40°C
    Температура окружающей среды при хранении 0°C - +50°C
    Габаритные размеры Ш/В/Г 300/180/90
    Вес 3,2 кг
    Гарантия 1 год с момента продажи либо 1,5 года с момента производства
     
  10. kr60502

    kr60502 Старожил

    Дописи:
    1,059
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Модель:
    VW CADDY Kombi
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    саме зараз займаюсь будівництвом котельні, зварив бак - акумулятор тепла на 2 куби, між котлом і баком гравітаційна циркуляція, далі вже через насос, просто і надійно
    а взагалі є тема по котлах http://caddy-club.in.ua/threads/Выбор-котла-отопления.1283/
     
  11. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    це типу нахил? самотік?
    якщо так то гарно звучить:good:
     
  12. kr60502

    kr60502 Старожил

    Дописи:
    1,059
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Модель:
    VW CADDY Kombi
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    угу
     
    Lvivgaz подобається це.
  13. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    @Voyager, ДЯКУЮ!!!
    вже придбав два комплекти Элекс Кулон-Q500
    3680 грн

    і два аккамулатора 4Max 75Ah/700A
    1488 грн

    :hi:

    Перше повідомлення: 2 жов 2015

    Нове повідомлення: 6 жов 2015
    Здраствуйте!
    очень нужна плитка (на пол) КЕРАМИН ФЛОРЕНЦИЯ 4 (беж) 400x400x8
    хотя бы 1 (одна) штука (но если надо возьму кв.м или упаковку)!
    [​IMG]

    Республика Беларусь, 220024

    г.Минск, ул.Серова, 22
     
  14. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,583
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    Напиши клубням з РБ в ПП, наприклад jorjik або MaxFactor

    Наскільки я знаю, в Україну цю плитку вже ніхто не возить, хіба ще з рф...
     
  15. MaxFactor

    MaxFactor Досвідчений

    Дописи:
    555
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY LIFE
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    @Lvivgaz,
    В ноябре буду в Ковеле, могу привезти и отправить новой почтой. Есть каталожный номер этой плитки?
     
  16. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    @MaxFactor, ничего нету, только название и фото:(
     
  17. Alex-P

    Alex-P Учасник

    Дописи:
    160
    Область:
    Київська
    Місто:
    Ирпень
    Хлопці.
    Не в якості реклами.
    7 років пропрацював на Леотоні який тут рекламують. Тільки Леотонів в Києві є 2. А раніше це була одна фірма.
    Так от. Комплект Леотон Бар"єр з АКБ ГЕЛЕВИМ або АГМ (100 А\г) на стандартних 24 кВт котлах працюють по 12 годин. І не менше. Але як ви розумієте все залежить від стану АКБ. Стандартного СТАРТЕРНОГО АКБ вам вистачить в кращому випадку на рік - півтора і потім АКБ на заміну. Стартерний акум НЕ ПРИЗНАЧЕНИЙ для роботи в буферному режимі.
    Що до синусоїдального сигналу...
    Так, це правильно. Форма на виході- синус, неважливо чи це OFF-Line чи ON-Line технологія. Чим менше релюшок всередині тим краще. Бо дуже часто з практики ці релюшки залипають. А залипають вони тому що десь поблизу є сусід який має сварку. Скачки по лінії і безперебійник зходить з розуму. Тому краще мати безперебійник інверторного типу. В ньому релюшок немає взагалі.
    Будуть питання- відповім. Зараз працюю в другому напрямку але можу проконсультувати по УПСах та АКБ.
     
    Olegich, soulboy та Костя подобається це.
  18. MaxFactor

    MaxFactor Досвідчений

    Дописи:
    555
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY LIFE
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Фото не открывается
     
  19. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
  20. Cadd

    Cadd Новенький

    Дописи:
    55
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    сірий
    Киевлянам!
    Есть просьба: нужно выкупить 2 шины и отправить в Винницу. Объяву нашел на OLX. Вроде бы профильно человек занимается: адресс в объяве есть
    "Работаем без выходных с 11:00 до 19:00. Наш адрес Киев м. Выдубичи ул. Промышленная 1. возле Фуршета." но все-равно че-то я очкую - предоплату просит 20% на карту Привата, + в живую если бы кто посмотрел на предмет латок/задиров - все спокойней было бы...

    Кто возьмется похэлпить?
    http://kiev.ko.olx.ua/obyavlenie/195-65-15-nokian-hakka-green-IDg5tEa.html
     

Поділитися цією сторінкою