1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Стучит передняя подвеска

Discussion in 'Подвеска' started by Орест, Sep 11, 2015.

  1. Орест

    Орест Перевірений

    Messages:
    379
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #21
    @Lvivgaz, ?????
    Перше повідомлення: Sep 11, 2015

    Нове повідомлення: Sep 11, 2015
    Приїхав сьогодні після роботи в гараж і почав перевіряти (добре хоч яма в гаражі є).
    Що я побачив (дивився передню підвіску):
    1. Стойки стабілізатора сидіть міцно, прикручені добре, люфту нема.
    2. Сайленти задні не люфтять (хоча перевіряв без монтіровки), але один зних (лівий) трохи надірваний (див. фото).
    110920151759.jpg
    3. Передні сайленти не вдалось роздивитись (тяжко доступитись).
    4. Є незначний люфт ось на такій штуці (шрус якшо не помиляюсь), якщо подьоргати його вверх вниз (див. фото): 110920151758.jpg
    5. При розкачуванні машини в бік не стукає.
    6. Саме цікаве!!! Якщо подьоргати за лівий підкрильник разом з пластмасовим захистом двигуна (потягнути на себе і відпустити), то в момент коли він стає на місце, він стукає....не знаю об шо він стукає, напевно об кузов чи ланжерон.....Цікаво чи під час їзди може шось спричиняти його рух вверх-вниз вверх-вниз і т.д. Зняти захист вже не було сил, в понеділок зроблю.

    В кого які думки будуть?
    Чи може щось з перерахованого спричиняти стукіт при їзді на нерівній дорозі і горбатій бруківці???
     
    Last edited: Sep 11, 2015
  2. saxon

    saxon Старожил

    Messages:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    #22
    Когда снизу нет пыльника (я так думаю),то подкрыльники ни чем не фиксируются снизу...из-за этого,при повороте руля стойка стабилизатора цепляется за край подкрыльника и вырывает его из крепления в ланжероне...В Вашем случае слева от стойки.
    Посмотрите...очень распространенная проблемка.
     
  3. Орест

    Орест Перевірений

    Messages:
    379
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #23
    @saxon, підкрильник кріпиться до ланжерона болтом з гайкою чи якось по іншому?
     
  4. saxon

    saxon Старожил

    Messages:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    #24
    Пластиковый пистон квадратного сечения вставлен в ланжерон и в него вкручен саморез, под торкс-25.
     
  5. Орест

    Орест Перевірений

    Messages:
    379
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #25
    @saxon, Понятно, гляну.
    І ще: як зняти сайлентблок разом з корпусом з шестигранника? І назад потім як поставити?
    Якщо прийдеться міняти то буду міняти разом з корпусом, щоб не запресовувати потім...
    Перше повідомлення: Sep 11, 2015

    Нове повідомлення: Sep 11, 2015
    ну в мене він точно болтається той підкрильник...
    добре, якщо стук тільки від нього....
     
  6. saxon

    saxon Старожил

    Messages:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    #26
    Снять легко,просто потяните руцями на себя...Запресовать на шестигранник сложнее - помажьте жидким мылом.
    Советую менять БЕЗ корпуса...деньги на ветер.
     
    Noble likes this.
  7. Орест

    Орест Перевірений

    Messages:
    379
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #27
    ну якщо реально запресувати без пресу то тоді можна....а то з пресом туговато....- в смислі нема де взяти....
    а міняти можна по одному сайленту чи краще вже і лівий і правий?
     
    Shuma likes this.
  8. saxon

    saxon Старожил

    Messages:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    #28
    Надо два отрезка доски, тиски и помазать маслом...Главное,фломастером пометьте положение с-блока в корпусе.
     
    jorjik likes this.
  9. Tolya1983

    Tolya1983 Досвідчений

    Messages:
    908
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Коростень
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    #29
    Там ще танці можуть бути з болтами які кріплять корпус заднього сайлента!Якщо не викручувались-гемор ще той!Ламаються на раз-два!На моїй машині були надірвані сайленти так як на фото- при проїзді нерівностей добряче підгупувало!Поставив від Ауді суцільні-на довше хватить!Але машина стає жосткуватою!Міняти зразу два сайленти!Не такі вони вже й догрогі!
     
    Орест likes this.
  10. Shuma

    Shuma Старожил

    Messages:
    2,351
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Конотоп
    Двигун:
    1.9 TDI (BSU)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    білий
    #30
    У нас на сто запресовать сайлент 20 грн
     
  11. Орест

    Орест Перевірений

    Messages:
    379
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #31
    Все! Їду до Вас на СТО)))))))
    Перше повідомлення: Sep 13, 2015

    Нове повідомлення: Sep 13, 2015
    Можна їх номерочок?
     
  12. Shuma

    Shuma Старожил

    Messages:
    2,351
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Конотоп
    Двигун:
    1.9 TDI (BSU)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    білий
    #32
    Я дамау у вас будет дешевле)))
     
  13. Shansss

    Shansss Досвідчений

    Messages:
    713
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHF)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Grey
    #33
    Tolya1983 likes this.

Share This Page