1. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.
  2. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  3. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.
  4. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення

Выбор котла отопления

Тема у розділі 'Информация, советы, помощь', створена користувачем sa77, 9 бер 2015.

  1. Прораб

    Прораб Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    3,253
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY KOMBI
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Flanel Gray
    Самый дорогой вариант в любое время, сами то поставили? Может покажете счета за электроэнергию?
     
    kr60502 та Костя подобається це.
  2. Tolya1983

    Tolya1983 Досвідчений

    Дописи:
    908
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Коростень
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    Значить мова йде про різні котли!
     
  3. Bor4

    Bor4 Новенький

    Дописи:
    16
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2008
    Хто рахує рахунки за єлектроєнергію не повинен ставити теплу підлогу. Прораби це знають. Єлектрочайник викинути геть. Грітися дровами.
     
  4. Игорь long

    Игорь long Новенький

    Дописи:
    30
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    белый
    У нас в клубе появился свой миллиардер, который не считает свои деньги? ;)
    Лично у меня на доме в 350м2 теплые полы и батареи 50% на 50%, но полы водяные, через газ, а с прошлого года еще и твердотоп добавил в систему ( дрова или дровяные брикеты) для подстраховки и определенной экономии. А так інколи і дровами гріюся .... через камін :)
     
    miki_ua подобається це.
  5. Прораб

    Прораб Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    3,253
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY KOMBI
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Flanel Gray
    @Bor4, У богатых свои причуды! В чем тогда плюс электрических полов? Сейчас да выгодней дровами, но думаю не долго.
    Перше повідомлення: 2 вер 2015

    Нове повідомлення: 2 вер 2015
    @Игорь long, Ну вот дом построил, а на электрические полы зажал ;)
     
    Lvivgaz подобається це.
  6. Dostam

    Dostam Досвідчений

    Дописи:
    640
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Березовка
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Белый
    Хто в котлах розбирається. Потрібен твердопаливний котел - 1 штука, для оплення приміщень об'ємом 4500 метрів кубічних, або по площі 1500 метрів квадратних. Ткніть носом в відносно недорогий та бажано надійний. Триста тисяч ліміт.
     
  7. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Хочу услышать ещё и советы клубней - котельная готова, настал черёд вопроса выбора котла: бадерус/НеБадерус....
    Домик 2 этажа около 140 квадратов.
    тёплый пол в санузле и коридоре + кухня, гостинная+спальля+2 детские = батареи.
    На газ стоит Висман.
     
  8. kr60502

    kr60502 Старожил

    Дописи:
    1,059
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Модель:
    VW CADDY Kombi
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    сделать самому, я сварил вот такой на 16квт, но так получилось что продал его, ниче ещё один сделаю
    Фото-0063.jpg
     
    Noble, Костя, Diesel Euro4 та ще 1-му подобається це.
  9. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    кто всётаки разложит по полочкам классификацию:
    1. Пиролизные/непиролизные?
    2. Длительного горения/обычные?
    3. Без автоматики/с автоматикой (если да - то какая автоматика лучше)?
    4. Насколько реальны котлы с пьезоподжигом и как он организован (ясно что от искры с пьезоэлемента бревно не загорится...)
    5. КАК правильно просчитать потребность в тепловом аккумуляторе относительно типа отопления, квадраатуры помещения и мощности и типа котла?

    Есть специалисты способные привести все ЗА и ПРОТИВ по всем пунктам?
     
  10. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    [​IMG]

    [​IMG]
     
  11. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    @miki_ua, якщо сам варитимеш, то розрахуй щоб влазили поліна по см 40 в діаметрі і довжиною по метру.
     
    Lvivgaz подобається це.
  12. kr60502

    kr60502 Старожил

    Дописи:
    1,059
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Модель:
    VW CADDY Kombi
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    не считаю себя специалистом, но кое-какой информацией владею
    1. пиролизные очень требовательны к качеству дров, особенно влажности, аби шо в него не впихнешь
    2.длительного горения требуют точного подбора мощности, всяких защит и прибамбасов
    обычные - тут всё понятно, без ТА(тепловой аккумулятор) придётся подрабатывать кочегаром не выходя из дому
    3. автоматика бывает разная и как любая техника может в самый неподходящий момент выйти из строя, к проектированию ОС нужно подойти очень серъезно
    4. не в курсе
    5. объём ТА просчитать не сложно, нужно знать теплопотери дома и техданые котла, но тут действует принцип - кашу маслом не испортишь, кстати с ТА отпадает необходимость в котле длительного горения, можно ставить обычный и протапливать раз в несколько дней (в зависимости от объема и температуры за бортом)
    на форуме наверняка есть профессионалы по этим делам, может больше расскажут
     
  13. Romsan

    Romsan Учасник

    Дописи:
    164
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Червоноград
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    Купив котел тривалого горіння типу "Стропува" . Наш місцевий самопал. 33кВт. Автоматика як на фото Lvivgaz #110 . В середині метал 6-8мм. Пробував пропалювати- загрузив половину котла (березові дрова і тирса), температуру виставив 60,горів більше доби.Теплове навантаження- 9 радіаторів,сушка рушників,тепла підлога,загальна площа 200м2. Поки задоволений.Шукаю блок безперебійного живлення. думаю скоро почнуться фокуси із електрикою,а генератор сам не вміє запускатись.;)
     
    Lvivgaz подобається це.
  14. Прораб

    Прораб Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    3,253
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY KOMBI
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Flanel Gray
    Может лучше потратится на автоматику для генератора?
     
    Romsan подобається це.
  15. yseroga

    yseroga Старожил

    Дописи:
    1,363
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Белый
    Ну не всякий генератор.
     
    Busik76, Romsan та Lvivgaz подобається це.
  16. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Щодо вологості дров, то я знайшов вихід, старі шини, іх зараз багато. Після саморобного котла димок сизенький і резиною не смердить
     
  17. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    є ідеальний варіант!
    але називається ИБП источник бесперебойного питания (ДБЖ - джерело безперебійного живлення)
    ЭЛЕКС КУЛОН Q500 + аккумулятор 75Аh;)
     
    Romsan подобається це.
  18. Romsan

    Romsan Учасник

    Дописи:
    164
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Червоноград
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    Щось подібне я і буду собі ставити.
     
  19. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    @Romsan,
    так ось ЭЛЕКС КУЛОН Q500 саме те що потрібно!
     
    Romsan подобається це.
  20. skorpi80

    skorpi80 Учасник

    Дописи:
    283
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Первомайск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Білий
    Є питання, маю газовий котел ARISTON Glas до нього встановлено кімнатний програматор, все працює добре.
    А от недавно попала на очі інфа про зовнішній датчик температури, почитав інструкцію в моєму котлі передбачено його існування , так от питання чи буде якась економічна користь при його встановленні?
    Уже гуглив і багато)) відгуки від
    - він нікому не потрібен , то розвід на бабло
    до
    - реальна економія за рахунок зниження температури теплоносія , до 15%
    Хотілось би почути думку спеціалістів , та людей в яких такий датчик встановлено.
     
    Останнє редагування: 12 жов 2015

Поділитися цією сторінкою