1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обговорення акумулятора на Сaddy

Тема у розділі 'Электрооборудование', створена користувачем Diesel Euro4, 19 тра 2014.

  1. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,174
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    @MasterT, демократичні - це порівняно з цінами позаминулого року(((
    друге- літій не тільки для резервного живлення.
    трїтє - якщо розбираєтесь, навіщо радите спустити на вітер вільні гроші? ))))
     
  2. MasterT

    MasterT Учасник

    Дописи:
    193
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Вважаю, що розбираюсь.
    А про те що радив, ви неуважно прочитали.
    Ви вириваєте із контексту частину відповіді.
    Далі, про демократичні ціни. Для вас позаминулий рік, а для мене 10 років назад, чи 20.
    Про минуле я ніде не писав і його вже НЕМАЄ. Я писав про сьогодення. І ще ви забули про Ве басту.
    Незрозуміло мені, що вас образило в моїй відповіді.
    Я чітко все прописав, ви загальні фрази. Наприклад про літій. Хіба ставлять такі акуми з Бмс платою на автомібілі в якості стартерного акума? Я наприклад ніде не бачив і не чув. А ви? Ссилку дасте?
     
  3. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,174
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    @MasterT,
    1. я прочитав дуже уважно
    2. де???
    3. 10 чи 20 років тому літій був дешевше, чи дорожче?
    4. з чого Ви взяли, що мене щось образило?
    5. я ніколи не пропонував ставити літій в якості стартерної батареї, хоча їх СТАВЛЯТЬ. Посилання не дам, давно читав.
    якщо я десь неправий, прошу вказати по пунктах...
     
  4. shun

    shun Перевірений

    Дописи:
    353
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Волочиск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    вишневий металік
    Акумулятор LTO потрібний для тих, хїто мало їздить і не хоче постійно літом 1-2 рази на місцяь, а зимою 3-4 рази на місяць його підзаряджати, таскати майже 20кг туди сюди, а також любителя автозвуку. LTO заряджається за 15-20 хв прямо в автомобілі. Не боїться морозів, заряджається при будь-якій температурі. Важить в 2 рази менше, не горить, це не простий літій, 25000 циклів заряду.

    Крім того якість акумуляторів настільки впала, що при постійному догляді живе він 2-3 роки. В мене був український VEGA EFB 78 А/год 750А, прожив 2 роки. Потім був турецький PLATIN Silver Diesel MF 88Ah 780A (до речі важить 19,5 кг), прожив менше 2 років і це при постійному догляді та підзарядці. Скоро потрібно буде купити новий акумулятор, от і думаю, українських більше брати не буду ніколи. Кандидати: Exide Premium 6СТ-77 (EA770) 77 А·год - 3856 грн. або Yuasa 12V 80Ah Silver High Performance Battery YBX5096 - 5143 грн. на розетці.

    Розглядаю також варіант зробити самому купивши LTO з Китаю. Ніяких БМС там не буде, тільки балансир. Якщо робити бюджетно з елементів 32145 10 А/год в конфігурації 6s4p, то має вийти 40 а/год, заявлений короткочасний струм розряду 1-го елемента 270А, разом 270*4=1080А.
    Посилання https://www.alibaba.com/product-det...m=a2700.details.you_may_like.3.6e07489b0Uh9ug
    Ціна 24 шт елементів з доставкою приблизно 4400 грн. Корпус можна зробити самому або купити в Китаї. Конденсаторний балансир приблизно 600-650 грн. Сумарно десь на 6500 грн. можна вийти, якщо корпус купити готовий.
    Кращим варіантом буде зробити на 6 елементах 66160 40 А/год кожний, але тоді ціна виросте зі всіма витратами майже до 10к грн.

    Китайці випускають також натрієві акумулятори для автомобілів. Простіше купити готовий, ніж робити самому, хоча можна. Для прикладу посилання https://www.alibaba.com/product-det...m=a2700.details.you_may_like.3.40ca3214tzTXVF
    Якщо LTO буде б/в, то натрій новий. Як він на практиці і наскільки надовго буде працювати поки-що невідомо. Заявлено 3000 циклів заряду.
    Перше повідомлення: 18 лип 2025 о 17:39

    Нове повідомлення: 18 лип 2025 о 17:56
    Зараз знаходжуся в стадії годування цієї так би мовити тваринки, тваринку маю в наявності, подарували.
    upload_2025-7-18_17-53-20.png
    Exide Premium 6СТ-77 (EA770) 77 А·год - 3856 грн. - не шкода
    Yuasa 12V 80Ah Silver High Performance Battery YBX5096 - 5143 грн - не знаю чи він того вартий, хоча зараз акція на нього.
    LTO на 32145 40 а/год 6500грн. - вговорюю тваринку, що він буде кращий навіть тієї Yuasa і довше пропрацює.
    LTO на 66160 40 а/год 10000 грн. - тварина висить на горлі і тисне мокрими холодними лапками.
     
  5. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,490
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    @shun, Exide Premium 6СТ-77 (EA770) 77 А·год - 3856 грн - докладіть трохи,купіть і забудете з АКБ:
    EXIDE Start-Stop AGM 70Аh.
     
  6. Shansss

    Shansss Досвідчений

    Дописи:
    716
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHF)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Grey
    Exide AGM херня рідкісна, мучаюсь зі своїм. Мати напевно сухі вже і щоб це виправити потрібно різати АКБ, не хочу це робити. З заявлених 760 видає 600. Якщо вже брати AGM то Bosch, Varta там хоча пробки є для зволоження матів, а то будете як я мучаться з Exide купляти нові зарядки і мудрувати з ним.
     
  7. shun

    shun Перевірений

    Дописи:
    353
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Волочиск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    вишневий металік
    У вашому випадку краще порізати і долити води
    upload_2025-7-19_10-38-10.png
     
  8. Shansss

    Shansss Досвідчений

    Дописи:
    716
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHF)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Grey
    @shun, знаю но не хочеться займатися цим сексом, там ще потрібно ареометра модного купити щоб щільність виміряти на каплі, не так все легко. А це ще розтрати. Через що я і раджу Бош, Варту щоб не було цього сексу з цим ехайдом всі його рекомендують, но він давно вже не той ексайд що був раніше. Зараз почитати то про нього один негатив, жодний навіть свіжий не показує свої заявлені параметри. Тепер купляти АКБ тільки з тестером АКБ і ніяк по іншому.
     
    -Андрей- подобається це.
  9. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,490
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    @Shansss, В мене він в коробі обложений теплоізоляцією.Він не любить перегрівів.З 22 року жодних проблем.Може причина в перегрівах - сохне потихо!
     

Поділитися цією сторінкою