1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обсуждение двигателя 1.6TDI (CAYE,CAYD) NEW

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. Alex letinskii

    Alex letinskii Новенький

    Дописи:
    12
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    Caddy 1.6 tdi
    Так а реставрацiя розпилювача то що рекомендуе мастер ... е смисл?
     
  2. Moisey_UKR

    Moisey_UKR Новенький

    Дописи:
    55
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Черкаси
    Модель:
    Caddy 3
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Білий
    Воно не варте того.
    Ставте новий оригінальний розпилювач VDO Continental,або хороший замінник
    Перше повідомлення: 29 тра 2023

    Нове повідомлення: 29 тра 2023
    https://www.dieselgarage.com.ua/ua/a2c5325696180-vso-siemens-162m0011
     
  3. Alex letinskii

    Alex letinskii Новенький

    Дописи:
    12
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    Caddy 1.6 tdi
    Благодарю
    Завтра напишу результат
    Перше повідомлення: 29 тра 2023

    Нове повідомлення: 30 тра 2023
    Перша форсунка результат


    Нове повідомлення: 30 тра 2023
    Результат пiсля чистки розпилювача


    Нове повідомлення: 30 тра 2023
    Все собрали почистили шахти все ок
    Динамiка сильно не помiнялась...


    Нове повідомлення: 10 чер 2023
    Всім Привіт!
    Після довгих діагностичних маніпуляцій нічого не вирішило проблему..
    Можливо прошивка ...
    Але ті хто закачували прошивку кажуть що з нею все в порядку
    Хто що скаже по цьому приводу які думки що може бути


    Нове повідомлення: 4 жов 2023
    Всім привет!!
    Найшли причину несправності авто....
    Сітка прийомна в тнвд забита це перше
    По друге регулятор тиску на паливній рейкі забитий повністю і при цьому не було помилок!!!!
    Ппісля чистки машина поїхала!!!°
    Отака історія....
     

    Вкладення:

    Shansss та trawersa1 подобається це.
  4. toledo

    toledo Новенький

    Дописи:
    43
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    Altea xl
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2015
    По друге регулятор тиску на паливній рейкі забитий повністю і при цьому не було помилок!!!! - ось тут мабуть і мають з'явитися питання до тих, хто шив. Можливо вони потерли велику кількість масок помилок, і щоб там не було з двиглом, турбіною, зависока температура у турбі - ви нічого не побачите у майбутнього, нічого буде робити. А якщо й по температурам потерто, то можна приговорити двигут. Хоча з такою кількістю стружки - паливна система мабуть вже... Як мінімум частково
     
  5. BorisG

    BorisG Гість клубу

    Дописи:
    5
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Touran
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Доброго дня.
    В п'ятницю машина почала сильно воняти паленим, я подивився на оберти вони були біля 1000 і вирішив, що пропалюється сажовик , хоча раніше не чув такого, але машина в мене лише з травня, то може не звертав уваги. В неділю почала блимати "спіралька" та машина перейшла в аварійний режим, проїхав небагато , постояв завів, помилка пропала, додому нормально доїхав. В понеділок мусив їхати на роботу , по дорозі знову спіралька, ав.режим ну і "чек" на додачу . Все начебто вказує на ЕГР, судячи з того як це описують, але ж мені цікаво було подивитись в чому причина. Придбав елм, поставив Карісто , на моє здивування показує помилку "р228d високий тиск палива, регулятор 1 " . Карісто безкоштовно не дуже хоче показівати подробиці , але в якийсь момент прочитав там рядок "кількість відпрацьованих газів" - 49% . Сьогодні встановив "Сканмастер" , помилка егр -0 мінус 3%(тобто відхилень майже немає) , положення 48-50% ,це на холодну.
    Загалом симптоми такі - помилка р228d , заводиться добре , але з'явилась детонація перші декілька хвилин на холодну ,потім вирівнюєтся , дим не чорний , чому я ще думаю на ЕГР , при повороті ключа перед заводом(та після глушіння) не чути його тестуваня(клац-клац)) . Спіралька та аваріїний режим вмикаються десь метрів через 500 , поки стою на х.х. помилки немає. Доречі, машину коли пригнали в травні, вона не заводилась після простою більше 20 годин,(була така карколомна помилка "дуже високий тиск палива, не досягаєтся заданий тиск ") , тоді цім займалась людина яка пригнала машину, замінили датчик тиску в рейці - не допомогло, потім замінили паливний фільтр , та сказали(сподіваюсь правду), що чистили той самий регулятор тиску палива, тепер можливо він отстаточно вмер . Після цього все працювало добре, витрати пального 6,3 середня, пробіг 187000 (теоретично) , 1,6 CAYC
    Які в шановного панства будуть думки з цього приводу ?
     
    XAXOJI подобається це.
  6. 3ds

    3ds Новенький

    Дописи:
    87
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Почитав я цю вітку....
    - так що-ж надійніше ?
    До 2010...чи після ?
     
  7. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    @3ds, EA189 простіш в ремонті, ніж EA188. (саме ГБЦ).
     
    XAXOJI подобається це.
  8. 3ds

    3ds Новенький

    Дописи:
    87
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Як що брати 8 клапанник і не чекати доки розіб'є форсунки, а поставити фіксаьори з додатковим болтом справа від форсунки - проблема люфта форсунок закінчується.
    Як що ви про це.
    Але про загальний склад авто та якість комплектаціі...- я тут трохи у шоці з цієї вітки.
     
  9. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    це не дуже проста процедура, а на CR нічого робити не треба, їздиш , та солярку економиш.)))
     
    Noble подобається це.
  10. 3ds

    3ds Новенький

    Дописи:
    87
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Може й так, але тут пишуть про мільйон проблем ..., яких або нема, або значно менше на моделях до 10 року.
    Висновок сам проситься про якість комплектуючих при збірці авто.
    Я про це.
    + маю клієнтів і до 10 і після вже з CR ... а + зробив аналіз кількох віток форума ...
    Тому висновок такий.
     
  11. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    @3ds, нові двигуни (CR) практично не мають болячок.
    99% проблем від того, що "крестьяни лазили"
     
    XAXOJI, Usike та Noble подобається це.
  12. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,648
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Оооч ну тут би я посперечався, але треба робити тему про двигуни 2015 +...
    там купа болячок
     
    XAXOJI та 3ds подобається це.
  13. BorisG

    BorisG Гість клубу

    Дописи:
    5
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Touran
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Вітаю всіх.
    Регулятором 1 виявився дозатор на ПНВТ(N290), "Вася" прямо так і написав "дозатор" (регулятор це той, що на рейці) в якого скважність була 15 % і підніматись(за допомогою адаптації) не хотіла. Довелось його замінити. Після заміни машина поїхала набагато веселіше. Також з'сувалося , що підзабитий сажовик, протитиск 34 , так що катаюсь на передачу нижче , на близько 2000 об.(як насправді і треба) щоб він не забивався далі.
    З неприємного залишилась трохи нестабільна робота на холодну, приблизно через 30-40 сек. після запуску двигуна, протягом кількох хвилин, якщо хвилину погазувати до 1000-1200 об. робота вирівнюєтся. Можливою причиною є регулятор на рейці(скважність 15%, не можу знайти чи це норма) , саме він відповідає за регулювання тиску на холодну, але до заміни я не готовий на даний момент.
     
  14. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,648
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Не на холодну, а завжди. Якщо помилку не б'є, наврядчи це він
    Перше повідомлення: 31 жов 2023

    Нове повідомлення: 31 жов 2023
    я б дивився свічки, компресію
     
    BorisG та 3ds подобається це.
  15. BorisG

    BorisG Гість клубу

    Дописи:
    5
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Touran
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    В системе впрыска Common-Rail автомобиля vw для регулирования давления в аккумуляторе высокого давления применяется т. н. концепция двойного регулирования.
    Для этого используются регулятор давления топлива N276 и клапан дозирования топлива N290, которые управляются блоком управления двигателя с помощью сигнала с широтно импульсной модуляцией (ШИМ). В зависимости от режима работы двигателя регулирование давления осуществляется одним из двух клапанов.
    Регулирование посредством регулятора давления топлива N276
    При пуске двигателя и для прогрева топлива регулирование высокого давления осуществляется регулятором давления топлива N276. Для того чтобы быстрее прогреть топливо, насос высокого давления подает в камеру сжатия больше топлива, чем требуется для работы двигателя. Избыточное топливо через регулятор давления N 276 возвращается в обратный топливопровод (дальше в топливный фильтр на подогреватель и снова в ТНВД) .
    Регулирование посредством клапана дозирования топлива N290
    При больших цикловых подачах и при высоких давлениях уровень давления в топливной рампе регулируется клапаном дозирования топлива. При этом в топливную рампу подается именно столько топлива, сколько необходимо двигателю в текущем режиме работы. Мощность, потребляемая насосом высокого давления, снижается, и ненужный нагрев топлива исключается.
    Регулирование с использованием обоих клапанов
    В режимах холостого хода, принудительного холостого хода и при малых цикловых подачах давление топлива регулируется с помощью обоих клапанов. При этом достигается высокая точность регулирования, улучшающая как работу в режиме холостого хода, так и переход к принудительному холостому ходу.

    Про принципи регулювання почитав в документі, який тут на форумі і знайшов, тому є думки що саме 276 може бути відповідальним за нестабільну роботу на холодному двигуні. Свічки розжарювання , якщо я правильно зрозумів не вмикаються доки температура не є нижчою за 5С . Ну і компресія цілком можливо((
     
  16. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,648
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    ЕБУ має задане і фактичне значення тиску у всіх режимах. Як правило, коли регулятор глючить - ці значення сильно відрізняються. В інших випадках мають спіпадатт з невеликою похибкою. Так ось, коли не співпадають значення - видасть помилку типу Регулювання тиску палива, вище або нижче якогось порогу. Якщо цього немає, то скоріш за все там все ок... при умові що блок не шили косорукі
    Перше повідомлення: 31 жов 2023

    Нове повідомлення: 31 жов 2023
    Ще є варіантч що воздушить систему за ніч.. хоча маловірогідно, бо ці двигуни при завоздушці взагалі не запускаються
     
    BorisG подобається це.
  17. BorisG

    BorisG Гість клубу

    Дописи:
    5
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Touran
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Наша пісня гарна й нова починаймо її знову((( .
    Оберти на х.х. 1000(регенрація скоріш за все) , заглушив через пів-години запустив, поїхав і знову всі знайомі симптоми - спіралька, аварійний режим, доїхав додому -помилка 228D00 "регулятор 1 тиску палива, вихід із діапазона регулювання,тиск занадто великий" ,виходить ,що дозатор міняли дарма( і проблема не в ньому :dntknw: .
    Зважаючи на нестабільний х.х. на холодну , та високий тиск при\після\після невдалої? регенерації , справа може бути у форсунках, бо при регенерації вони мають давати "після-впроскування" для підвищення температури та виходить якийсь збій у системі ... Коротше самі тільки:dntknw::dntknw: можу ставити, бо намагаюсь прослідкувати якусь логіку в цьому процесі ,але знань недостатньо, та виходить не дуже:boredom: . Бо навіть якщо біда з форсунками, то звідки береться високий тиск, паливо подається в рейку, форсунки(наприклад забиті) не впорскують , та воно має зливатись в обратку...
    P.S. Щей до того ж з'явилася помилка 01044 "коротке замикання клапана керування вторинного повітря N112" , та 00927 "клема 30, права" . По клемі почитав треба перевірити контакт на акумі, та запобіжники для початку. Клапан 112 керує повітрям яке додається за випускними клапанами для підвищення температури в каталізаторі на холодну та начебто ні на що більше не впливає. Може хтось підкаже де він? щоб його "поштрикати паличкою" чи він живий , бо на свій двигун не знайшов інфу.
     
  18. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    може, він таки забитий?
     
  19. 3ds

    3ds Новенький

    Дописи:
    87
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Перевірте проводку.
    Така ситуація зазвичай коли провода перетерлися у жгутах...
    Перевірте.
    Потім все інше.
     
    BorisG подобається це.
  20. BorisG

    BorisG Гість клубу

    Дописи:
    5
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Touran
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Проводку на дозатор перевіряли перед тим як його міняти. Сьогодні завіз , подивляться регулятор, рейку чи є там таки бруд/вода.
    Комп показує що тиск скаче як скажений від 220 до 270 приблизно, цифри так міняються , що особливо і не розглядиш, це на холосту. Форсунки відробляють корекцію в мінус в основному, в межах норми, але звичайно що система не може нормально працювати, коли показники так мерехтять...
     
    Останнє редагування: 10 лис 2023

Поділитися цією сторінкою