1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обсуждение двигателя 2.0TDI (BMM)

Discussion in 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели' started by no name, Mar 31, 2014.

  1. Octavian

    Octavian Новенький

    Messages:
    15
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Шепетовка
    Модель:
    Skoda Octavia
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    1B
    взавтра розберу подивлюся
    дістав старого, обжав по кругу обценьками, налив води - тримає...
     
    Last edited: Apr 14, 2023
  2. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,657
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Що розберете? я маю на увазі, що пробита прокладка гбц і гази йдуть в ОЖ. Якщо це так, то післ прогріву двигуна, патрубки надуваються і стають дубовими
     
    AndRi Y KO likes this.
  3. Octavian

    Octavian Новенький

    Messages:
    15
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Шепетовка
    Модель:
    Skoda Octavia
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    1B
    та от вже втікає але значно менше...
     
  4. Galyurov

    Galyurov Новенький

    Messages:
    25
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Сарата
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    белый
    В мене теж тпотік радіатор,після заміни радіатора рівень антіфріза також зменшувався,виявилоь шо і тече цей флянець.Але це на SDI, не знаю у вас такий є. №1
     

    Attached Files:

  5. 3ds

    3ds Новенький

    Messages:
    95
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Для довічної гарантії на вузол (форсунка/головка), муфти для форсунок встановлені та притиснуті другим болтом з іншої сторони від заводського.
    Дякую за увагу.
     
  6. white1974

    white1974 Новенький

    Messages:
    38
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    серебристый
    Есть фото?
     
    trawersa1 likes this.
  7. 3ds

    3ds Новенький

    Messages:
    95
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Фото не робив.
     
  8. Light

    Light Учасник

    Messages:
    228
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    LA7W
    А де Вам робили цю операцію?
     
    3ds likes this.
  9. 3ds

    3ds Новенький

    Messages:
    95
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Такі речі, перший раз, розробляю, прораховую і встановлюю сам. Маю де.
     
  10. achtung

    achtung Старожил

    Messages:
    2,177
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    а не занадто самовпевненості???
     
    Megatrans likes this.
  11. 3ds

    3ds Новенький

    Messages:
    95
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    То вам потрібна самовпевненісь ?
    Тоді це не до мене.
     
  12. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,657
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Все це пройдено. не працює.
     
  13. 3ds

    3ds Новенький

    Messages:
    95
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    У вас не працює, то ваш рівень техніки.
    У мене все працює. Як що дочекалися що посадочні форсунок розбиті в хлам, то звісно там нема чого робити - тільки втулити...або заміна голови. Фіксацію треба робити ще коли форсунки нічого нікуди не пропускають. Тоді все працює довічно. Головка вся зноситься, а форсунки будуть стояти.
    Так само як і по комфорту авто. Тут писали про різні аморти, заміни, підміни... Я просто змінив спосіб роботи стійки Макферсон, і авто веде себе май-же як Ауді.
    Я працюю на рівні інженера/конструктора, отримую патенти України, Європи... а тут мені намагаються розказати про самовпевненість...
    До речі, тиждень тому був у Києві, намагався зв'язатися з вами - жодного разу не відповіли.
     
    Last edited: Oct 26, 2023
    Shansss likes this.
  14. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,657
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Audi ... ахахахаха....
    Ок, Інженеруйте...
     
  15. 3ds

    3ds Новенький

    Messages:
    95
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Так чому не відповідаєте ?
    Зв'язатися з вами неможливо. Практично. Коли був у Києві, телефонував, писав тут, ...не відповіли.
    Тепер у вас ржачне відношення до мого допису ...
    Корона давить...?
    Чи що з вами не так ?
    Перше повідомлення: Oct 30, 2023

    Нове повідомлення: Oct 30, 2023
    Вгадаєте для чого ці заготовки ?
     

    Attached Files:

  16. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,657
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Тема про БММ двигун, а не про мене
     
    Last edited: Oct 30, 2023
  17. 3ds

    3ds Новенький

    Messages:
    95
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Так. Прочитав попереднє. Що стерли.
    Хотів поспілкуватися по СТО у Києві...
    Але і так вирішилось.
    Може будемо колегами.
    Дякую.
    Перше повідомлення: Oct 30, 2023

    Нове повідомлення: Dec 4, 2023
    Велике дякую учасникам форуму!
    Став з'являтися (свистунець) при перегазовках і коли стоїш - у салоні інколи тягло вихлопом. Тут на форумі хлопці прописали у чому справа, але не прописали нюанси.
    Втулка заслонки теплообмінника, що позаду мотора. Розміри 17х7 + товщина 6. По заводу вона виконана з графіту, тому протирається/лопається і починає пропускати вихлоп під капот + зменшує тиск газів на турбіну на малих обертах = збільшує витрати палива.
    Рішення:
    1. Виготовляєте мідні 2 втулки.1 - розміри вище, + другу - 15х6х3,5
    2. Знімаєте підрамник.
    3. Знімаєте тяжку вакуумного привоу та сам привід.
    4. Малою фортункою зрізаєте верхню частину заклепки.
    5. Малим зніймачем з плоскими захватами здираєте флажок приводу заслонки. Зразу за ним буде графітна втулка 2.
    6. Демонтуєте піджимну пружину.
    7. Інстументом гомтрим, типа шило..виковирюєте графітну втулку 1 з посадочного. Важливо хороше освітлення, щоб кусочки втулки не залишилися на корпусі. Я проходився малою металевою щіткою/кісточкою для радіодеталей.
    8. Оправкою запресовуєте втулку 1 до повної посадки.
    9. Надфилем поправляєте місце посадки флажка управління заслонкою.
    10. Надіваєте втулку 2 та напресовуєте флажок на своє місце.
    11. Полуавтоматом ставите (точку) на флажок/вал замість заклепки.
    12. Зтягуєте прижимну пружину пластиковим хомутом і ставите її на її місце, так щоб прижимна вилка упиралася на втулку 2. Розрізаєте/видаляєте пластикову стяжку.
    13. Монтуєте на місце вакумний привід та закріпляєте тяжку фіксатором.
    14. ...підрамник...робите розвал.
    ==
    Всім щастя !


    Нове повідомлення: Dec 24, 2023
    Маю питання :
    Як повинен працювати клапан EGR ?
    Він постійно відкритий, тільки на різну величину. Все працює справно. Помилок нема.
     
  18. buratt

    buratt Новенький

    Messages:
    93
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Березно
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (BMM)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    белый
    вітаю всіх. чи має хтось інформацію щодо масляних форсунок, а саме в чому різниця між 028 103 157 A та 038 103 157 B та чи взагалі є різниця?
     
  19. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Messages:
    6,022
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    @buratt,
    028 103 157 A
    oil spray jet;M10;BDJ,BST
    oil spray jet;M10;BJB,BSU,BLS 2K-6-090 001>>*


    038 103 157 B
    oil spray jet;M10;BJB,BSU,BLS >> 2K-6-090 000*
    oil spray jet;M10;BMM
     
  20. buratt

    buratt Новенький

    Messages:
    93
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Березно
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (BMM)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    белый
    цікавить чи вони відрізняються,чи взаємозамінні? чи підходить 028 103 157 A на БММ?
    Перше повідомлення: Apr 11, 2024

    Нове повідомлення: Apr 14, 2024
    дуже цікавить інфа по масляних форсунках. чи вони є взаємозамінними?
     

Share This Page