1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обговорення двигунів: 1.9TDI (BJB,BSU,BLS)

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. ura1984

    ura1984 Новенький

    Дописи:
    12
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Любар
    Модель:
    passat b6 1.9bls
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    black
    Найшов нові лемфордеру праву і ліву. Читав за ремонт шнуром чи проводами силіконовими,стає велика вібрація. Закажу нові. Дякую всім за поради
     
    achtung та Дима7 подобається це.
  2. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,648
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Удивительное рядом, а то сразу все в форсунки лезут, вроде это самая не долговечная деталь во всей машине...
     
    ssirman, ura1984, GORA та ще 1-му подобається це.
  3. Navov2016

    Navov2016 Гість клубу

    Дописи:
    6
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Добрый день, кто поможет разобраться с большим расходом ? Vw caddy,bls, dsg6.Сажевик и егр удалили , прошили,. До этого расход тоже был большой,приговорили сажевик. На хх 0.8 л/ч, при 90 км ч на ровной дороге 7.5 л, средний 11..11,5. В 13 группе форсунки норм, синхронизация колена-распреда -ноль.датчики температуры топлива, воздуха в норме, ошибок нету
    По Киеву кто поможет?
     
    Останнє редагування: 25 лип 2020
    Алекс36 подобається це.
  4. Platone

    Platone Учасник

    Дописи:
    295
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    LA7W
    Возможно прошили что-то не то? Кондей, РТС не включен? У меня на хх со включенным РТС 0,7л/ч
     
  5. Navov2016

    Navov2016 Гість клубу

    Дописи:
    6
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    До прошивки было также..решили на сажевик...реально был забитый, РТС нету, кондёр выключен, При включенном кондёре на хх 1.0...1.1л.ч Дмрв ставили с другого авто, не помогло...Другое авто кадди bjb .. при активной езде в смешанном режиме 7.5 расход......
    Перше повідомлення: 25 лип 2020

    Нове повідомлення: 25 лип 2020
    Кто по показаниям разбирается? Могу выложить фото с , vcds
     
  6. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,648
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Замер компрессии + герметичность и будет все ясно.
     
  7. Navov2016

    Navov2016 Гість клубу

    Дописи:
    6
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Герметичність впуску?
    Перше повідомлення: 25 лип 2020

    Нове повідомлення: 28 лип 2020
    Компресия 30 у всех цилиндрах, только достиглась при около 20 оборотах стартера, и еще земетил после езды расход на хх 0.9, при включеном кондере 1.4-1.5 ...
     
    kvadra подобається це.
  8. malolam

    malolam Новенький

    Дописи:
    15
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Желтые Воды
    Модель:
    2k
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    білий
    Добрый вечер! Подскажите пожалуйста по насос-форсункам, когда надо применять ремкоплект (кольца, резинки)? 1.9 bls 307тыс пробег, расход за поездку 6,8-7 / 100км, на холостых 0,7 и опускается до 0,5. В моем понимании, судя по картинке с VCDS вторая форсунка недоливает, хотя если навести на окошко пишет пределы -2.5 до +2.5 . Двигатель работает без лишних звуков, правда в аварийном режиме (про это есть тема https://caddy-club.in.ua/threads/Ва...ля-80км-год-vwcaddy-2k-2006-1-9-tdi-bls.5661/).
    Также интересен момент в группе 11, второе и третье поле, кто подскажет какая там разность давления должна быть?
    насос_форсунки.jpg
     
  9. Іван_kh

    Іван_kh Гість клубу

    Дописи:
    9
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Харків
    Модель:
    VW Caddy maxi
    Потужність, л.с.:
    75
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Білий
    1.9bls чип удалено егр и сажевик. При средней скорости 160км расход 9.5л. :)
     
  10. GORA

    GORA Досвідчений

    Дописи:
    521
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Reflexsilber
    malolam, ну если это оригинальный пробег, то пора бы и поменять, ну хотя бы регульнуть. Если не ошибаюсь, вторая переливает, и мозги дают ее в минус. А в 23 не сильно ли все в минусах?
     
    malolam подобається це.
  11. Дима7

    Дима7 Перевірений

    Дописи:
    428
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    Это нормально!
     
  12. ura1984

    ura1984 Новенький

    Дописи:
    12
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Любар
    Модель:
    passat b6 1.9bls
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    black
    пару тижнів вже є прооблема вроді би з мотором. При їзді по трасі через деякий час появляється звук на 5-10 сек похожий на стук клапанів тільки глухіший,при скидіні газу або додавані газу пропадає. При поїздці в Київ на роботу полюбом один раз таке буває. В старі машині опель омега 2.5 м57 був похожий звук коли одна форсунка виходила з ладу машина йшла в аварійний режим і валив білий дим,тут такого нема. Просто їдеш довго 110 на 5ті і починає стукати Шо може бути? іскуствено цей стук неможна получити хоть 180 їдь і вдома тиждень катаюсь тоже такого немає
     
  13. Дима7

    Дима7 Перевірений

    Дописи:
    428
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    Не проворачивается двигатель ... Заглушили, вечером не завелась (стартер клацал и все). Что может быть? 1.9 блс
     
  14. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Дописи:
    1,404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    Акума сдохла.
     
  15. Дима7

    Дима7 Перевірений

    Дописи:
    428
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    Такой вариант был, зарядили и ничего. Пробовали с буксира типа двигатель не проворачивается. Машина знакомых. Что и как не понятно.
     
  16. pressline

    pressline Гість клубу

    Дописи:
    2
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    B4B4
    заклинил стартер (как вариант)
     
    jorjik подобається це.
  17. Дима7

    Дима7 Перевірений

    Дописи:
    428
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    Решено, заклинил стартер.
     
    Tolya1983 та Денис VW подобається це.
  18. vovas91

    vovas91 Гість клубу

    Дописи:
    2
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Рівне
    Модель:
    vw caddy
    Потужність, л.с.:
    80
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Підскажіть будь ласка в чому проблема. Погано заводиться на гарячу. Двигун 1.9 bjb. Замінили комлект розпредвала з вкладишами і ремкомплект для форсунок. Замінили тандем насос і турбіну так як був переду і вона відключалась. Посадочні місця під форсунки нормальні, гільзувати не треба сказали, рівень масла не росте. Після цього з‘явилося зе куча проблем. Почали стукати форсунки під час того коли нажимаєш і пропадає тяга. Потім вистрелює багато чоргюного диму і тяга з‘являєтья. І все ніби нормально, але таке повторюється кожен раз коли нажимаєш. Корекцію форсунок дивились васьою вроді все добре. 0,45 0,00, -0,13 -0,23 турбіна чуть передуває зверху. Помилок ніяких немає. Що робити? Всі розводять руками. Допоможіть. Може хто знає куди ще живитись
     
  19. apb

    apb Новенький

    Дописи:
    11
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    G2/Y3D
    Здравствуйте, помогите советом куда смотреть:

    Исходные данные:
    VW Caddy 1.9 TDI BLS 2007 + DSG6
    С машиной недавно происходило такое:
    Реставрация турбины и ГБЦ (посадочные места под форсунки)
    Замена РВ, вкладышей и гидрокомпенсаторов
    Замена помпы и ремня ГРМ (выставлен по меткам)
    Чистка EGR от сажи (сам EGR не заглушен) , сажевого фильтра не было с завода
    Замена масла/фильтров


    Проблема выглядит так:
    - при резком разгоне, при достижении оборотов примерно 2300, машина прекращает разгоняться, из выхлопной идет черный дым (помогает либо отпустить газ на некоторое время или переключить передачу вверх)
    - при менее энергичном разгоне на этих же оборотах (~2300) машина некоторое время "тужится" потом обороты скачкообразно прыгают до ~2900 и дальше все нормально
    - при очень плавном разгоне проблем нет

    Ошибок по VAG-COM нет

    Некоторые измерения на неподвижной машине (без нагрузки проблема не возникает, но на всякий случай...):
    group4.jpg group1.png group3.png
     
  20. Platone

    Platone Учасник

    Дописи:
    295
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    LA7W
    Турбину где реставрировали? На таких оборотах как раз турбина должна "толкать" мотор...
     

Поділитися цією сторінкою