1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обговорення акумулятора на Сaddy

Тема у розділі 'Электрооборудование', створена користувачем Diesel Euro4, 19 тра 2014.

  1. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    Ghost, Ну я знаю что именно LIN даёт ему зарядки сколько ему надо. Вернее пропускает
     
  2. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    только зачем? Радикально проблему недозарядки он не решит, а стоит существенно дороже.
     
    Noble подобається це.
  3. Ghost

    Ghost Старожил

    Дописи:
    1,485
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Ялта
    Модель:
    VW Caddy MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Salsa Red
    Безусловно с LINом лучше, чем без.
    Но речь то идет о том, как поведет себя аккумулятор, если LINа нет...
    Вот что интересно.
    Перше повідомлення: 26 вер 2020

    Нове повідомлення: 26 вер 2020
    Кстати нужно поизучать графики, как быстро принимает в себя ток AGM и VRLA
     
  4. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    Вот люди купят и узнаем:)
     
    Денис VW, Ghost та achtung подобається це.
  5. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    6,324
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    Я, звісно, ніяких наукових тестів з графіками не проводив, та в мене був встановлений аккум AGM, прослужив 8 років, і натяку на вихід зі строю небуло.
    Вище писав.
    Lin-шини в авто немає.
     
    Noble подобається це.
  6. lytvin87

    lytvin87 Новенький

    Дописи:
    85
    Область:
    Чернівецька
    Місто:
    Чернівці
    Модель:
    Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Срібний
    Доброго дня всім. Підкажіть будь-ласка, чи є на форумі тема про зарядні до автоакумів? Пошук нормального нічого не видав. Цікавить хто чим користується з того що можна зараз купити. Дякую за відповідь.
     
  7. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    HYUNDAI HY400 советую
     
  8. Xabr

    Xabr Досвідчений

    Дописи:
    647
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Weiß
    lytvin87, На алі є варіанти з тисячами продажів. Модель не скажу, але вона там одна в жовтому корпусі на 6А з дисплеєм. Ціна в районі 15 уо
     
  9. shun

    shun Перевірений

    Дописи:
    350
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Волочиск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    вишневий металік
    http://adopt-zu.soroka.org.ua/index.html
    http://adopt-zu.soroka.org.ua/ceny.html
     
  10. lytvin87

    lytvin87 Новенький

    Дописи:
    85
    Область:
    Чернівецька
    Місто:
    Чернівці
    Модель:
    Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Срібний
    Дякую за відповіді, взяв десь неділю назад в одному відомому буд гіпермаркеті Auto Assistance автомат на 10ампер. Немає часу в село поїхати і спробувати :(.
     
  11. shurikk42

    shurikk42 Учасник

    Дописи:
    247
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Рівне
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    Підкажіть як зняти пластмасовий кожух аккумулятора. Дякую
     
  12. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    Снимите крышку и смотрите в низ. Там на кожухе защёлки по кругу
     
    shurikk42 подобається це.
  13. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    У меня передняя половина, вытягивается из задней.
     
    Noble подобається це.
  14. Ro968Ma

    Ro968Ma Новенький

    Дописи:
    49
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Чертків
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Доброго дня !!!
    Нарешті таки купив новий акумулятор.
    Вибрав EXIDE EFB 70Ah (EL700). Обійшовся він мені в магазині в рідному місті під замовлення 3200 грн.
    Чому саме вибір впав на EFB ?
    1. Виробник стверджує, що він заряджається в два рази швидше, що має трохи полегшити проблему недозаряду при нечастих коротких поїздках.
    2. Акумулятор EFB більш стійкий до глибоко розряду в порівнянні з класичними свинцевими акумуляторами в яких негативний або обидва електроди леговані кальцієм. Хоча зустрічав інформацію що EFB теж виготовленні по кальцієвій технології. Але в них більш товсті пластини і вони запаковані в пакет з мікроволокна.
    Чому не взяв AGM ?
    У акумуляторів AGM малий внутрішній опір, навіть коли вони досить розрядженні (саме тому розрядженими до 10 % можуть завести авто). В класичних акумуляторних батареях опір зростає по мірі розряду в 2-3 рази. Внаслідок малого внутрішнього опору розрядженого AGM струм може досягати величин значно більших від рекомендованих (0,3 C), що має своїм наслідком пошкодження акумулятора. Тому розряджений акумулятор AGM не рекомендовано прикурювати. Описані випадки, коли його від такої процедури роздувало. Також в мережі знайшов відео експерименту де струм заряду звичайного акумулятора ємністю приблизно 65 ампер-годин перевалював за 50 ампер. Але такий акумулятор рятує великий внутрішній опір і розсіювання зайвої енергії на нагрівання та електроліз електроліту, плюс електроліт перемішується. AGM в таких випадках отримує локальні пошкодження які стають початком кінця.
    Тому на авто з акумулятором AGM встановлюють систему контролю заряду, яка складається з датчика контролю сили струму на мінусову клемі і реле регулятора напруги на генераторі. Цей датчик скоріше всього побудований на датчику Холла. Таке зустрічається на автомобілях VAG, BMW, Mitsubishi. Маркетингова назва такої системи, її функції та спосіб зв'язку з іншими електронними компонентами авто (LIN-шина, CAN-шина) можуть відрізнятись, але суть одна — регулювання струму заряду акумулятора шляхом регулювання напруги бортової мережі авто. Тобто при певному пониженні напруги, ну візьмем умовно 13,0 В, акумулятор взагалі не буде брати заряд, а при нижчій буде розряджатись.
    Звичайно ця система може здійснювати і інші функції, наприклад рекуперації, оцінки стану акумулятора і т.п.
    Також для акумуляторів AGM є застереження виробників щодо експлуатації при високих температурах.

    Все наведене є власним висновком з інформації почерпнутої в мережі і тому може бути недостовірним.

    Додатково — при різних варантах заміру напруги бортової мережі (на клемах акумулятора, роз'єм прикурювача, “Вася-діагност”) з незначним навантаженням напруга була в межах 14,2-14,4 В.
     
    Останнє редагування: 21 гру 2020
    sage64, kosha та Shansss подобається це.
  15. Becas

    Becas Учасник

    Дописи:
    159
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    Потужність, л.с.:
    75
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Синій
    Два, что только не напишут чтоб аккумулятор впарить.
     
    Денис VW та Lvivgaz подобається це.
  16. vvalis

    vvalis Учасник

    Дописи:
    156
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Рік випуску:
    2008
    На коротких поїздках швидше зарядиться, то добре, а на дальніх набере скільки треба і перезаряд (теоретично). Думаю для цього і контролюють процес зарядки в нових машинах. Ось трохи інформації по модернізації.
    Але, наскільки наблюдаю на гаражах, у людей в основному зараз кальцієві аккумулятори і судячи з моїх замірів - вони недозаряджені. 12.5 - 12.6 В коли міряю тестером вранці посля ночної стоянки. Шукав до якої напруги заряджати Варту і не знайшов на офіційному сайті. Таємниця.
    Я зараз теж шукаю що купити.
     
  17. MAY

    MAY Досвідчений

    Дописи:
    980
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Reflexsilber

     
    vvalis подобається це.
  18. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    Советую. Отличный акб лучший что у меня был
     

    Вкладення:

    adminavto, Schumacher81 та vvalis подобається це.
  19. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,484
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    Noble, Кислотник?Не АGM?
     
  20. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    Да кислотник обычный
     
    Schumacher81 та Чилик подобається це.

Поділитися цією сторінкою