1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обговорення акумулятора на Сaddy

Тема у розділі 'Электрооборудование', створена користувачем Diesel Euro4, 19 тра 2014.

  1. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Добре що в клубі є спеціаліст який добре знається на акумуляторах, принаймі підкажете людям які виробники скурвились, які нормальні, де плата за бренд, а де за якість, та нехай акумулятор буде взятий хоч із Зімбабве, а наклейка із Колумбії, щобна виході хороша якість
    Мабуть 0-1% таких задротів що раз в 3 місяці перевіряють акумулятор, десь 5% таких що перевіряє раз в пів року, 10% що перевіряють раз на рік. І від цього задротства акумулятор проживе на місяць довше ( здохне не у жовтні при 0 градусів, а в листопаді при -10).
     
    jorjik подобається це.
  2. Sasha

    Sasha Учасник

    Дописи:
    175
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Хорол
    Модель:
    Caddy Maxi
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    B4/B4 LB9A
    Рідний, що був з машиною... я не обслуговував до тих пір, що перестав заводитися при -25 (на третій рік після придбання). Індикатор завжди був чорний. 4 зима перестав заводитися при -15, потім -10. Коли осінню вдарив мороз -5 і не завилась машина. Пішов, купив поставив новий... але не повезло. рік гарантії закінчився раніше ніж розпочалися морози на слідуючу зиму )))) і так ще в 2 знайомих.... Рік і не більше. І морози не витримує.
     
  3. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    Не поверите, у дочки Пассат б7, 2011г., АКБ родной, ни разу не заряжался, даже не знаю что там стоит.
     
    GTR, Yuran та Noble подобається це.
  4. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Ви не знаєте, а зять можливо вже 2 рази міняв :D
     
    sula та Noble подобається це.
  5. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    Yuran, Зятя нет, машина у меня на глазах, сам удивляюсь.
     
  6. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    Чилик, Родной с завода живет до 10лет, так шо готовся((
    Перше повідомлення: 15 бер 2020

    Нове повідомлення: 15 бер 2020
    Потом "нормальний" 5-6лет ето уже БОЛЬШОЕ счастье
     
    Чилик подобається це.
  7. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    Lvivgaz, Вот и я об этом подумываю, но все же 10лет.
     
  8. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    Topla Top 75/720 уже +-3года, пока все ґуд
    Перше повідомлення: 15 бер 2020

    Нове повідомлення: 15 бер 2020
    Я ето прошел
    Родная varta была с завода
    9-10лет
     
  9. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Так і є, рідна варта 2009 року випуску на авто 2010 року прожила до 2018 і продалась влітку наполовину трупом.
    Тесть на Т4 купляв щось там типу Амегу чи щось в тому роді, 5 років і труп.
    Виробники акумуляторів придумують різні байки про те що акумулятор треба раз в 3 місяці чи раз в пів року заряджати, що потрібно слідкувати за рівнем електроліту, здувати з нього пилинки. Всі ці казки для того щоб акумулятор зміг віджити гарантію 1-3 роки а далі ви прийшли купляти новий. А насправді якщо автомобіль справний то акумулятор заряджається від генератора, та це у випадку якщо справний і автомобіль і акумулятор. Винятки хіба що коли по тиждню-місяцю авто не їздить чи їздить по 1 кілометру.
    На сьогоднішній день бачу що акумулятор потрібно купляти із запасом по ємності, так як виробники почали хитрувати і випускають якийсь хлам на якому реальні технічні характеристики недотягують до того що заявлено.
     
    Чилик подобається це.
  10. kosha

    kosha Старожил

    Дописи:
    1,363
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Caddy Combi
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Adrenaline RED
    Точно такой же с ноября 15го и 107+ткм, пока намеков не было, но было 2 не запуска, один после работы ночью холодильника, второй после работы ночью зарядки дрона. Но для профилактики все же летом поставлю на зарядку...
     
  11. serfedor

    serfedor Учасник

    Дописи:
    254
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпродзержинськ
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Deep Black Pearl
    Авто 12-го года. В истории сервиса написана замена в 15-м году и это AGM, т.к. есть старт-стоп. Год назад начал выделываться, приходилось частенько подзаряжать. Готовился купить новый. Посмотрел ютуб, оказывается гелевые АКБ тоже требуют доливки воды. Отодрал наклейки, открутил специфические крышки - а там действительно сухо.
    348CA86C-45FD-4317-A2A7-3BEA7FAE70C9.jpeg 97B608B8-6222-4A09-828E-A8BF01369924.jpeg
    долил с пол-литра воды, зарядил, разрядил, потом снова зарядил. Сейчас в поряде, заряд держит, месяца три уже не заряжаю, хотя поездки, как и раньше, в основном, короткие. Никогда не думал, что в AGM надо доливать воды. Так бы и сдал в утиль еще рабочий аккум.
     
    GTR, Денис VW, sage64 та ще 1-му подобається це.
  12. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,648
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Сколько было влито? Плавать же не должно, просто быть влажым сепаратор должен быть наверно
     
  13. serfedor

    serfedor Учасник

    Дописи:
    254
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпродзержинськ
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Deep Black Pearl
    Только соты покрыл водой
     
  14. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    6,324
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    І так, увага! Експеримент завершено! ))
    Інформація для всіх хто цікавиться.
    Розвінчую міф про неспроможність штатного генератора нормально заряджати акумулятор більшої ємності.
    Короткий екскурс в історію для тих, хто не в курсі. Я встановив на борт замість оригінального акумулятора інший, ємністю 150 Ампер/годин. Це відбулось далеких 8 років тому, до того аккум три-чотири роки не використовувався, стояв на балконі.
    Отже за весь цей час три рази я намагався зарядити його зарядним пристроєм. Так, на всякий випадок. Не впевнений, що це допомагало, так як стрілка амперметра зразу показувала, що заряджений акум.
    І от, на днях я провів заміну акумулятора. І не тому, що моя 150-ка вже не запускала двигун, а тому, що куплений для підстраховки восени новий акумулятор треба було вже почати використовувати, бо зіпсується ))
    А поки ще раз фото монстра:
    IMG_20200326_115321.jpg
    IMG_20200326_114847.jpg
    І під капотом тепер:

    IMG_20200326_122757.jpg
     
    Останнє редагування: 1 кві 2020
    Lebrasko, sula, MAY та 3 іншим подобається це.
  15. Xabr

    Xabr Досвідчений

    Дописи:
    647
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Weiß
    Прошу совета по поводу состояния АКБ и ее заряда.
    Есть родной АКБ Exide, которому уже почти 5 лет, но работает только последние 3 (до того стоял на машине без движения). За все 3 года вопросов к нему не было никаких.
    Сегодня утром приходит сообщение от сигналки о том, что уровень заряда слишком низок - 11.5 В. Это оказалось правдой - двигатель завести не смог. Это при том, что без движения машина была всего сутки. Хотя до того и по 3-5 дней спокойно стояла.
    Притащил его домой и поставил на зарядку. Для зарядки использую полностью автоматический "Сонар", он вначале дает максимальный ток в 4.5 А, который потом плавно снижает почти до 0, что означает конец заряда. С этим аккумом уже почти 5 часов он держит макс. ток! Аккуму хана? Бежать за новым или есть шанс этим еще поездить?
    Спасибо
     
  16. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    У Вас же DSG, как же поездить с дохлым аккумом? Думаю, нереально, шансы = 0 :(
     
  17. yurij

    yurij Учасник

    Дописи:
    195
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Ты уровень электролита смотрел ?
     
  18. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    думаю, не стоит. Непадающий ток зарядки на автоматическом ЗУ свидетельствует о КЗ внутри аккумулятора. Если учесть АКПП, я бы уже бежал (ехал) за новым...
     
    Денис VW подобається це.
  19. Xabr

    Xabr Досвідчений

    Дописи:
    647
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Weiß
    Это точно? Пока и сам к тому же склоняюсь... Только причины этого понять не могу
    Перше повідомлення: 4 тра 2020

    Нове повідомлення: 4 тра 2020
    нет, он необслуживаемый


    Нове повідомлення: 4 тра 2020
    Научите ездить на механике с дохлым аккумом! Каким боком КПП к возможности запустить двигатель? ))
     
  20. yurij

    yurij Учасник

    Дописи:
    195
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Ты путаешь понятия смотрел и необслуживаемый . Сдери наклейку сверху с надписью и отверткой поддень пластиковую накладку .Откроются все банки - посмотри уровень .Только аккуратно - пробки просто резиновые - резьбы нет .
    Не , ну если решил , что выбросить , то не смотри и считай что он необслуживаемый .
    У меня такой же , и я каждую осень проверяю уровень .
     
    MasterT та achtung подобається це.

Поділитися цією сторінкою