1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Рівень масла на щупі

Discussion in 'Автохимия и ГСМ' started by Дімка, Jan 16, 2015.

  1. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Messages:
    1,404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    #41
    А ну так совсем другое дело.
     
  2. Rusl

    Rusl Досвідчений

    Messages:
    591
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    Audi A6 avant
    Потужність, л.с.:
    272
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    чорний
    #42
    Про недоцільність повноцінного Вебасто,як правило говорять, ті хто ніколи ним не користувались. Річ помічна і зручна.
     
    Light and Денис VW like this.
  3. Serg123

    Serg123 Учасник

    Messages:
    185
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Калуш
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Червоний
    #43
    якщо пустили недістає, тоді на приборці можна програмувати в який день і в який час її включатися. Це все в штатній вебасті є, ті що доставляється незнаю.
     
    Light and Денис VW like this.
  4. Rusl

    Rusl Досвідчений

    Messages:
    591
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    Audi A6 avant
    Потужність, л.с.:
    272
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    чорний
    #44
    Serg123, можна і так через таймер
    20180126_083814.jpg на тиждень можна скласти графік.
     
    Денис VW likes this.
  5. Serg123

    Serg123 Учасник

    Messages:
    185
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Калуш
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Червоний
    #45
    Так бачив і такі, но в мене заводський варіант і теж можна на всі дні неділі запрограмувати.
     
  6. adminavto

    adminavto Старожил

    Messages:
    1,212
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Модель:
    VW Tiguan
    Потужність, л.с.:
    200
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    сірий
    #46
    Хлопці, яким боком вебасто до рівня масла на щупі?
     
    osik, AlexandrNM, vitek and 3 others like this.
  7. Evgenii 80

    Evgenii 80 Гість клубу

    Messages:
    6
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Колір:
    Белый
    #47
    Такой вопрос. При замене масла, у меня отработанное из мотора, откачали насосом через щуп. Ваше мнение: это правильно или нет, хорошо - нехорошо, все масло откачалось или нет?
     
  8. adminavto

    adminavto Старожил

    Messages:
    1,212
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Модель:
    VW Tiguan
    Потужність, л.с.:
    200
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    сірий
    #48
    Нет, но любым другим способом, кроме полного разбора, невозможно удалить всё масло из двигателя.
     
    Xabr and Чилик like this.
  9. dv_matrix

    dv_matrix Досвідчений

    Messages:
    909
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    White
    #49
    Вже пару раз так сам міняю. Нічого поганого в цьому не бачу. Хіба що може пробка закіснуть для злива)
    Купив насоса і вперед. В порівнянні з тим що на СТО то виходить викачується більше.
    При книжці 4.2л заливається 4.0.
    На СТО виходило, заливали від 3.5 до 3.8.
    Ніхто там не чекає поки скапає остання крапля.
     
    Xabr, GTR, GVV and 1 other person like this.
  10. GVV

    GVV Новенький

    Messages:
    22
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Снятии
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    #50
    Масло можна замінити і самому. Нічого складного в цьому немає. Думаю що воно краще злиється через пробку на піддоні. Тільки треба щоб двигун був прогрітий.
    Перше повідомлення: Feb 22, 2020

    Нове повідомлення: Feb 22, 2020
    Скільки зливалось ніколи точно не вимірював. Але постіно заливав 4.5 л. Рівень масла на щупі був майже да max.
     
    dv_matrix and Evgenii 80 like this.
  11. dv_matrix

    dv_matrix Досвідчений

    Messages:
    909
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    White
    #51
    Заливаю до середини. Ну якщо до Макс то да там ще може багато війти
     
    Noble likes this.
  12. Evgenii 80

    Evgenii 80 Гість клубу

    Messages:
    6
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Колір:
    Белый
    #52
    Нууу, смысл мне менять масло самому, когда у нас в Одессе я плачу 150 грн. Мне важно знать, через щуп откачевается столько же, как через пробку?
     
    Last edited: Feb 22, 2020
  13. achtung

    achtung Старожил

    Messages:
    2,167
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #53
    Evgenii 80, недавно проверяли.
    Откачали вакуумной приблудой в два приёма. (раз и ещё через 5 мин.)
    После этого открутили пробку - и ничего не вытекло...
    Я зимой всегда через щуп меняю, чтоб защиту не снимать по холоду :)
     
  14. GVV

    GVV Новенький

    Messages:
    22
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Снятии
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    #54
    Якщо після відкачування масла через щуп залишиться 100 - 200 грам переробленого масла, то нічого страшного для двигуна не буде. Крім того від заміни до заміни частину масла двигун всерівно з'їдає. Треба виходити з того скільки масла залили. Якщо залили 4 літри і вже максимум на щупі, то все точно не викачали.
     
  15. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #55
    До 500 мл остается. Поддон не ровный, вот и остается
     
  16. Evgenii 80

    Evgenii 80 Гість клубу

    Messages:
    6
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Колір:
    Белый
    #56
    Под всем маслом, я понимаю, то количество, которое сливается через сливную пробку. Очевидно, что какая-то часть остаётся на стенках и деталях мотора. У меня вопрос к людям знающим устройство мотора, слив через щуп, это приемлемо или нет? А догадки, фантазии, предположения мне не интересны.
    Перше повідомлення: Feb 22, 2020

    Нове повідомлення: Feb 22, 2020
    Как тёска, тёске. Поясни, если через пробку, то на 500 мл. сольётся больше, аль нет? На данный момент, проехал 8000 км. масло и фильтра куплены, планирую менять. Вот и возник вопрос. Последний раз мне меняли, откачивая через щуп и я тогда уже задумался...
     
    Last edited: Feb 22, 2020
  17. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #57
    Да, больше при любом раскладе. Пробовал и так и так. + Ко всему всегда сначала откручивай фильтр, а потом пробку в поддона, так как неоткрученый фильтр держит около 200 мл
     
    Last edited: Feb 23, 2020
  18. adminavto

    adminavto Старожил

    Messages:
    1,212
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Модель:
    VW Tiguan
    Потужність, л.с.:
    200
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    сірий
    #58
    Да какие догадки, мы используем у себя подобную установку, у 70% авто выбираем через щуп.
     
    Evgenii 80 and Чилик like this.
  19. sergeyhost

    sergeyhost Старожил

    Messages:
    1,119
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW Caddy Life 2006
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    B4B4
    #59
    Через щуп быстрее, через пробку - надо искать яму на пару часов (зато сольётся практически всё масло).
     
    Денис VW and Noble like this.
  20. Yuran

    Yuran Старожил

    Messages:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #60
    Із липня 2018 коли купив цю пузотьорку то було 6 замін масла, в системі ніби 4.5 літра, та получилось так що в Lvivgaz взяв 5 каністр по 5 літрів, і їх фактично вистачило на 6 замін, та останню заміну масла робив самостійно, і получилось влити чуть більше ніж по стандарту вливають коли міняють на СТО, і злив досить багато ( більше 4-х літрів плюс ще порозливав на землю). Якщо міняти самому то можна більше злити ніж на СТО, передок машини чуть припіднятий, після того як перестало текти масло закрутив пробку на місце, через пів години відкрутив і звідти ще вилилось трохи масла. Якби всі заміни масла робив сам то 5 каністр не вистачило би на 6 замін.
    Масло заливаю на середину щупа. Цікаво, коли подастся індикатор на панель приборів про недостатній рівень масла коли там його зовсім не буде? А то спочатку залив тільки 3 літри масла, завів машину, трохи проїхався, то нічого не висвічувалось.
     

Share This Page