1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Не заводится 2.0 SDI

Discussion in 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели' started by no name, Apr 16, 2014.

  1. jorjik

    jorjik Старожил

    Messages:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    У меня было с мотором блс. После ночи в теплом боксе вроде прошло. Возможно где-то от бака до мотора влага перехватила топливные трубки, или в пробке замёрз клапан ...

    Мне тоже толком никто ничего не объяснил.
     
  2. Petro123

    Petro123 Новенький

    Messages:
    40
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    Caddy 2cdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Жовтий
    Погано заводиця Caddy 2cdi зразу йде ривок двигуна на запуск а потім потрібно крутити двигуном поки заведеця
     
    Last edited by a moderator: Dec 14, 2019
  3. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,657
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Бывает....
    Тему читали с первой страницы?
     
    Semion and Чилик like this.
  4. Petro123

    Petro123 Новенький

    Messages:
    40
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    Caddy 2cdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Жовтий
    Можливо і так але без різниці як стоїть автомобіль заводка одинакова, як я зрозумів що солярка в голові є тому що стартує двигун а потім повинен докачати щоб запуститись
    Перше повідомлення: Dec 14, 2019

    Нове повідомлення: Dec 14, 2019
    Я читав але не знайшов , де втулят голови і яким металом, ви таким занімаєтесь???
     
  5. Magnat

    Magnat Учасник

    Messages:
    265
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    51
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий-ну коли помию.
    в мене такаж ситуйовина була зараз роблю повний капремонт гбц. тож посадочні 100 відсотків.
     
  6. Petro123

    Petro123 Новенький

    Messages:
    40
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    Caddy 2cdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Жовтий
    Можливо я не спорю але в моєму випадку посадочні завтуленні і не працює
     
  7. Magnat

    Magnat Учасник

    Messages:
    265
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    51
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий-ну коли помию.
    коли заводиш авто мотор хапає -робе вспишку і замовкає---а ти крутиш стартюгою поока він заведеться? --так?
    Це відбувається при таких проблемах з паливною;-
    1. --це стікає паливо- бак у авто знаходиться нище від рівня каналу в двигуні де встановлені насосфорси.
    2. --паливна система є герметичною і щоб паливо втікло щось повинно замістити його об'єм -- в даному випадку паливо заміщає повітря. І тільки так іншого не дано.
    3.--Якщо мотор хапає і глохне це свідчить що паливо є тільки в плунжерній парі насосфорси, тобто форсунку оточує повітря..
    4.--Якщо форсу оточує повітря ТО воно десь береться. І знаходиться воно якраз в каналі між тандемником і форсою.
    ВИСНОВОК:--В канал повітря може попасти зовні-- між тандемником і гбц--- буде видно витік дизпалива, помокріння а взамін заходить повітря. Або з циліндра двигуна через гумові кільця на насосфорсах. це відбувається коли заглушив двигун а якись циліндр зостається в циклі стиску (зжатия) от частина повітря під тиском приходить в паливний канал а частина стравлюється через зазори в кільцях.
    Ну і останє. Якщо гбц уже завтулена то---- Повітря також може потрапляти в паливний канал і через стики завтулки. Звісно і паливо повинно через стики попадати в масло але не завжди. в палива густина більша і воно може і не сочитись або в малій кількості -майже не помітній.
    5. А от коли заводиш, двигун заводиться на 2-5 сек. і глохне то може заповітрюватися сам тандемник,в каналі паливо є і мотор запускається чуть працює і глохне тому що тандемник заганяє те повітря що в нього набралося бо в канал меньший опір чим через клапан в обратку.
    Ху-х --наче напальцях пояснив. Далі методом виключення шукай причину.
     
    Piter 7PC and Romsan like this.
  8. Petro123

    Petro123 Новенький

    Messages:
    40
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    Caddy 2cdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Жовтий
    Тамдемник новий повинен працювати добре, можливо не якісно завтулили голову це факт можливий не можу найти де втулят і чим , я ще вагаюсь чи немає клапана якогось у фільтрі і він не тримає, після ремонту почались такі проблеми а так було все гаразд, для пояснення в мене повний бак солярки і як би автомобіль не ставив верх в низ запуск одинаковий
     
  9. sage64

    sage64 Досвідчений

    Messages:
    792
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Як що після ремонту то скоріше всього десь накосячили, треба в обратку кинути прозорий шланг подивитись наявність повітря в паливній системі. Втулки або алюміневі або сталь (ходить довше). Якщо паливо тікає в бак як варіант зворотній клапан до паливного фільтра. Хіба в Тернополі нема СТО які втулять головки?
     
  10. Petro123

    Petro123 Новенький

    Messages:
    40
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    Caddy 2cdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Жовтий
    Ні в Тернополі не найшов СТО які втулять, найшов в Франківську втулять латунні втулки, десь є косяк я не спорю але де той що робив розводить руками, що все нормально причина в форсунках поїхав до дізель сміюця з нього кажуть що він щось не так зробив тому що форсунки справні і так замкнутий круг
     
  11. sage64

    sage64 Досвідчений

    Messages:
    792
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Можна і латунні, там сплави теж гарні є, як забирали авто після ремонту машина нормально робила?
     
  12. Magnat

    Magnat Учасник

    Messages:
    265
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    51
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий-ну коли помию.
    Ні в фільтрі кдапана нема.
    Щоб ти зрозумів як працює система--- Клапан є в насосі що в баці,він подає паливо в фільтр,а з нього воно стікає через обратку в бак насос тримає тиск 0.5 бара. Уже з фильтра паливо подається на тандемник, точніш і подається і він засмоктує а уже в тандемніку стоїть клапан на обратку для підтримки тиску в каналі гбц. паливо в тандемнік виходить знизу тою тубкою де стоїть датчик температури палива а входить з зверху, тож стекти паливо може АЛЕ при умові що туди кудоюсь попаде повітря. І клапанобратки нлохо тримає
    Провірити можна посадочні і саму завтулку,знімаєш клапанку, тандемник і в отвір гбц де подається паливо подаєш стисле повітря з комресора, а під форси медшприцем мильну воду---підуть бульби піпец-- ні ти красавчик. Но я думаю як варіат могли порізати резинки на форсах коли ставили,зробили задири звідси теж може буть проблема. як варіант.
    По завтулці-- Добре роблять в Києві стукнись до Жені Мегатранса, або в Херсоні стоКовш вони є в тернеті втулять метелом.
     
    Last edited: Dec 15, 2019
  13. Petro123

    Petro123 Новенький

    Messages:
    40
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    Caddy 2cdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Жовтий
    Робить нормально тільки заводка мені не подобаєця це ж дізель повинен добре заводити
    Перше повідомлення: Dec 15, 2019

    Нове повідомлення: Dec 15, 2019
    Щось не так з подачею палива в тамдемник подача палива з низу як якщо там є стрілка вихід палива і клапан обратки щось я не догнав такої відповіді
     
  14. Magnat

    Magnat Учасник

    Messages:
    265
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    51
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий-ну коли помию.
    Да вибач трішки перепутав подача зверху а обратка знизу. Щось геть мізки закипіли.Ремонт насос-форсунок Volkswagen (инжектора) 1.9 TDI - YouTube там в кінці перевірка на герметичність.
     
    Last edited: Dec 15, 2019
  15. Petro123

    Petro123 Новенький

    Messages:
    40
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    Caddy 2cdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Жовтий
    Окей все нормально , я зрозумів що не так бо мав проблему з новим тамдемником запуск теж був поганий знявши його і провіривши я найшов брак мені його замінили ,то як підключати я в курсі
     
  16. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Messages:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    щодо завтулювання головок...
    не пробували звертатись до "дядько максим" має канал на ютубі...
    судячи з його підходу до всього то зробив би на вічно
     
  17. Petro123

    Petro123 Новенький

    Messages:
    40
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    Caddy 2cdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Жовтий
    Ні щось такого не бачив попробую пошукати
     
  18. sage64

    sage64 Досвідчений

    Messages:
    792
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Завтулював на заводі Патона, теж номальньно зробили, ставили алюміній. Десь був телефон, як потрібно найду.
     
  19. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Messages:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    Petro123, ну він не суто по завтулюванню... а в принципі по металообробці
     
  20. Petro123

    Petro123 Новенький

    Messages:
    40
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    Caddy 2cdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Жовтий
    Дякую за пропозицію якщо іншого нічого не знайду тоді так, я вже з таким стикнувся тепер чия вина не найдеш, моторист головками не занімається занімався я сам він розбирав і збирав тепер виходить так що він зі своєї сторони зробив все добре яку дав йому голову таку поставив, я такого не розуміє але є але
    Перше повідомлення: Dec 15, 2019

    Нове повідомлення: Dec 15, 2019
    Я найшов його сторінку але так як я писав , якщо щось з головою то потрібно гнати до нормального моториста і нехай робить він її провірить перед встановленням , і буде спокій надіюсь
     
    sage64 likes this.

Share This Page