1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Редукторы-заменители для Ecofuel: возможные варианты

Тема у розділі 'Метанові двигуни / Метановые двигатели', створена користувачем miki_ua, 23 лют 2017.

  1. Roman Kusmirchuk

    Roman Kusmirchuk Гість клубу

    Дописи:
    9
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    caddy ecofuel
    Рік випуску:
    2007
    Опір, якщо не помиляюся, 4.6. Проблема в тому, що вона не відкривається.
     
  2. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Вот. Можно було навіть на стенд не ставити. Міжвиткове катушки форсунки . Просто порівняйте опір цієї форсунки з іншими...
     
  3. Roman Kusmirchuk

    Roman Kusmirchuk Гість клубу

    Дописи:
    9
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    caddy ecofuel
    Рік випуску:
    2007
    Робоча мала 4,7. Але коли міняли місцем з 4 форсункою. Помилки були на 4 форсунці.
    Перше повідомлення: 25 тра 2019

    Нове повідомлення: 25 тра 2019
    Підкажіть, будь ласка, чи дана форсунка підійде для моделі 2008 року? Чи це є метанова форсунка?
    https://dok.dbroker.com.ua/art/0280158862/bosch/4015333/p/3/79/518
     
  4. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Roman Kusmirchuk, має підійти: позначення NGI по каталогу каталогу Бош присутнє (naturalGasIngector).
     
  5. Roman Kusmirchuk

    Roman Kusmirchuk Гість клубу

    Дописи:
    9
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    caddy ecofuel
    Рік випуску:
    2007
    Я замовив, будем пробувати, іншого виходу нема. Бу, по оголошеннях всі продані, а замовляти через ebay довго.
     
  6. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Roman Kusmirchuk, вот если бы Вы не были настолько упрямы и прислушались к моему совету не засорять тему альтернативных редукторов проблемами по форсункам - то перешли бы по приведенной мною ссылке и обнаружили там в обсуждении форсунок ссылку на Драйв Ильдара про его опыт покупки и замены форсунок: со всеми каталожными номерами заменителей и т п.
    https://www.drive2.com/l/528288949941043995/
     
    Vitt подобається це.
  7. АндрейАл

    АндрейАл Гість клубу

    Дописи:
    3
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    КПП:
    5МКПП
    Всем доброго времени суток меня зовут Андрей. Стал обладателем CADDY 2012г пока было жарко машина работала на метане (переключения не стабильные), похолодало 20С° переключение стало ориентировачно через 8 мин полез изучать читать все пишут с начало надо давление в рампе посмотреть узнать через Вася-диагност, VSCD нашел подключил (версия 19.6) - ПОМОГИТЕ разобраться не могу в программе найти эти данные . За ранее спасибо всем
     
  8. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    АндрейАл, Без паники!.
    Вася Диагност.
    Блок 01 - Электроника двигателя
    Измеряемые группы
    Группа 187 (или 241)
    В 187-й есть возможность в одном из окошек видеть давление в баллонах, в другом - давление в редукторе
    в 241-й приемущество в том, что для редукторов Вентрекс (Как у Вас) есть возможность видеть и давление, на которое ожидает ЭБУ - и давление фактическое в топливной рампе.
    Не разберетесь - пишите в Личку, Вайбер, Вацап
     
  9. АндрейАл

    АндрейАл Гість клубу

    Дописи:
    3
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    КПП:
    5МКПП
    Большое спасибо буду пробовать (перед этим я смотрел групп 187 188 там были показатели каких то давлений 4бар маловато ) буду разбираться отпишусь еще раз спасибо за помощь
     
  10. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    4 атм и должно быть на холостых!
    Под нагрузкой (на разгоне) при оборотах выше 3000-3500 должно расти до 5.7

    6.5атм это для систем с постоянным давлением и мембранными редукторами (до 2009 года выпуска)
     
  11. АндрейАл

    АндрейАл Гість клубу

    Дописи:
    3
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    КПП:
    5МКПП
    Доброго времени суток да Вы правы при переходе на газ показывало 3,9....3,99 прыгало (не газовал упустил из виду)
    Перше повідомлення: 16 сер 2019

    Нове повідомлення: 30 сер 2019
    Всем доброго дня радостно сообщаю проверкой показало не постоянной работой лямбда зонд1 (чек не всегда светился но в память на переход на газ не переключал сразу) заменив зонд после нескольких поездок кратковременных стало четко заводится сразу на газ
     
  12. ildarunic

    ildarunic Гість клубу

    Дописи:
    7
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    Touran09 BSX Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Черный
    Всем здравствуйте!!!
    Помогите мне, пожалуйста, с редуктором Томасетто от Сергея (царство ему небесное!)
    Двигатель BSX, раньше был телефлекс и с ним я намучался ужасно.
    Уже 11 месяцев на томасетто и ни разу не было никаких проблем.

    Вчера проехал 200 км то трассе, всё было нормально, потом заглушил и через 5 минут поехал дальше.
    Через 50 метров машина перешла на бензин с сильным рывком, чуть не заглохла, Наверное даже заглохла, но завелась на ходу.
    Заглушил-завел - снова на бензине. Было поздно и до дома уже 5 км, доехал на бензине.
    Сегодня с утра так и не перешла на газ, полез за васей.
    Давление по васе 2.27, и ни туда и ни сюда, даже при /отключении/включении зажигания на ходу.

    Ошибки двигателя - катализатор низкая эффективность (раньше было), низкое давление, неправильное положение распредвала (неподтвержденный, раньше не было, думаю что из-за рывка когда на бензин переходила).

    Предполагаю что проблема в электрике.
    Предполагаю что редуктор совсем не открывается, а 2.27 бар - остаточное давление в рампе.

    Как проверить напряжение на катушке?
    Насколько я знаю, там шим-сигнал, осцилограф могу найти. В какой момент должно появляться напряжение на контактах катушки?

    Баллоны щелкают, стрелка давления на панели приборов показывает правильно.

    Кто-нибудь сталкивался с подобным?
    Если есть мысли что и как проверить, если проблема не в электрике.
     
  13. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    ildarunic, Привіт,
    якщо був телефлекс, то там не шим сигнал, клапан там просто відкривається. шим на вентрексі
    щоб перевірити чи напруга приходить на клапан достатньо в фішку з сторони дротів засунути щупи тестера і подивитись що туди приходить (ну або ще якимось способом в паралель до клапана стати.
    якщо зробити якусь аварію на бензині (відключити бензинову форсунку або ще щось) і заводити, мало б на газі пробувати завестись (але треба знати реальний тиск, мало лі там в рампі перевищення серйозне)
    і не факт що в рампі реально 2.27 бар.

    якщо проблема не в електриці то є різон вкрутити манометр замість датчика тиску, або ще якимось способом і глянути реальний тиск. (якщо не помиляюсь 6 бар має бути (хоча незнаю як той редуктор томасетто налаштований у Вас)

    але бачу по профілю, що в Вас туран 2009, а на ньому мав вже стояти вентрекс... а в вентрексі треба осцилографом стати на контакти котушки... має бути ШИМ... в темі про перепрошивку вся інфа є з прикладом шиму...


    ну якось так, ламатись там більше нічому
     
    Останнє редагування: 29 лис 2019
  14. ildarunic

    ildarunic Гість клубу

    Дописи:
    7
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    Touran09 BSX Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Черный
    Спасибо Иван!
    Но дело было не в бобине, всё оказалось проще.
     

    Вкладення:

    jorjik та Іван Кубара подобається це.
  15. agnks

    agnks Учасник

    Дописи:
    112
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Лубни
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    зеленый
    А в чем интересно?
     
  16. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    agnks, в датчика тиску дріт обірваний, там є фото
     
  17. agnks

    agnks Учасник

    Дописи:
    112
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Лубни
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    зеленый
    Судно як він міг там відірватися? Але в мене і проводка у гофрі перетерлася
     
  18. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    agnks, в мене теж відривався і не раз)) розєм міняти лєнь було, я припаяв і епоксідкою залив
     
  19. РусЯ

    РусЯ Гість клубу

    Дописи:
    2
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Стрий
    Модель:
    VW caddy 2.0 Ecofyle
    Потужність, л.с.:
    106
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Синій
    Доброго дня хто дасть совєт при включани зажиганія а бо як завожу каддіка то в ридукторі 1-2вихлопа що може бути .терміново буду вдячний.
     

    Вкладення:

    • red2.JPG
      red2.JPG
      Розмір файлу:
      52.7 КБ
      Переглядів:
      233
  20. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Наверно мембрана пробита и стравливает наружу до сработки запорного клапана
     

Поділитися цією сторінкою