1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Замена 5МКПП на 6МКПП

Тема у розділі 'Трансмиссия', створена користувачем no name, 30 бер 2014.

  1. terisola

    terisola Досвідчений

    Дописи:
    540
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY + gtb1756vk
    Двигун:
    2.0 TDI (BMM)
    Потужність, л.с.:
    170
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    белый
    А что значит розумна достаточности?
    Если я вам скажу, что есть 8 ступенчатые автоматы, а на 2.0 давно ставят dsg7 ступки
     
  2. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    Хлопці олігархі, нє ругайтєсь))
    більше передач - більша економічність... оскільки більше передач - швидше набирається крейсерстка швидкість в режимах де кпд мотора близьке до максимального)) і на швидкості обороти мотора менші - ресурс мотора...
    відоме ж правело більше крутиш - менше їздить)))
    ну в М5 е60 7 передач, хоч там 510 кобил)) і то в 2005 році було))))

    більше передач - кулл)) хоча з другої сторони менша строшки надійність за рахунок ускладнення конструкції...

    але я так порахував шо невигодно мені коробку перекидувати і то всьо)
     
    achtung подобається це.
  3. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Іван Кубара, согласись хотябы с тем, что менять 5 передач на 5 передач ты тоже не решился.....
    Тюнинг =затраты и каждый сам себе решает насколько ему это надо. Есть секрет: сделать все вовремя а не когда "скрыня бегова" уже развалилась. Кому-то только шестерню 5 передачи "повыше" подкинуть хватает, кому- то больше устроит за разницу в цене между исправными 5ст. коробки для SDI и дизельной 6ст. от Гольфа БлуМоушн поставить на себе такой эксперемент "нахаляву" чтоб ещё и не заморачиваться когда "пробьёт час" дорогого ремонта трансмиссии....
    Сколько людей - столько ситуаций и столько мнений. Можно высказать своё
    Но лезть ко всем насаждая "понятие достаточности" - как минимум некрасиво.
     
  4. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Більше передач - менше на вухо відчувається по звуку мотору що змінилась передача. А на рахунок економічності то навряд 7-ступка буде давати економічність в порівнянні з 6-ступкою. Мова йде про звичайні автомобілі, а не спорткари для яких потрібно організувати максимальну потужність мотору від 0 км/год до 300 км/год
    Відносно того що при нищих оборотах мотору збільшується його ресурс - це не так. Є оптимальні оберти для їзди на кожному моторі в залежності від навантаження, швидкості і т.д. При низьких обертах мотору менше масла поступає, відповідно гірше змазується, охолоджується, та й на трансмісію більше навантаження.

    Ну от мені таке пропонували зробити коли дійде справа до ремонту коробки, у мене на 100 км/год десь 3050 об/хв приблизно. Сказали що тільки поміняти шестерню 5-ої передачі і буде при 100 км/год десь 2500 об/хв, майстри в принципі нормальні, ВАГами займаються. Та у мене виникає запитання якщо поміняти тільки шестерню 5-ої передачі то як впливатиме те що між 4 та 5 - ою передачами получиться великий коридор? Зараз із 4-ої на 5-ту переключаюсь десь на 70-80 км/год. А після заміни шестерні на 5-ій передачі на 80 км/год, 2000 об/хв машині буде їхати не нормально.
     
  5. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    miki_ua, неправильно мене поняли) я нікому ніц не насажую, і свою думку не пропагандую))тільки виражаю своє бачення))
    очевидно що кожен зробить як йому підходить)) при великому бажанні можна в машину всьо шо хош всадити)) експерименти то є добре))

    Yuran, опечатка) правило))
    ну в мене з мови були не файні оцінки))
    оптимальні оберти це якраз зона максимального ККД мотора...
    а про тиск масла - міф... тиск швидко набирається... а все шо лишнє - стравлює редукційний клапан))

    не спорю обороти низькі і давати велике навантаження тоже не добре... швидко убити мотор можна... але для того є прокладка між кермом і сидінням шоб чути шо мотор пукне але не витягне...

    про трансмісію те саме... ясно шо ніхто не буде на 6 передачі на холостих киватись, а на певних трохи більших обертах... відповідно трансмісія проразована для навантажень певних...


    резюмую - як каже директор заводу на якому я раніше працював - " З дуру можна і х** зламати"... тому режими і навантаження треба з розумом вибирати...
     
  6. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Іван Кубара, Іване - будь спокійний, про насаджування своєї думки то я не про тебе (просто почитай вище)..
    А експеременти - то таке. Будь-яка теорія потребує підтвердження практикою. Як казав один мій знайомий: "можна до нескінченності сперечатись про смак устриць лише жодного разу їх не спробувавши".
    Я спробував.
    І моя точка зору така ж як і в тебе.
    І щодо людей, котрим треба "ракета" - ФВ "не попав", то тім хто буде всеодно їхати в максимально економічному режимі (90 км/ч) щоб ПДД соблюдати на атмосферниках SDI та екофьюлах 5-ти ступку чіпати не варто. Свої переваги в цьому є: що 60 в населених пунктах що 90 по трассі: все на 5 передачі авто "витягує". Такий собі "мєждугородній автомат" :)
     
    sage64 подобається це.
  7. terisola

    terisola Досвідчений

    Дописи:
    540
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY + gtb1756vk
    Двигун:
    2.0 TDI (BMM)
    Потужність, л.с.:
    170
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    белый
    Ребята, читаю и смешно. Не надо 7 ступку, так как это фигня. Надо больше передач и это класс.
    То что вы поставите вместо одно шестерню другую, не поменяв остальные, вот это будет фигня.
    А если я скажу так, у 2.0 BMM - полка крутящего с 1750 до 2750, как мне жить с этим? Как мне ездить? какие передачи оптимальные?

    Не пишите ерунды просто. Форум превращается в ерунду.
     
  8. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    terisola, тут ми обговорюєм кращі варіанти і результати експериментів, наводимо якісь аргументи...
    якби був ідеальний рецепт і за безплатно всім то всі б давно це зробили))

    а одну зірку міняти чому фігня?? якшо в якісь конфігурації коробки є та зірка то чого не спробувати))
    краткость сестра таланта, практіка мать науки))
    не хоче хтось пробувати як я - не пробує, хоче - пробує... завод завжли дає кілька варіантів))
     
  9. terisola

    terisola Досвідчений

    Дописи:
    540
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY + gtb1756vk
    Двигун:
    2.0 TDI (BMM)
    Потужність, л.с.:
    170
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    белый
    Ну если Вы полистаете форум, почитаете мой БЖ. То увидите, что я не только коробку, а двигатель поменял.
    А кроме этого еще впихнул другую турбину и другие форсунки и езжу на 1,9-2,1 избытка. По этому относительно коробок - я уже прошел. Замена одноначно с 5 на 6 есть смысл. А вот заменить щестеренку, у Вас будет провал при езде. Либо Вы переключаете на очень высоких оборотах, либо вы переключились и ждете, пока двигатель выйдет на нужные обороты, что бы авто поехало. То есть жопа у вас будет постоянно.
     
    yurij подобається це.
  10. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Іван, пояснюю ще раз чому є смисл міняти коробку всю а не одну шестерню.
    Для прикладу у мене 1.6 бензин, 5-ступка, на ній міняють шестерню 5-ї передачі. І получиться грубо кажучи на 100 км/год буде на -ій не 3100 об/хв, а 2500. Може показатись великим плюсом якщо мотор машину витягуватиме на 5-ій передачі при 2500 об/хв. Та при цьому на швидкості 80 км/год прийдеться або на 5-ій їхати із 2000 об/хв, або на 4-ій 3000 об/хв, що один що другий варіант не є нормальним.
    Наскільки знаю у мене коробка слабуватенька по відгуках, так що морально готовий викласти бабло на 6-ступку якщо буде для цього дзвінок.
     
  11. Кривий

    Кривий Учасник

    Дописи:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Прошу розказати як прошла заміна на шестиступку. І які тонкощі в поведінці авта Ви помітили після оновлення?
     
  12. Fedorovitsh

    Fedorovitsh Гість клубу

    Дописи:
    8
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Гайсин
    Модель:
    VW CADDI
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    білий
    Заміна КПП пройшла чудово, міняв "МЕГАТРАНС" Женя. Помітив лиш змешення обертів на 6 передачі порівняно з 5-ю. Ну а проїду по трасі , тоді можна ро щось говорити. Женя професіонал своєї справи !
     
    Костя та Чилик подобається це.
  13. Кривий

    Кривий Учасник

    Дописи:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Цікаво яка буде витрата пального. А старий датчтик коліна не викидайте - лапку його можна епоксидкою відновити. ;)
     
  14. Максим9589МК

    Максим9589МК Гість клубу

    Дописи:
    4
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Caddy
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Белий
    Доброго вечора, хочу затронуть тему про кпп на 2.0sdi, ото ж проблема така 3000об. - 100км/час...Вирішив купити кпп 6ст. GQL їхала вона до мене з Польщі 8 днів, сьогодні приїхала роздивився її на пошті, забрав до дому..Але приїхавши додому почав її ще раз роздивлятись і подивився на маркування а там GQP(((помоніторив інтернет і одна і друга ставилася на Туран 2.0fsi...А от тепер питання стане вона чи ні?підскажіть будь-ласка може хтось стикався з такою ситуацією...вибачаюсь якщо щось неправильно написав)
     
  15. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Станет любая.
     
    Чилик подобається це.
  16. Максим9589МК

    Максим9589МК Гість клубу

    Дописи:
    4
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Caddy
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Белий
    Ок я до вас і приїду)Я
     
  17. SWM07

    SWM07 Учасник

    Дописи:
    126
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Рівне
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    Тобто GQL і GQP аналоги?
     
  18. Максим9589МК

    Максим9589МК Гість клубу

    Дописи:
    4
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Caddy
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Белий
    Ну як би і інтернеті пише, що і одна і друга ставилась на одне й те ж авто, можливо рік авто змінився і на кпп маркування поміняли(можливо модернізували)...
     
  19. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    6,319
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    Чилик подобається це.
  20. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Все!!!!! Дизельные и бензиновые моторы по посадке кпп одинаковые. Поэтому станет любая фольцовская, но есть разница, что еще потянет за собой та или иная кпп
     
    achtung, yurij та Lvivgaz подобається це.

Поділитися цією сторінкою