1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обсуждение двигателя 1.6TDI (CAYE,CAYD) NEW

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Или мы с Вами про разные CR 2.0 говорим - или вы просто опять ищите конфликта....
    Че непонятно: электрический : в баке, насос высокого давления - от КВ, а упомянутый вами "подкачивающий" чем приводится и есть ли он на 1.6 моторах?
     
  2. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    miki_ua, верно, электрический, стоит под капотом 2.0, в 1.6 его нет...
    Не пойму, нах он нужен. .
    А конфликт не ищИте, и его не будет:)
    Я встречал такой насос на B6 2011г.,
    может быть и не на всех авто он есть...
    А может он заменяет насос в баке.. Хз
     
    Останнє редагування: 6 сер 2018
  3. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    achtung, в баке в топливном модуле электронасос есть полюбому. Дальше - фильтр. Дальше- на 2.0CR идет промежуточный, приводимый поликлиновым ремнем или электирический ( в зависимости от модификации двигателя и автомобиля на который он устанавливался....) ну и напоследок -тнвд.
    И все нужны.
    На 1.6 подкачивающего нет ни в каком виде.
    Неправда-ли?
     
  4. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Перше повідомлення: 6 сер 2018

    Нове повідомлення: 9 сер 2018
    Купил форсунку, колечки, болты...
    Пока размышляю....


    Нове повідомлення: 9 сер 2018
    посмотрел одно видео и призадумался..

    внимательно на 1,30
     

    Вкладення:

    • viber ige.jpg
      viber ige.jpg
      Розмір файлу:
      70.4 КБ
      Переглядів:
      703
  5. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    Быстро Китайцы прислали :)
     
  6. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Noble, нет, не китайцы..
    Я отменил заказ на четвёртый день.
    Купил в Луцке.
     
    Usike та 08sv80 подобається це.
  7. Telik

    Telik Новенький

    Дописи:
    34
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Маріуполь
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    1.6
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Белый
    Какая цена сейчас на форсунки и расходники?
     
    08sv80 подобається це.
  8. 08sv80

    08sv80 Досвідчений

    Дописи:
    551
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    VW CADDY 2.0 ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    white
    да интересно узнать цену и после чего вылетели ваши форсунки? плохое топливо или пробег близкий к 300тис?
     
  9. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    08sv80, моя форсунка Исправная,
    Но протекает в верхней части.
    Пробег 155., топливо Кло(самое дешёвое)
    Цена форсунки 7200 без учёта пересылки. Болты, шайбы недорого.. .
     
    Останнє редагування: 9 сер 2018
    Telik та 08sv80 подобається це.
  10. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    Чего так?
     
  11. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Noble, 1.китаеза долго запрягала....
    2.за таможню опасался
    3.сроки поджимают
    4.в Луцке нашёл дешевле чуть и быстрее)
     
    Денис VW, 08sv80 та Noble подобається це.
  12. 08sv80

    08sv80 Досвідчений

    Дописи:
    551
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    VW CADDY 2.0 ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    white
    achtung, это только по одной такая проблема?
     
  13. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    08sv80, да.
    мотор работает хорошо,
    сочится солярка на соединении
    Перше повідомлення: 9 сер 2018

    Нове повідомлення: 12 сер 2018
    Докладываю, уважаемая публика :)
    Форсунка заняла свое законное место..
    Все получилось, без особых сюрпризов...
    Правда, испортил один болт, поспешил затянуть форсунки, прежде чем установил топливопроводы.
    Но ничего, было куплено два болта, как чувствовал...
    Будем посмотреть ;)
     
    Денис VW та Noble подобається це.
  14. Nikolayovich5

    Nikolayovich5 Новенький

    Дописи:
    12
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    VW PASSAT
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    чорний
    Извените, может не по теме, но раскажу свою ситуацию! Владею 2 года машиной VW Passat B7 с двигателем CAYC 1.6 TDI, с родным пробегом 157 тис. км и проехал я на нем почти 20 тис. км, и масла не брал ни грамма, а за последнюю тысячу км заметил как на щупе начало понемногу деватся масло и уже доходит до середины уровня! Масло все время беру оригинал G052195M4 у официалов, как и фильтр, меняю с интервалом в 10 тис. км! От замены масла на данное время проехал почти 4 тис. км! Еще масло не долевал, хочу выяснить в чем же проблема и почему, бо мне все говорят, что дизеля этой серии от VAG масла не берут вообще! Ребята, прошу у вас консультации и помощи?!
     
    Останнє редагування: 17 лис 2018
    myfloor подобається це.
  15. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    Ото ви нагородилииии мама рідна)))
    Якшо різниця в пєзо і електромагнітах то не підійде від слова взагалі...
    шоб керувати пєзиком треьа висока напруга... відповідно блок управління...інакший зовсім...
    блок 1.6 не прийме код форсунки від 2.0 і навпаки 2.0 не прийме код від 1.6....
    п.с я пробував на 1.6 в якому поміняли блок мотора з більшими кіловатами.... не йде взагалі....
    відповідно заміна блока управління... якшо ше нема в блоці вимоги по підключенню до fazit... то пляски з іммобілайзером при заміні блока...та якшо є вимога то секс з іммобілайзером...
    кароч бюджет набрижається до покупки 4 нулячих форсунок, нового блока, прошивки, привязки до машини...
    кароч не підійде, забагато гємору... простіше купити нулячі оригінальні форсунки і не грати собі голову...

    п.с про насос підкачуючий в 2 кубовому моторі... дам підказку... він не включиться якшо фази грм хоча б трошки зміщені)) хоча датчик распредвала ше ругатись не буде)) і не буде тиску... і форсунки не відкриються... бо сигнал керування на них йде при досягненні тиску приблизно 150 кілограм...
    весною вже з таким бавився.... вроді мітки виставлені а машина не заводиться)) 2.0 октаха а5 виявилось стоїть грм по мітках, а распредвал відносно зірки провернутий... і хоть убий крутить а не заводить... ну то так, може комусь згодиться))
     
    achtung подобається це.
  16. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Nikolayovich5, в мене такий двигун.
    Масло бере завжди, але по різному..
    Інколи доливаю раз за 10000, інколи
    два рази. Рідко буває, що доїжджаю
    10000 без доливки. Масло завжди
    Liqui moli 4100, іншого масла я не пробував, можливо, буде інакше.
    Сажового нема, егр я заглушив приблизно на 100000 пробігу.
     
    Чилик подобається це.
  17. myfloor

    myfloor Старожил

    Дописи:
    1,524
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy White
    Как вариант поменяйте масло на Kroon oil, Mobil, Motul главное только не подделку!
    Оригинальное масло у Ваговодов не в почёте!
     
    Чилик та Noble подобається це.
  18. Nikolayovich5

    Nikolayovich5 Новенький

    Дописи:
    12
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    VW PASSAT
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    чорний
    achtung,
    В мене все є по стандарту євро 5! А скільки доливаєте на 10 тис.!?
    Перше повідомлення: 17 лис 2018

    Нове повідомлення: 17 лис 2018
    myfloor,
    Ще так скажу вам, останній раз міняв масло не я, як роблю весь час зі своїми авто, а у ОД (АвтоЦентрЗахід) по акції, бо обновляли ПО двигуна рік тому, може налили якеїсь їбурли, так як по якції, бо беруть з бочки на розлив, но чого тоді начав брати після 3 тис. км!?
     
    Останнє редагування: 17 лис 2018
  19. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Nikolayovich5, у Вас сложнее, сажевый
    требует масла 507.
    Я доливаю 0.5 после 5-6 тыс. И на 10000 хватает. Но раз на раз не приходится, бывает меньше расход.
    Я никогда не заливаю до верхнего уровня.
     
  20. Nikolayovich5

    Nikolayovich5 Новенький

    Дописи:
    12
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    VW PASSAT
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    чорний
    achtung,
    Ну да, таке й лью! А на счот вирізаного СФ і заглушеного ЄГР, я таке й чув, що масло починає підбирати!
     
    myfloor подобається це.

Поділитися цією сторінкою