1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Выбор масла в двигатель

Тема у розділі 'Автохимия и ГСМ', створена користувачем no name, 27 бер 2014.

  1. Мкадди

    Мкадди Новенький

    Дописи:
    73
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Місто:
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Кому интересно лил такое этой зимой для промывки,цена была 512гр. за 5л. Проехал 1000км. слил и залил снова Несте 505.01
    Уверенный запуск в -20,обороты прыгают до 950 и сразу восстанавливаются 820-850. На 5в40 до 1100.
    Однозначно уменьшился расход топлива. Но не понравилось,что масло долго не темнело.
    Планировал проехать больше но засомневался. Кстати спрашивайте дату выпуска, Мне пришла канистра изг. 4.9 года назад.
     
  2. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    Мкадди, У нас машина на любом масле запустится зимой. У нас же не северный полюс.
     
    Олександр 555 та myfloor подобається це.
  3. shun

    shun Перевірений

    Дописи:
    350
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Волочиск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    вишневий металік
    Зараз користуюся Mobil 1 0w40 (це вже буде 3 чи 4-й раз). Ніяких проблем немає, споживання масла відсутнє.
    Раніше користувався також Petro-Canada Duron Synthetic 5W-40, споживання масла відсутнє.
    Обидва вони повнозольні з великим лужним числом. Так як у мене в основному міська експлуатація, то на 10 тис.км. їх повинно вистачити.
    Вибір їх також був продиктований, що двигун з насос форсунками, а також тим, що виробник авто не зацікавлений в довгій його роботі, тому допусків не притримуюся.
    Фактично можна брати 0w40, 5w40, 5w30 з допуском MB 229.5, з високою термостабільністю, щоб не горіло і не давало твердих відкладень, як масло себе веде при високій температурі можна глянути тут http://alexey-bass.github.io/bmwservice-oils/ або провести тест самому

    Якби не запас масла, то брав би Liqui Moly Molygen 5W-40 з модифікатором тертя.
    З дешевшого Aral HIGH TRONIC SAE 5W-40 або Aral HighTronic M 5W-40.
     
  4. Bruno

    Bruno Гість клубу

    Дописи:
    5
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Артемовен
    КПП:
    5МКПП
    Ниже среднего.
     
    myfloor та Noble подобається це.
  5. adminavto

    adminavto Старожил

    Дописи:
    1,199
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Модель:
    VW Tiguan
    Потужність, л.с.:
    200
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    сірий
    Цей тест не зовсім коректний, тому брати його за основу при виборі неправильно.
     
  6. Bruno

    Bruno Гість клубу

    Дописи:
    5
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Артемовен
    КПП:
    5МКПП
    Первичная функция масла - это охлаждение двигателя. Конечно, чем жиже масло, тем быстрее оно попадет к трущимся соединениям, и как известно, двигатель больше всего изнашивается в первые 2-3 сек после запуска. Но, абсолютно никто не привел пример, когда масло работает в экстремальных условиях. А экстремальные условия - это когда +50 в тени, и низкокачественные масла не смогут выполнить охлаждение до необходимого теплового зазора, что приведет к повреждению двигателя. Я знаком с 18-ю торговыми марками масел, т.к. продавал их и отслеживал в рамках СТО с 1998 года - а это более 5-10 тонн каждой марки. Качество масла также легко отслеживается при диагностике. Если температура воздуха +26, а температура масла под 100 градусов - такое масло использовать нельзя, так же нагрузочные характеристики - суммарная нагрузка, количество расходуемого топлива и пр. С 2006 года знаком с ADDINOL, у которого есть уникальные продукты. Так 5W30 GIGA LIGHT WV504/507 заливаем во все авто, где необходим 5W30, уверенно обходя оригинальные масла - MB, Nissan, Toyota, GM и пр. Итак в тени +50, динамичная длительная езда, температура в исследуемых авто доходила до +117 градусов, двигателя чувствовали себя на этом масле - великолепно, нагрузки в норме, расход топлива не увеличен. Но на ряде других масел - картина была плачевная.
     
  7. Light

    Light Учасник

    Дописи:
    228
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    LA7W
    shun, Яке саме 0W-40? У Mobil 1 три чи більше модифікації масла даного типу.
     
  8. Bruno

    Bruno Гість клубу

    Дописи:
    5
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Артемовен
    КПП:
    5МКПП
    Mobil 1, если он конечно изготовлен в Серной Америки и емкость канистры в галлонах, но не в литрах, надписи - только на английском, да и сама канистра не от Mobil, в принципе масло - нормальное, но не во всех двигателях VW есть рекомендации о применении такой вязкости. Лично мое мнение - то глупость, если только машина не эксплуатируется постоянно при - 50 градусов мороза.
     
  9. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    Всегда думал, что за это антифриз отвечает, а у масла первичная функция - минимизация контакта трущихся поверхностей...
     
    jorjik, Денис VW, Олександр 555 та ще 1-му подобається це.
  10. Bruno

    Bruno Гість клубу

    Дописи:
    5
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Артемовен
    КПП:
    5МКПП
    )). Тогда несколько вопросов- 1) какова температура вспышки в камере сгорания; 2) что такое тепловой зазор; 3) сколько двигатель может проработать без масла и сколько без антифриза.
     
  11. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    Я далек от технических вопросов и обладаю поверхностными знаниями, выразил сугубо свое мнение. Вот эта моя фраза:
    Она буквальна без никакого троллинга или какого другого подсмысла.
    На Ваши вопросы точных ответов не дам, если знаете - расскажите.
     
  12. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,154
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Bruno, Вы сами поняли, что написали?
    "охлаждение до необходимого теплового зазора"
    "Качество масла также легко отслеживается при диагностике"
    "Если температура воздуха +26, а температура масла под 100 градусов - такое масло использовать нельзя"
     
  13. Bruno

    Bruno Гість клубу

    Дописи:
    5
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Артемовен
    КПП:
    5МКПП
    Не только пониманию что написал, но и знаю физику процесса )). И занимаюсь этим профессионально, это моя работа.
     
  14. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,642
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Я бы сказал, что теплоотвод маслом очень важен именно с поршня. Для этого устанавливают маслофорсунки, которые льют масло, чтобы ускорить (читай улучшить) теплоотдачу, особенно на турбомоторах
     
    Bruno подобається це.
  15. shun

    shun Перевірений

    Дописи:
    350
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Волочиск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    вишневий металік
    1. Брав те, що продавалося у нас Mobil 1 0W-40.
    2. З назвою Mobil 1 New Life 0W-40 - це те ж саме.
    3. Mobil 1 FS 0W-40 - нове ще крутіше, ніж попередники, ось дані http://www.oil-club.ru/forum/topic/30271-mobil1-fs-0w-40-svezhee/ Ціна зараз 1000-1200 грн. за 4л.

    Бувають підробки цього масла, писали про Росію колись, чи це стосується України не знаю. Перед заливом перевірив колір і тест на заморозку по даних сайту http://www.oil-club.ru/forum/topic/13280-mobil1-0w-40-svezhee-poddelka/
    Все в порядку. Багато чого цікавого є на сайті https://bmwservice.livejournal.com/

    Хто сильно боїться за каталізатор і сажевий, то беріть малозольне і міняйте раз на 5000 км, бо там пакет присадок слабкий і він якраз на 5000 закінчиться. Хоча на мою думку, якщо масло попадає в каталізатор чи сажевий, то потрібно ремонт двигуна робити.
     
    Останнє редагування: 5 сер 2018
  16. adminavto

    adminavto Старожил

    Дописи:
    1,199
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Модель:
    VW Tiguan
    Потужність, л.с.:
    200
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    сірий
    В чому слабкість, чому така впевненість? Якщо малозольне масло у Вас асоціюється тільки з лужним числом, то маю Вас запевнити, що Ви зовсім не праві.
     
    Bruno подобається це.
  17. shun

    shun Перевірений

    Дописи:
    350
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Волочиск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    вишневий металік
    Чому некоректний? В парі тертя циліндр і кільця буде велика температура, не така висока, як на бензинових двигунах, тому полімерізації масла в дизелі не буде, але краще масло, яке не схильне до коксування взяти.

    Як правило там, де мале лужне число, то там слабший захисний пакет, може це число показує якраз на менший протизносний пакет, хоча якщо буде малозольне масло з великим протизносним пакетом, то буде ще краще, може воно таке і є, не знаю. В основному чим кращий протизносний пакет, тим більша зольність.
     
  18. adminavto

    adminavto Старожил

    Дописи:
    1,199
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Модель:
    VW Tiguan
    Потужність, л.с.:
    200
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    сірий
    Тому що "прожарка", як такова, не відтворює в повній мірі умови в яких знаходиться масло в двигуні.

    Є беззольні пакети, не все так однозначно.
     
    Bruno подобається це.
  19. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Дописи:
    1,404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    Ну раз Вы такой спец тогда подскажите в каких единицах измеряется степень сжатия.
     
    achtung подобається це.
  20. Light

    Light Учасник

    Дописи:
    228
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    LA7W
    shun, дякую. Думаю на 7.5к його має вистачити.
     

Поділитися цією сторінкою