1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Порадьте по домашньому опаленню

Discussion in 'Информация, советы, помощь' started by Ora90, Feb 9, 2018.

  1. Космоболец

    Космоболец Досвідчений

    Messages:
    675
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    помаранчевий
    #21
    Це якось обгрунтовуєтся, чи по принципу "ну не люблю я тебя, не люблю..."?
    До відома, теплопрлвідність майже така як у мінвати, паропроникність гірша, але не нульова як еструдованого пінопласту, тобто ствна буде дихати. Єдине чим він дійсно гірший за вату, так це те, що в ньому живуть гризуни.
     
    фунт likes this.
  2. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Messages:
    1,404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    #22
    А что так , если снаружи то мин вата не очень;) Ну если только вентилируемый фасад , но нормальный будет стоить хороших денег.
    Перше повідомлення: Feb 11, 2018

    Нове повідомлення: Feb 11, 2018
    В минвате то же еще и как живут , скажу больше не брезгуют и стекловатой)))
     
  3. Космоболец

    Космоболец Досвідчений

    Messages:
    675
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    помаранчевий
    #23
    я багато чого перечитав и передивився за остінні роки про утеплення, яле ні де не було написано що миші і пацюки роблять нори в серелині вати....
    Власного досвілу не маю.
     
  4. APACH

    APACH Перевірений

    Messages:
    446
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Signum
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    сірий
    #24
    нічого нікому не нав'язую і не хочу доказувати, просто порада з досвіду.
     
  5. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Messages:
    1,404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    #25
    Космоболец,
    Виды и достоинства неорганических утеплителей

    Первым место в списке по праву принадлежит популярнейшему материалу — минеральной вате. Она бывает трех видов — каменная (базальтовая), стеклянная и шлаковая. Отличающиеся друг от друга лишь внешне, разновидности минваты обладают следующими качествами:

    низкий коэффициент теплопроводности (0,03 — 0, 045);
    вариации плотности (от 20 до 200 кг/м3);
    отличные шумоизоляционные свойства;
    паропроницаемость (минвата может «дышать»);
    устойчивость к огню.
    Не лишена и ряда недостатков, среди которых:

    привлекательность для грызунов и насекомых
    ухудшение теплоизоляционных характеристик на 50% при намокании лишь 3-5% объема;
    полностью никогда не высыхает.
    В целом минеральная вата хороша, но использовать ее для обшивки дома снаружи крайне нежелательно.
     
  6. Космоболец

    Космоболец Досвідчений

    Messages:
    675
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    помаранчевий
    #26
    Це звітки така дурня?

    P.S. забув вказати ще один недолік пінопласту - горючість! Начебто є негорючій пінопласт, але я в живу його ні разу не бачив.
     
  7. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Messages:
    1,404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    #27
    Космоболец, А что Вы считаете дурней?
    Перше повідомлення: Feb 11, 2018

    Нове повідомлення: Feb 11, 2018
    Не верите мне почитайте в интернете ,вот первый попавшийся
    В основе утеплителя для кирпичной стены так же показывает высокий эффект в применении мин вата.
    К её плюсам можно отнести: дешевизну, простой монтаж, огнестойкость.
    Минусы тоже имеют своё место быть: быстрая впитываемость воды в утеплитель на длительное время, возможность заселение мышей внутрь в мягкий материал, мелкие части могут попадать в дыхательные пути, кожу и глаза, вызывая раздражение и зуд, выделяет резкий запах при намокании, конструкция с минеральной ваты со временем может осесть — стены начнут пропускать холод.
    http://kudavlozitdengi.adne.info/uteplitel-dlya-sten/


    Нове повідомлення: Feb 11, 2018
    А пенопласт для наружного утепления нормальный материал , если по технологии выполнять работы .ИМХО.
     
  8. Космоболец

    Космоболец Досвідчений

    Messages:
    675
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    помаранчевий
    #28
    Я зі всім згоден, тілки не згоден з мишами які полюбляють їсти сткловолокно або базальтове волокно :)
     
    jorjik likes this.
  9. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Messages:
    1,404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    #29
    Ваше дело верить или нет, я просто видел гнезда мышей в окожушке труб а там стекловата , пенопласт есть то же как то не очень :) .
     
  10. kr60502

    kr60502 Старожил

    Messages:
    1,059
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Модель:
    VW CADDY Kombi
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    #30
    мыши живут в минвате, но недолго...
    по пенопласту - им можно камень, кирпич, бетон утеплять, но глину, газоблоки и некоторые другие дышащие материалы нельзя, паропроницаемость стены должна увеличиваться наружу, иначе стена будет мокрая, т.е. - если утеплите Аерок пенопластом то зимой все поры наполнятся конденсатом и он будет разрушаться, это конечно наихудший из возможных вариантов но вполне реальный
    есть специальная базальтовая вата под мокрую штукатурку, такая пойдет
     
    miki_ua likes this.
  11. Ora90

    Ora90 Учасник

    Messages:
    290
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    BlacK
    #31
    kr60502, я так і планую мінватою утепляти, а ще підскажіть бачив не раз перші ряди кладуть з цегли а тоді вже блоки дальше, для чого це?
     
  12. Космоболец

    Космоболец Досвідчений

    Messages:
    675
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    помаранчевий
    #32
    Паропроникність газоблоку 0,18-0,2 а пенопласту 0,23 ... Які проблеми?
    По-друге, при правильному утепленні "точка роси" знаходиться в середині утеплювача, а не стіни.
     
  13. kr60502

    kr60502 Старожил

    Messages:
    1,059
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Модель:
    VW CADDY Kombi
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    #33
    Тарас, лень искать, но не может Паропроникність пенопласта быть выше чем у газоблока
     
  14. Yuran

    Yuran Старожил

    Messages:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #34
    Цегла це матеріал більш холодний ніж газоблок. А кладуть перші ряди з цегли буває для того щоб міцніша хата була, так як цегла перевязується і краще тримається. Та я вважаю що при будівництві стандартних 1 та 2-поверхових будинків цегла не потрібна, це лишнє ( і трата грошей на саму цеглу, яка обходиться дороще, і утеплювати цеглу треба значно більше ніж газоблок).
    Для того щоб будинок був міцний при кладці хати з газоблоку та і в принципі з любих інших матеріалів, потрібно щоб фундамент був зроблений нормально без халтури, щоб ширина фундаменту відповідала грунту та глибина була більша ніж промерзання взимку. Ну і звичайно щоб арматура була в фундаменті правильно закладена. Тому що чи з блоків хата, чи з цегли, якщо фундамент нахалтурений то потім підуть тріщини по стінах. Тому у фундаменті "краще перебздєть".
     
  15. APACH

    APACH Перевірений

    Messages:
    446
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Signum
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    сірий
    #35
    А як знати чи правильно закладена арматура чи ні?
    Цегла кладуть, бо вона краще працює на стиск і краще вбирає вологу від фундаменту і висихає.
     
  16. Yuran

    Yuran Старожил

    Messages:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #36
    Для того щоб знати чи правильно зроблений фундамент треба знати що буде за будинок, скільки поверхів, із яких матеріалів, які грунти там і т.д., щоб розрахувати все по нормальному треба врахувати багато нюансів. Або зробити фундамент настільки міцним щоб 100% його вистачило із великим запасом.
    Я наприклад будую собі будинок 1.5 поверха ( буде 1 поверх цілий і другий манцарда, яка десь там колись може стане жилою), стіни будуть із газоблоку ( уже стіни є, наступний етап це дах), фундамент зробив по принципу "щоб не заслабо". Грунт більше піщаний у мене, 100% плавунів і т.д. нема. Лєнточний фундамент 40 см шириною і глибиною десь 1.5 метра в глибину. Арматуру не я клав, 12 діаметр, всього 8 прутів на переріз фундаменту йде здається. А от бетон у фундаменті не саморобний а заводський, причому такий що ллється на багатоповерхівки, самий дорощий і відповідно самий міцніший з тих що були на фірмі де заказував. Так, можна було чуть зекономити на фундаменті, та ця 1-2 тисячі доларів на ціні будови ролі не зіграють.
    Перше повідомлення: Feb 12, 2018

    Нове повідомлення: Feb 12, 2018
    А це якась дурниця.
    На стиск і газоблоки добре працюють, головне щоб не було навантажень на розтягування. А щоб таких навантажень не було потрібно знову ж таки фундамент що не даватиме просадки. Ще в газоблоки в стіну арматуру кладуть, кожних 4 ряда рекомендують, якраз щоб нейтралізовувати розтягнення. Ну і звісно не класти плити перекриття прямо на газоблок, чи мурлат чи шпильки даху, обовязково армопояс.
    Між стінами й фундаментом має бути гідроізоляція, не повинна цегла тягнути вологу з фундаменту, як і газоблок.
     
    AlexandrNM, Ora90 and kr60502 like this.
  17. Ora90

    Ora90 Учасник

    Messages:
    290
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    BlacK
    #37
    Yuran, так
    Мені майстри говорили що на фундамент будуть стелити рубероїд і тожі вже по ньому будуть мурувати, правильно це?
     
  18. APACH

    APACH Перевірений

    Messages:
    446
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Signum
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    сірий
    #38
    Ora90, правильно і необхідно!! А краще у два шари руберойду.
     
    Ora90 likes this.
  19. Ora90

    Ora90 Учасник

    Messages:
    290
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    BlacK
    #39
    Дякую,
     
  20. _NVV_

    _NVV_ Учасник

    Messages:
    100
    Область:
    Київська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #40
    Так, перший поверх у мене тільки тепла підлога, є одна батарея біля вхідних дверей. Тепла підлога довго гріється, але і довго буде віддавати тепло потім. В мене тепла підлога гріється годин 5-6 на добу, а потім її відключаю тому що жарко на першому поверсі. Якщо будете робити теплу підлогу то робіть так щоб всі контури були приблизно однакової довжини.
    Електро котел обігрівав будинок в першу зиму коли ще не було твердопаливного котла. Електро котлом можливо опалювать будинок, але були такі дні коли виключали світло днів на 3-4 (аварія на лінії була). Отоді була печалька... Потім на наступний рік поставив твердопаливний котел, а електро котел я включав коли їхав на декілька днів з дому. Зараз якщо світло виключили, генератор запустив і все в будинку працює твердопаливний котел, насосна станція, ТВ і т.д.
    P.S. Якщо у вас спальня на першому поверсі то там краще не робить теплу підлогу, бо вона сушить повітря, що для сну людини не дуже добре...
     

Share This Page