1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

ТО печки

Тема у розділі 'Система охлаждения, отопление и кондиционирование', створена користувачем Kyzmuch, 6 жов 2014.

  1. Tolya1983

    Tolya1983 Досвідчений

    Дописи:
    908
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Коростень
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    Разобрать блок с кнопками,протереть спиртом, все собрать! 100-% попала жидкость с освежителя и заляпала контакты!
    Перше повідомлення: 8 січ 2017

    Нове повідомлення: 8 січ 2017
    Начитавшись данной теми,одел курточку,взял ключи и в гараж!:crazy:Начал тоже немного посвистывать моторчик печки!
    Выехал с гаража,открутил два пластиковых винта,те что держат обшивку снизу,Повернул мотор против часовой,и достал его!Понес в гараж,почистил(почти нету грязи и пыли,только снизу на валу немного), капнул по несколько капель моторного масла сверху со стороны крыльчатки,и на низ вала + внутрь со стороны обмотки!Все назад-никаких сверчков больше!Рад как слон!Наверное надо обмыть это дело!Рекомендую всем!:russian::yahoo:Заняло с ходьбой 20 минут!несмотря на мороз - 13!
     
    greek, Перебийніс, Чилик та ще 1-му подобається це.
  2. Ovsyan

    Ovsyan Учасник

    Дописи:
    165
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    белый
    Это ненадолго.
     
    Костя подобається це.
  3. Tolya1983

    Tolya1983 Досвідчений

    Дописи:
    908
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Коростень
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    Что именно?
     
  4. cresset

    cresset Досвідчений

    Дописи:
    612
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    vw caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    бiлий
    а как нужно,что бы надолго???,,,,,,тоже посвистывает моторчик
     
  5. Tolya1983

    Tolya1983 Досвідчений

    Дописи:
    908
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Коростень
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    Наверное каждый месяц мазать!:haha: А если серьезно,то наверное пока смазка будет выполнять свои функции,и пока снова пыли не натянет!;) На Ваз смазал десять лет назад-ни проявилось пока ни разу!
     
  6. cresset

    cresset Досвідчений

    Дописи:
    612
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    vw caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    бiлий
    смазывать только машин.маслом или есть что то получше что бы не так пыль натягивало???
     
  7. Tolya1983

    Tolya1983 Досвідчений

    Дописи:
    908
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Коростень
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    Пыль будет тянуть по любому,вопрос чем намазать чтобы не налипало!Я думаю можно и экспериментировать с этим делом!В идеале разобрать моторчик и набить на втулки смазки а не сверху покапать!Но это уже дело каждого!Пока пошел путем наименьшего сопротивления!Я думаю не стоит с этим так заморачиваться!
     
    Чилик подобається це.
  8. Banzay

    Banzay Новенький

    Дописи:
    18
    Область:
    Київська
    Місто:
    Біла Церква
    Модель:
    Caddy
    Потужність, л.с.:
    100
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Білий
    Боровся і я із "писком" моторчика пічки. Насправді, на першій "передачі" пищать не незмазані втулки, а неякісні щітки самого моторчика.
     
    Lvivgaz подобається це.
  9. Ovsyan

    Ovsyan Учасник

    Дописи:
    165
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    белый
    О, это уже интересно. И как побороли свист на 1 передачи? Меня свист уже достал. Когда разбирал моторчик не обратил внимание на состояние щеток. Они там меняются?
     
  10. Banzay

    Banzay Новенький

    Дописи:
    18
    Область:
    Київська
    Місто:
    Біла Церква
    Модель:
    Caddy
    Потужність, л.с.:
    100
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Білий
    Оооо! Це ціла історія. Спочатку моторчик вмикався і вимикався на різних "передачах", але писк на понижених був завжди. Вмикався лише на 3-4 тій передачах. Але одного разу він просто затих і все. Начитавшись, поліз перевірити резистора (чи як воно зветься), що відповідає за "передачі". Ютуб в поміч - все перевірив, все працює. Зняв моторчик, підключив його до 12Вт, і,- нічого. Помив під струменем води зубною щіткою (страшнючий він був), повіз до перевіреного електрика. Бюджет 450 грн приблизно(+-50 грн), заміна щіток, того місця об що вони труться, і ще чогось + змазка. Поставив, ввімкнув і - думав що не крутить, але крутить - і крутить тихо. На фото видно сліди пайки (припаяні нові щітки і запаяні місця розбирання моторчика оскільки він мабуть нерозборний). Перевіряв і підключав від акумулятора 10.8 Вт від шуруповерта.
    ВАЖЛИВО! При розбиранні-збиранні моторчика, - звернути увагу на місця кріплень, і положення моторчика в пластмассовому корпусі, бо не вистачить довжини проводів, і місце куди закручується один із пластикових болтиків кріплення нижньої шторки.
     

    Вкладення:

    • P1310302.JPG
      P1310302.JPG
      Розмір файлу:
      604.4 КБ
      Переглядів:
      916
    • P1310303.JPG
      P1310303.JPG
      Розмір файлу:
      501.6 КБ
      Переглядів:
      886
    Останнє редагування: 2 лют 2017
    miki_ua, Чилик, russlaw та 3 іншим подобається це.
  11. valerak

    valerak Досвідчений

    Дописи:
    570
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Яскраво-зелений
    Вентилятор обдува печки перестал работать на 1,2,3 скорости, работал только на максимальной. Вытащил резистор понижающий обороты печки, и прозвонив, определил, что на нём сгорел термо-предохранитель с маркировкой 240KR1-7402. Поехал на базар и купил наш аналог: 10А 192°C. Родной был приварен контактной сваркой. Заменитель, сначала примотал своими же выводами к резистору и припаял. Потом, чтобы не перегреть, сразу в воду. Хотя думаю, что паять не обязательно. Цена вопроса 5грн. Теперь все четыре скорости работают.
    Родной термо-предохранитель:
    2017-04-03 18-50-14.JPG
    Новый термо-предохранитель на 10А 192°C :
    2017-04-03 18-51-05.JPG
    Восстановленный резистор обдува:
    2017-04-03 19-12-23.JPG
     
    Останнє редагування: 9 кві 2017
    vladimir07, Baha, Виталий 1106 та 7 іншим подобається це.
  12. Виталий 1106

    Виталий 1106 Новенький

    Дописи:
    40
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    1.9 tdi
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Серый
    Добро вечора! Теж планую заміну радіатора пічки, ато холодно. Причиною є забитий радіатор. Сьогодні заміряв температуру повітря що йде з пічки- 34град при при темп на вулиці -3. Подивлюсь що буде після заміни...
     
    1sad1 подобається це.
  13. Magnat

    Magnat Учасник

    Дописи:
    265
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    51
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий-ну коли помию.
    Очікуємо результата!!!:drag:
     
  14. valerak

    valerak Досвідчений

    Дописи:
    570
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Яскраво-зелений
    Попробуйте сначало измерить температуру без фильтра салона. Может тут проблема.
     
  15. MIXA

    MIXA Учасник

    Дописи:
    261
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    серебро
    У меня та же проблема .Но я в прошлом году поменял радиатор печки .Откатался прошлою зиму ,и пол этой было все хорошо и опять ,таже проблема ,ели теплый воздух с обдува .Хотя перед устоновкой промывал всю систему .антифриз чистый .Снять радиатор не проблема ,а вот поставить обратно ,это да ,пол дня мудохались .Так что ,наверное этот раз посто перепиляяю трубки ,которые подходят до радиатора ,буду мыть радиатор ,а обратно посажу через шланги .Е сли не поможет ,буду покупать третий радиатор
     
  16. Виталий 1106

    Виталий 1106 Новенький

    Дописи:
    40
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    1.9 tdi
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Серый
    Фільтр салона чистий, так як міняв його десь тисяч 5 назад. А от патрубки які йдуть до радіатора- вхідний гарячий що доторкнутись не можна, а вихідний теплий((
     
  17. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
  18. Виталий 1106

    Виталий 1106 Новенький

    Дописи:
    40
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    1.9 tdi
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Серый
    Вибачаюсь, але не розумію... як таке може трапитись? Хіба помпа може створити такий тиск? На скільки я знаю, якщо радіатор забитий то циркуляція ож буде йти по двигуну та великому колу.
    Перше повідомлення: 29 січ 2018

    Нове повідомлення: 30 січ 2018
    Сьогодні здійснилась довгоочікувана заміна радіатора пічки)) Різниця помітна, набагато тепліше стало. В куртці їхати вже жарковато) По температурі відпишу уже на вихідні. Заміну проводив на джермані: 750грн заміна+ 100 заміна ож і + обов’язкова мийка авто 60)
     
  19. Олексiй

    Олексiй Новенький

    Дописи:
    30
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    синiй
    Может перед радиатором печки фильтр поставить?
    Знакомый на Гольф ставил.
     
  20. MIXA

    MIXA Учасник

    Дописи:
    261
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    серебро
    А вы присутствували при замене ?И какую печку ставили .новую или б.у?


    Нове повідомлення: 31 січ 2018
    А зачем?Печка забивается снутри .
     

Поділитися цією сторінкою