1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Не запускається двигун після заміни паливного фільтра (після простоя на сонці)

Discussion in 'Система питания, выпуска' started by Maramash, Jul 19, 2017.

  1. Maramash

    Maramash Новенький

    Messages:
    52
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Каменець-Подільський
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    #1
    Всім привіт! Допоможіть з вирішенням проблемки, може хтось уже стикався( після заміни паливного фільтра, машина завелася, але після 5 годинного просто ю під сонцем на підйомі передом в гору завелась з шостого разу! На другий день зранку завелась нормально і після 180 го км траси заглохла на ходу! Завелась з 10 разу приблизно і відкручуванням паливного фільтра. Замітив що коли машина стоїть в тіні або в холоді то все добре а коли на сонці на підйомі то заводиться з трудом (симптоми такі ніби закінчилось пальне). Хоча на рівній дорозі на сонці теж нормально заводиться:dash1::help:

    WV caddy 2.0 sdi 2007, 265000 км пробіг.
    Раніше мніяв фільтр і все було норм.
     
  2. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #2
    Головку блока в ремонт.
     
    Jetta Vlad and Костя like this.
  3. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Messages:
    1,487
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    #3
    Maramash,
    Женя правий,та в більшості на тривалий час допомагає заміна резинок на форсунках (ремкомплект форсунок)!
    От вся тема про проблему!
    https://caddy-club.in.ua/threads/Незаводится-2-0-sdi.855/
    У висновку і в моєї була заміна ремкомплектом!Уже більше 25 000 все нормально!
    Гляньте чи не збільшується рівень масла на щупі!
     
    Jetta Vlad and Костя like this.
  4. Maramash

    Maramash Новенький

    Messages:
    52
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Каменець-Подільський
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    #4

    Але чому саме після заміни фільтра все почалось і тільки коли на сонці стоїть?
    Перше повідомлення: Jul 19, 2017

    Нове повідомлення: Jul 19, 2017
    Яка приблизно ціна такого ремонту?
     
  5. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Messages:
    1,487
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    #5
    Можливо рідша соляра розігріта сонцем швидше втікає в бак!
    Огляньте чи нема підтьоків на колбі паливного фільтра - може через неякісну резинку тягне повітря і втікає соляра в бак(це була би найдешевша проблема)!
    ~ 10 000 грн
     
    Костя and Noble like this.
  6. kary

    kary Перевірений

    Messages:
    372
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.2TSI (CBZA)
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2028
    Колір:
    веселий
    #6
    Maramash, сам запитав - сам відповв - на підйомі передом в гору. Ставимо на стоянку мордою вниз - деякий час допоможе, поки знайдуться кошти на ремонт.
     
    Jetta Vlad likes this.
  7. Piskorovsky

    Piskorovsky Учасник

    Messages:
    193
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    Сірий
    #7
    265тис. і в ремонт?:dntknw:
    Довговічність sdi-шок вражає (
     
  8. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #8
    Легко
     
    Jetta Vlad likes this.
  9. Maramash

    Maramash Новенький

    Messages:
    52
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Каменець-Подільський
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    #9
    Поправте мене якщо я не правий, якщо проблема в головці блока то завжди після довгого простоя вона б так довго заводилась, так?
    Пару днів назад залишив авто на тому ж підйомі шо писав раніше, мордою вверх і з ранку після двох суток простоя завелась з пів оберту, а сьогодні машина постояла 4-5 годин і пришлось крутити стартером раз 4 шоб завести.
     
  10. Piskorovsky

    Piskorovsky Учасник

    Messages:
    193
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    Сірий
    #10
    Які ще роботи проводили під час заміни масляного фільтра? Може справо в іншому?
     
  11. Maramash

    Maramash Новенький

    Messages:
    52
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Каменець-Подільський
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    #11
    І так виходит що до заміни фільтра все було добре заводилась завжди, а після заміни головку блока в ремонт?
    Перше повідомлення: Jul 23, 2017

    Нове повідомлення: Jul 23, 2017
    Та в принципі ніякі, злили масло замінили фільтр і поміняли пропку піддона бо вона чуть чуть пускала(дуже трішки так шо навіть на щупі цього небуло замітно, просто пробка була в маслі)


    Нове повідомлення: Jul 23, 2017
    Потім я десь через годину замінив фільтр і після цього все почалось.
    Я замінив всі патрубки які йдуть від фільтра до двигуна думав шо там пускає повітря.

    Але вона незаводиться так ніби пального в системі зовсім нема. Питаня куда воно дівається, назад в бак чи ..

    Писали шоб я поровірив щуп чи незбільшується рівень, я провірив незбільшується.
     
  12. kary

    kary Перевірений

    Messages:
    372
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.2TSI (CBZA)
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2028
    Колір:
    веселий
    #12
    Maramash, Вам дали чітку відповідь - проблеми або з ущільнюючими кільцями форсунок (заміна - ремкомплект) або з розбитими посадочними місцями насос-форсунок ( ремонт голови - завтулювання посадочних місць форсунок)-через негерметичність солярка стікає через обратку назад в бак і доводиться стартером/насосом накачувати її повторно в систему. Безумовно, всі бажають Вам заміни повторної масляного фільтру за 150 грн - і вирішення у такий спосіб проблеми.. Це сказано мною винятково для Вашого заспокоєння. А якщо реально - всю необхідну інформацію надано. Рішення за Вами.
     
  13. Maramash

    Maramash Новенький

    Messages:
    52
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Каменець-Подільський
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    #13
    За інфу дякую. То виходить що це просто співпадіння шо після заміни все почалось? І чи може бути проблема в масляному фільтрі?
     
  14. Piskorovsky

    Piskorovsky Учасник

    Messages:
    193
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    Сірий
    #14
    Масляний фільтр тут нідочого. Якщо дизель не запускається - значить в сьстемі повітря. Так і буде через раз заводитись. Щоб знати точно спробуйте паркувати авто з наклоном вперед, якщо буде заводитись без проблем то Megatrans правий. Хоча ми всі знаємо що він завжди правий), бо має найбільший досвід по ремонту двигунів vag.

    Для самастійної діагностики заповітрення топливної системи, окрім паркування каддіка вниз, можна ставити прозорі топливні шланги, слухати як підкачується система перед запуском ну і можна глибше але краще віддати двигун професіоналам.
     
  15. Maramash

    Maramash Новенький

    Messages:
    52
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Каменець-Подільський
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    #15
    Порекомендуєте професіонала в хмельницькій або чернівецькій області?
    Перше повідомлення: Jul 23, 2017

    Нове повідомлення: Jul 23, 2017
    А при проблемах з головк блока (посадочними форсунок чи ущільнюючими резинками) двигун може заглохнути на ходу на швидкості?
     
  16. Jetta Vlad

    Jetta Vlad Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    2,251
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW Caddy
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    #16
    Maramash, нет..не может!!!
     
  17. Lvitaliyv

    Lvitaliyv Досвідчений

    Messages:
    796
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Белый
    #17
    Купите новый топливный фильтр и проделайте процедуру замены еще раз, при этом убедитесь в том, что те трубки которые снимали установлены правильно и на правильные места.
    После замены прокачайте систему ВАСьком (при этом посмотрите какие есть ошибки) и только потом заводите.
    Если проблема осталась - значит шансы правоты Мегатранса возрастают к 100%
     
    GORA and Maramash like this.
  18. Maramash

    Maramash Новенький

    Messages:
    52
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Каменець-Подільський
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    #18
    ДЯкую за відповідь! Я писавч ще з самого початку що авто заглохло на ходу, але ніхто не звернув уваги на це):to_take_umbrage:
     
  19. GORA

    GORA Досвідчений

    Messages:
    521
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Reflexsilber
    #19
    Тема создана почти неделю назад, согласен с Lvitaliyv, это первое что надо было сделать (не обязательно покупать дорогой фильтр), но гадание на кофейной гуще продолжается...
     
    Lvitaliyv and Jetta Vlad like this.
  20. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Messages:
    1,487
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    #20
    Screenshot_2017-07-29-09-42-28.png
     

Share This Page