1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Не запускається двигун після заміни паливного фільтра (після простоя на сонці)

Тема у розділі 'Система питания, выпуска', створена користувачем Maramash, 19 лип 2017.

  1. Maramash

    Maramash Новенький

    Дописи:
    52
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Каменець-Подільський
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    #1
    Всім привіт! Допоможіть з вирішенням проблемки, може хтось уже стикався( після заміни паливного фільтра, машина завелася, але після 5 годинного просто ю під сонцем на підйомі передом в гору завелась з шостого разу! На другий день зранку завелась нормально і після 180 го км траси заглохла на ходу! Завелась з 10 разу приблизно і відкручуванням паливного фільтра. Замітив що коли машина стоїть в тіні або в холоді то все добре а коли на сонці на підйомі то заводиться з трудом (симптоми такі ніби закінчилось пальне). Хоча на рівній дорозі на сонці теж нормально заводиться:dash1::help:

    WV caddy 2.0 sdi 2007, 265000 км пробіг.
    Раніше мніяв фільтр і все було норм.
     
  2. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #2
    Головку блока в ремонт.
     
    Jetta Vlad та Костя подобається це.
  3. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,478
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    #3
    Maramash,
    Женя правий,та в більшості на тривалий час допомагає заміна резинок на форсунках (ремкомплект форсунок)!
    От вся тема про проблему!
    https://caddy-club.in.ua/threads/Незаводится-2-0-sdi.855/
    У висновку і в моєї була заміна ремкомплектом!Уже більше 25 000 все нормально!
    Гляньте чи не збільшується рівень масла на щупі!
     
    Jetta Vlad та Костя подобається це.
  4. Maramash

    Maramash Новенький

    Дописи:
    52
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Каменець-Подільський
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    #4

    Але чому саме після заміни фільтра все почалось і тільки коли на сонці стоїть?
    Перше повідомлення: 19 лип 2017

    Нове повідомлення: 19 лип 2017
    Яка приблизно ціна такого ремонту?
     
  5. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,478
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    #5
    Можливо рідша соляра розігріта сонцем швидше втікає в бак!
    Огляньте чи нема підтьоків на колбі паливного фільтра - може через неякісну резинку тягне повітря і втікає соляра в бак(це була би найдешевша проблема)!
    ~ 10 000 грн
     
    Костя та Noble подобається це.
  6. kary

    kary Перевірений

    Дописи:
    372
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.2TSI (CBZA)
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2028
    Колір:
    веселий
    #6
    Maramash, сам запитав - сам відповв - на підйомі передом в гору. Ставимо на стоянку мордою вниз - деякий час допоможе, поки знайдуться кошти на ремонт.
     
    Jetta Vlad подобається це.
  7. Piskorovsky

    Piskorovsky Учасник

    Дописи:
    193
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    Сірий
    #7
    265тис. і в ремонт?:dntknw:
    Довговічність sdi-шок вражає (
     
  8. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #8
    Легко
     
    Jetta Vlad подобається це.
  9. Maramash

    Maramash Новенький

    Дописи:
    52
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Каменець-Подільський
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    #9
    Поправте мене якщо я не правий, якщо проблема в головці блока то завжди після довгого простоя вона б так довго заводилась, так?
    Пару днів назад залишив авто на тому ж підйомі шо писав раніше, мордою вверх і з ранку після двох суток простоя завелась з пів оберту, а сьогодні машина постояла 4-5 годин і пришлось крутити стартером раз 4 шоб завести.
     
  10. Piskorovsky

    Piskorovsky Учасник

    Дописи:
    193
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    Сірий
    #10
    Які ще роботи проводили під час заміни масляного фільтра? Може справо в іншому?
     
  11. Maramash

    Maramash Новенький

    Дописи:
    52
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Каменець-Подільський
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    #11
    І так виходит що до заміни фільтра все було добре заводилась завжди, а після заміни головку блока в ремонт?
    Перше повідомлення: 23 лип 2017

    Нове повідомлення: 23 лип 2017
    Та в принципі ніякі, злили масло замінили фільтр і поміняли пропку піддона бо вона чуть чуть пускала(дуже трішки так шо навіть на щупі цього небуло замітно, просто пробка була в маслі)


    Нове повідомлення: 23 лип 2017
    Потім я десь через годину замінив фільтр і після цього все почалось.
    Я замінив всі патрубки які йдуть від фільтра до двигуна думав шо там пускає повітря.

    Але вона незаводиться так ніби пального в системі зовсім нема. Питаня куда воно дівається, назад в бак чи ..

    Писали шоб я поровірив щуп чи незбільшується рівень, я провірив незбільшується.
     
  12. kary

    kary Перевірений

    Дописи:
    372
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.2TSI (CBZA)
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2028
    Колір:
    веселий
    #12
    Maramash, Вам дали чітку відповідь - проблеми або з ущільнюючими кільцями форсунок (заміна - ремкомплект) або з розбитими посадочними місцями насос-форсунок ( ремонт голови - завтулювання посадочних місць форсунок)-через негерметичність солярка стікає через обратку назад в бак і доводиться стартером/насосом накачувати її повторно в систему. Безумовно, всі бажають Вам заміни повторної масляного фільтру за 150 грн - і вирішення у такий спосіб проблеми.. Це сказано мною винятково для Вашого заспокоєння. А якщо реально - всю необхідну інформацію надано. Рішення за Вами.
     
    Jetta Vlad, Schumacher81 та Piskorovsky подобається це.
  13. Maramash

    Maramash Новенький

    Дописи:
    52
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Каменець-Подільський
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    #13
    За інфу дякую. То виходить що це просто співпадіння шо після заміни все почалось? І чи може бути проблема в масляному фільтрі?
     
  14. Piskorovsky

    Piskorovsky Учасник

    Дописи:
    193
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    Сірий
    #14
    Масляний фільтр тут нідочого. Якщо дизель не запускається - значить в сьстемі повітря. Так і буде через раз заводитись. Щоб знати точно спробуйте паркувати авто з наклоном вперед, якщо буде заводитись без проблем то Megatrans правий. Хоча ми всі знаємо що він завжди правий), бо має найбільший досвід по ремонту двигунів vag.

    Для самастійної діагностики заповітрення топливної системи, окрім паркування каддіка вниз, можна ставити прозорі топливні шланги, слухати як підкачується система перед запуском ну і можна глибше але краще віддати двигун професіоналам.
     
  15. Maramash

    Maramash Новенький

    Дописи:
    52
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Каменець-Подільський
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    #15
    Порекомендуєте професіонала в хмельницькій або чернівецькій області?
    Перше повідомлення: 23 лип 2017

    Нове повідомлення: 23 лип 2017
    А при проблемах з головк блока (посадочними форсунок чи ущільнюючими резинками) двигун може заглохнути на ходу на швидкості?
     
  16. Jetta Vlad

    Jetta Vlad Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    2,251
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW Caddy
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    #16
    Maramash, нет..не может!!!
     
  17. Lvitaliyv

    Lvitaliyv Досвідчений

    Дописи:
    796
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Белый
    #17
    Купите новый топливный фильтр и проделайте процедуру замены еще раз, при этом убедитесь в том, что те трубки которые снимали установлены правильно и на правильные места.
    После замены прокачайте систему ВАСьком (при этом посмотрите какие есть ошибки) и только потом заводите.
    Если проблема осталась - значит шансы правоты Мегатранса возрастают к 100%
     
    GORA та Maramash подобається це.
  18. Maramash

    Maramash Новенький

    Дописи:
    52
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Каменець-Подільський
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    #18
    ДЯкую за відповідь! Я писавч ще з самого початку що авто заглохло на ходу, але ніхто не звернув уваги на це):to_take_umbrage:
     
  19. GORA

    GORA Досвідчений

    Дописи:
    521
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Reflexsilber
    #19
    Тема создана почти неделю назад, согласен с Lvitaliyv, это первое что надо было сделать (не обязательно покупать дорогой фильтр), но гадание на кофейной гуще продолжается...
     
    Lvitaliyv та Jetta Vlad подобається це.
  20. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,478
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    #20
    Screenshot_2017-07-29-09-42-28.png
     

Поділитися цією сторінкою