1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Ошибки при сканировании диагностическим VAG-KOM / Вася диагност.

Тема у розділі 'Диагностика и неисправности', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. homich

    homich Старожил

    Дописи:
    2,742
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Белый
    GORA,
    18058 - Powertrain Data Bus
    P1650 - 005 - Missing Message from Instrument Cluster
    18058 - Шина передачи данных Powertrain
    P1650 - 005 - Отсутствует сообщение из кластера приборов
    Одна ошибка по моторнику - нет связи с комбинацией приборки...
    Обрыв кан проводов!
     
  2. GORA

    GORA Досвідчений

    Дописи:
    521
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Reflexsilber
    но приборка отлично работает, все тесты проходит, все в штатном режиме без каких-либо отклонений, это возможно? без ошибки по блоку гейтвея?
     
  3. homich

    homich Старожил

    Дописи:
    2,742
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Белый
    Возможно
    Шина передачи данных Powertrain - информационая шина. вывод инфы на приборку ..
     
  4. GORA

    GORA Досвідчений

    Дописи:
    521
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Reflexsilber
    Блин, все выводится, все работает, может забить и не искать кое-чего на сметане? А руки то чешутся.... где начинать поиски?
     
  5. homich

    homich Старожил

    Дописи:
    2,742
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Белый
    От приборки до Эбут
     
    GORA подобається це.
  6. GORA

    GORA Досвідчений

    Дописи:
    521
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Reflexsilber
    Если знаете, какой пин в приборке?
     
  7. homich

    homich Старожил

    Дописи:
    2,742
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Белый
    Elsa в помощь.;););););)
     
  8. GORA

    GORA Досвідчений

    Дописи:
    521
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Reflexsilber
    ну нет у меня ее и к сожалению я не силен в электросхемах :cray::cray::cray:
     
  9. homich

    homich Старожил

    Дописи:
    2,742
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Белый
    upload_2017-6-23_20-40-45.png


    upload_2017-6-23_20-41-38.png

    Владейте!
     
    GORA та MAY подобається це.
  10. GORA

    GORA Досвідчений

    Дописи:
    521
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Reflexsilber
  11. kary

    kary Перевірений

    Дописи:
    372
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.2TSI (CBZA)
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2028
    Колір:
    веселий
    homich, хочу уточнить для себя лично - при обрыве линии кан шина переходит в однопроводный режим и пишет например такое-
    1 неисправность:
    00470 - Общая для концерна шина данных Комфорт в режиме передачи данных по одному проводу
    011 - обрыв цепи
    Логи подобного не содержат - напротив -в моторнике отсутствует сигнал от приборки на ЭБУД. Если преды целые - не работает звено с приборки на эбуд,о чем уже упоминалось. Почему не проверить в водоотводящем коробе блок на окисление контактов (согласно схемы)?
    GORA, можете скинуть лог адреса 17-8-125 ? Интересно чего там пишут,а заодно и моторник?
     
    vitek подобається це.
  12. homich

    homich Старожил

    Дописи:
    2,742
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Белый
    Могу с Вами согласиться - как показывает практика ошибки такого плана не контакт, прозвонка выявляет сразу два вопроса как обрыв так и не контакт....
     
    Останнє редагування: 27 чер 2017
    kary подобається це.
  13. oleg69

    oleg69 Перевірений

    Дописи:
    469
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Дунаевцы
    Модель:
    vw caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    білий
    Коли я відключив фішку від датчика абс для того щоб поміняти колодки а потім забув її покласти вибило таких дві помилки так як по датчику зрозуміло то про 30 клему нічого незрозуміло може хтось має відповідь
     

    Вкладення:

  14. russlaw

    russlaw Учасник

    Дописи:
    166
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Теофіполь
    Модель:
    CADDY 2005
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Tornado Red
    Олег, перевір напругу на АКБ, напевно підсівший, заряди...
     
    Schumacher81 та Lvivgaz подобається це.
  15. oleg69

    oleg69 Перевірений

    Дописи:
    469
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Дунаевцы
    Модель:
    vw caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    білий
    Сьогодні підключив фішку датчика абс помилка пропала
     
  16. Isak

    Isak Новенький

    Дописи:
    52
    Область:
    Закарпатська
    Місто:
    Виноградов
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LD7U Offroad Grey
    Доброго дня!
    Знов вилізла помилка:
    1 Fault Found:
    000665 - Boost Pressure Regulation
    P0299 - 000 - Control Range Not Reached - MIL ON
    Freeze Frame:
    Fault Status: 11110000
    Fault Priority: 1
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 255
    Mileage: 198334 km
    Time Indication: 0
    Date: 2000.00.00
    Time: 21:42:14

    Freeze Frame:
    RPM: 2100 /min
    Speed: 69.0 km/h
    Load: 51.4 %
    Voltage: 14.06 V
    Bin. Bits: 00000000
    Absolute Pres.: 1703.4 mbar
    Absolute Pres.: 1203.6 mbar
    У чому може бути проблема? У проводці до клапану чи герметичності трубок?
     
  17. homich

    homich Старожил

    Дописи:
    2,742
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Белый
    Isak,
    Что делали или не делали ничего???
    Это не насморк - сам не пройдет!
    N75 - меняли?
    Трубки проверяли, клапана на них же????
     
  18. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,636
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Н75 проверяется елементарно и меняется в последнюю очередь.
     
  19. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,484
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    Появився чек двигуна на приборці!Вася видав помилку:
    IMAG1525.jpg
    Під капотом візуальний огляд показав брак через перетертість трубки,що йде до клапана ЕГР
    IMAG1531.jpg IMAG1526.jpg IMAG1521.jpg IMAG1517.jpg
    Ремонт насадженням прозорої трубки на пошкоджену ділянку:
    IMAG1527.jpg
    Результат - помилки немає,витрата палива на холостому змінилась із 0,6л на 0,4л,двигун не троїть та тихше і рівніше (без вібрацій) почав працювати!
    Від'єднавши трубку вася показав ту ж саму помилку ,значить причина саме в тому була!
    Спостереження при діагностиці:
    Витрата палива на фото
    IMAG1530.jpg третя та четверта колонки позують зашкалювання показників на хх (це до ремонту)
    IMAG1529.jpg
    Це після ремонту також на хх!
    IMAG1528.jpg
    І ще що помітив з останнього фото (під курсором) :оберти на хх вважаються у нормі при 800 - 1000,а з навантаженням 2800 - 3200!Тому з цього також роблю висновки що до 3200 це не критично для авто,а норма(є люди на форумі,що їздять нижче допусків цих оскільки вважають це економністю та малоймовірність ,що двигун 'злетить':crazy:)!;)
     
    Dostam, Анатолий1985, Noble та ще 1-му подобається це.
  20. Isak

    Isak Новенький

    Дописи:
    52
    Область:
    Закарпатська
    Місто:
    Виноградов
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LD7U Offroad Grey
    Менял N75. После замены произвед тестовую поездку, крутил на 3 передаче газ в пол до 3500 - ошибка не вылезала. Теперь при 3 пасажирах и обгоне - вылезла ошибка. Визуальный осмотр повреждений трубок не выявил.
     

Поділитися цією сторінкою