1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

ТО печки

Тема у розділі 'Система охлаждения, отопление и кондиционирование', створена користувачем Kyzmuch, 6 жов 2014.

  1. Прораб

    Прораб Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    3,253
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY KOMBI
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Flanel Gray
    Если ее снять, то можно выкинуть сразу, они с завода балансируются ;)
     
    Usike подобається це.
  2. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    ????
    При чем тут ваз:dntknw:
    Лечится очисткой и повторной смазкой. Известно, что вентилятор стоит ДО фильтра, вот и приходится ему тяжко... Что же сделать... Нужно периодически обслуживать, как и многие другие узлы авто.
     
    alleksei подобається це.
  3. vitek

    vitek Перевірений

    Дописи:
    320
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Диканька
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    170
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    сірий
    Ну понятно ,якщо колега хоче обслуговувати моторчик раз у квартал,то вперед......
     
  4. Прораб

    Прораб Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    3,253
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY KOMBI
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Flanel Gray
    Опыт или абы не молчать? 2,5 года тишины не много больше квартала, ага
     
  5. boldysh

    boldysh Учасник

    Дописи:
    274
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Коломия
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    Поміняв, термостат, фільтр, антифриз, патрубки горячі а тепла мало.
    Управління заслонками тросиком, трубки входу в радіатор пічки гарячі, тросик майстер каже що на місці, радіатор пічки купив новий але майстер вілмовляється його міняти, обгрунтовує тим що що при заміні охоложувальної рідини вона була чистою і пртрібно знімати панель і дивитись до заслонок чи десь не приклинили.
    Що скажете шановні форумчани?
     
  6. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    boldysh, як міняли антифріз? які помилки по 08 блоку?
     
    boldysh подобається це.
  7. boldysh

    boldysh Учасник

    Дописи:
    274
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Коломия
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    VWDRIVER, антифріз мінявся два рази з інтервалом в 3 дні, перший раз при заміні масла майстер виявив що я долив антифризу який підняв концентрацію а через 3 дні при заміні термостат. Помилок по моєму не було взагалі, якщо не враховувати те що на приборці температура була 90 а шнурок показав 70 тому був замінений термостат.
     
  8. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    boldysh, запитую ще раз, як мінявся антифріз в авто?? Під тиском чи просто доливали і все?
     
    boldysh подобається це.
  9. boldysh

    boldysh Учасник

    Дописи:
    274
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Коломия
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    Просто доливали
     
  10. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    Я так розумію що ти натякаєш на повітряну пробку ?
     
  11. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    Костя, згідно ЕЛЬЗА у нас охолодуюча міняється під тиском...
     
    boldysh подобається це.
  12. boldysh

    boldysh Учасник

    Дописи:
    274
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Коломия
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    Не думаю, майстер пробку виганяв та і проїхав з того часу більше 5 тисяч.
    До заслонок можна якось подивитися щоб не знімати панель? Чи міняти спочатку радіатор пічки а як не буде змін то тоді знімати панель? Чомусь зняття панелі мене насторожує.
     
  13. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Пробку на расширителей открой и поезди так
     
    boldysh подобається це.
  14. boldysh

    boldysh Учасник

    Дописи:
    274
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Коломия
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    Megatrans, Дякую, спробую.
    Сьогодні відкривав пробку при температурі 90 то був тільки легенький пшик, спробую ще проїхатись.
     
  15. MIXA

    MIXA Учасник

    Дописи:
    261
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    серебро
    Седни наконец то начала работать печка,поменял радиатор .Перед этим мыл и кислотой и химией ,побараану .Купил бу радиатор за 400 грн + работа 200 грн и все Ташкент.Когда вынули мой раиатор я пробывал у него дуть ,еле проходит воздух,заливаю воду в одно из отверстий радиатора ,входит грам 50 и все вода выливается обратнои она вся коричневая .Торпеду не снимали ,как меня пытались розвести на наших сто ,начитавших ваших посказок ,я начел умничать ,как надо вынимать радиатор ,малой кровью,мастер вытенул радиатор за 10 минут,а вот вставить назад трубки в радиатор получилось после 2 часов работы ,очень неудобные хомуты ,которые притягивают трубку к радиатору ,но все вышло ,так что всем спосибо ,за посказки
     
    boldysh, Костя, Чилик та 3 іншим подобається це.
  16. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    Блин, хоть бы одно фото сделали...:(
     
  17. MIXA

    MIXA Учасник

    Дописи:
    261
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    серебро
    IMG_20161117_131707.jpg IMG_20161117_130548.jpg IMG_20161117_130546.jpg IMG_20161117_130546.jpg
     
    vladimir07, jorjik та boldysh подобається це.
  18. boldysh

    boldysh Учасник

    Дописи:
    274
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Коломия
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    MIXA, трубки входу в радіатор пічки до заміни були гарячі?
     
  19. MIXA

    MIXA Учасник

    Дописи:
    261
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    серебро
    Да горячие что вход ,что выход.а сами соты холдные,
     
    boldysh подобається це.
  20. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,001
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    забит радиатор, жидкость течет по малому кругу в радиаторе (тоесть сразу возле входа - выхода трубок)
     
    Чилик та boldysh подобається це.

Поділитися цією сторінкою