1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.
  1. Прораб

    Прораб Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    3,253
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY KOMBI
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Flanel Gray
    Если ее снять, то можно выкинуть сразу, они с завода балансируются ;)
     
    Usike likes this.
  2. jorjik

    jorjik Старожил

    Messages:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    ????
    При чем тут ваз:dntknw:
    Лечится очисткой и повторной смазкой. Известно, что вентилятор стоит ДО фильтра, вот и приходится ему тяжко... Что же сделать... Нужно периодически обслуживать, как и многие другие узлы авто.
     
    alleksei likes this.
  3. vitek

    vitek Перевірений

    Messages:
    321
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Диканька
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    170
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    сірий
    Ну понятно ,якщо колега хоче обслуговувати моторчик раз у квартал,то вперед......
     
  4. Прораб

    Прораб Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    3,253
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY KOMBI
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Flanel Gray
    Опыт или абы не молчать? 2,5 года тишины не много больше квартала, ага
     
  5. boldysh

    boldysh Учасник

    Messages:
    274
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Коломия
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    Поміняв, термостат, фільтр, антифриз, патрубки горячі а тепла мало.
    Управління заслонками тросиком, трубки входу в радіатор пічки гарячі, тросик майстер каже що на місці, радіатор пічки купив новий але майстер вілмовляється його міняти, обгрунтовує тим що що при заміні охоложувальної рідини вона була чистою і пртрібно знімати панель і дивитись до заслонок чи десь не приклинили.
    Що скажете шановні форумчани?
     
  6. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    boldysh, як міняли антифріз? які помилки по 08 блоку?
     
    boldysh likes this.
  7. boldysh

    boldysh Учасник

    Messages:
    274
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Коломия
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    VWDRIVER, антифріз мінявся два рази з інтервалом в 3 дні, перший раз при заміні масла майстер виявив що я долив антифризу який підняв концентрацію а через 3 дні при заміні термостат. Помилок по моєму не було взагалі, якщо не враховувати те що на приборці температура була 90 а шнурок показав 70 тому був замінений термостат.
     
  8. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    boldysh, запитую ще раз, як мінявся антифріз в авто?? Під тиском чи просто доливали і все?
     
    boldysh likes this.
  9. boldysh

    boldysh Учасник

    Messages:
    274
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Коломия
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    Просто доливали
     
  10. Костя

    Костя Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    Я так розумію що ти натякаєш на повітряну пробку ?
     
  11. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    Костя, згідно ЕЛЬЗА у нас охолодуюча міняється під тиском...
     
    boldysh likes this.
  12. boldysh

    boldysh Учасник

    Messages:
    274
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Коломия
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    Не думаю, майстер пробку виганяв та і проїхав з того часу більше 5 тисяч.
    До заслонок можна якось подивитися щоб не знімати панель? Чи міняти спочатку радіатор пічки а як не буде змін то тоді знімати панель? Чомусь зняття панелі мене насторожує.
     
  13. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Пробку на расширителей открой и поезди так
     
    boldysh likes this.
  14. boldysh

    boldysh Учасник

    Messages:
    274
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Коломия
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    Megatrans, Дякую, спробую.
    Сьогодні відкривав пробку при температурі 90 то був тільки легенький пшик, спробую ще проїхатись.
     
  15. MIXA

    MIXA Учасник

    Messages:
    262
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    серебро
    Седни наконец то начала работать печка,поменял радиатор .Перед этим мыл и кислотой и химией ,побараану .Купил бу радиатор за 400 грн + работа 200 грн и все Ташкент.Когда вынули мой раиатор я пробывал у него дуть ,еле проходит воздух,заливаю воду в одно из отверстий радиатора ,входит грам 50 и все вода выливается обратнои она вся коричневая .Торпеду не снимали ,как меня пытались розвести на наших сто ,начитавших ваших посказок ,я начел умничать ,как надо вынимать радиатор ,малой кровью,мастер вытенул радиатор за 10 минут,а вот вставить назад трубки в радиатор получилось после 2 часов работы ,очень неудобные хомуты ,которые притягивают трубку к радиатору ,но все вышло ,так что всем спосибо ,за посказки
     
  16. jorjik

    jorjik Старожил

    Messages:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    Блин, хоть бы одно фото сделали...:(
     
  17. MIXA

    MIXA Учасник

    Messages:
    262
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    серебро
  18. boldysh

    boldysh Учасник

    Messages:
    274
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Коломия
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    MIXA, трубки входу в радіатор пічки до заміни були гарячі?
     
  19. MIXA

    MIXA Учасник

    Messages:
    262
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    серебро
    Да горячие что вход ,что выход.а сами соты холдные,
     
    boldysh likes this.
  20. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Messages:
    6,021
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    забит радиатор, жидкость течет по малому кругу в радиаторе (тоесть сразу возле входа - выхода трубок)
     
    Чилик and boldysh like this.

Share This Page