1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обговорення акумулятора на Сaddy

Тема у розділі 'Электрооборудование', створена користувачем Diesel Euro4, 19 тра 2014.

  1. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    Если сейчас на этом морозе вебаста говорит напряжение батареи 12,0 В это норм или пора заряжать? И если заряжать не снимая батарею с машины клеммы нужно отсоединять?
     
  2. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    да, клеммы надо отключать, а то спалить какой-то блок - легко.
     
    Schumacher81, morphius та Lvivgaz подобається це.
  3. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    А в случае с вот таким "вумным" автоматическим зарядным? http://avtozvuk.ua/info/11981
    и 12,0 В при -15 это нормально?
     
  4. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    вообще нормально... Если у тебя двигатель теплый - пробуй завести...
    ПРи любой зарядке - надо снимать клеммы!
     
    morphius подобається це.
  5. soulboy

    soulboy Досвідчений

    Дописи:
    674
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Кировоград
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    180
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    белый
    Я своим похожим интеллектуалом заряжал не снимая клеммы, вроде все норм.
    -88693455 (1).jpg
     
    morphius подобається це.
  6. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    Я тоже думаю, что можно вполне и не снимая, но лучше пере...еть, чем недо...еть все же, ибо раз на раз не приходится.
     
    MAY подобається це.
  7. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    DSCF1845.JPG DSCF1846.JPG
     
    Schumacher81 та MAY подобається це.
  8. n.oman

    n.oman Новенький

    Дописи:
    27
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    серый
    У меня аналогичный стоит.На клеме выбито 45 ниделя 09 года. Хотя на акамуляторе выбито H5C990201 0705. Я думал 2005 года.
     
    Останнє редагування: 2 січ 2016
  9. valerak

    valerak Досвідчений

    Дописи:
    576
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Яскраво-зелений
    Когда температура начала опускаться ниже -5 решил обслужить свой не обслуживаемый родной аккумулятор Varta 61Ah.(2007г. выпуска).
    Оторвал наклейку, выкрутил пробки и проверил плотность электролита. Плотность была всего 1.21-1.23. После трёх циклов разряда-заряда, плотность поднялась до 1.27-1.29. После второго цикла разряда-заряда глазок на АКБ из чёрного стал жёлтым, после третьего тёмно-зелёным.
    SAM_1319.JPG SAM_1326.JPG
    Сейчас на машине стоит другой более мощный аккумулятор Varta 74Ah Silver. Думаю поменять местами, посмотреть как родной будет работать при температуре ниже минус 10. При температуре -2 и плотности 1.21-1.23, он крутил, но не уверенно.
    Перше повідомлення: 2 січ 2016

    Нове повідомлення: 2 січ 2016
    Вмене під кутом 45градусів Варта 72АЧ. входить нічого не знімаючи.
    Двигуни у нас однакові. Спробуйте ще раз і у вас вийде.
     
    Schumacher81, Peh та Lvivgaz подобається це.
  10. Dostam

    Dostam Досвідчений

    Дописи:
    640
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Березовка
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Белый
    @valerak, Дякую. Виймав і так. Але зимою фільтр знімаю. Пластик грохнуть вистачить і одного необережного поруху. На морозі пластичність у пластмаси зменшується, а от крихкість навпаки.
     
    sanaza, Lvivgaz та Корней подобається це.
  11. muzik

    muzik Досвідчений

    Дописи:
    799
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    Я заряджаю не знімаючи клеми. Імпульсна зарядка.
     
    Lvivgaz подобається це.
  12. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    @muzik, крадеш світло зі стовпів?:crazy:
     
  13. Sasha

    Sasha Учасник

    Дописи:
    175
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Хорол
    Модель:
    Caddy Maxi
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    B4/B4 LB9A
    @valerak, Я свій необслужуваний акумулятор вже 3 рік при морозах тільки заряджаю. Індикатор чорний. Ту зиму правда трішки надуло його (як виявилося всередині була чиста вода). Підкоригувавши плотність проїздив до цих морозів. Перед вихідними прийшлось заряджати. Сьогодні зранку було -19,5, завів (крутив довгенько).... А тренувати його ще не пробував... може і в мене зміниться колір індикатора..)))
     
    Останнє редагування: 2 січ 2016
  14. Tolya1983

    Tolya1983 Досвідчений

    Дописи:
    908
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Коростень
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    А что за тема "прогнать"?Заряд,полный розряд что ли?
     
  15. Sasha

    Sasha Учасник

    Дописи:
    175
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Хорол
    Модель:
    Caddy Maxi
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    B4/B4 LB9A
    @Tolya1983, Да зарядити (повністю) - розрядити (повністю)
     
  16. MAY

    MAY Досвідчений

    Дописи:
    980
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Reflexsilber
    А до скольки вольт разряжать?
     
  17. Tolya1983

    Tolya1983 Досвідчений

    Дописи:
    908
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Коростень
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    І скільки таких циклів потрібно зробити?
     
  18. Sasha

    Sasha Учасник

    Дописи:
    175
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Хорол
    Модель:
    Caddy Maxi
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    B4/B4 LB9A
    Раніше не міряли вольти. Поки лампочка перестає жевріти... ))))
    А зараз це все робить автоматика. Правда була і на деяких старих зарядних пристроях функція десульфатації.
     
    Tolya1983 подобається це.
  19. valerak

    valerak Досвідчений

    Дописи:
    576
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Яскраво-зелений
    Полностью разряжать не надо, до 10,5 вольт с подключенной нагрузкой. В качестве нагрузки хорошо подойдёт лампа фары 55ват.
    Перше повідомлення: 2 січ 2016

    Нове повідомлення: 2 січ 2016
    Вот-вот, и у меня индикатор 2 года был чёрным, хотя аккумулятор работал нормально. Но после проделанных мною трёх циклов разряда-заряда стал зелёным. Правда этим можно заняться, если вы имеете другой аккумулятор, так как процесс этот займёт дней пять.
     
    MAY та AndRi Y KO подобається це.
  20. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,484
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    :hi:
    :good:
    Вистачить лише '+' !
    Перше повідомлення: 3 січ 2016

    Нове повідомлення: 3 січ 2016
    -16 ℃ через відсутність маршруток,брав машину,але ... гу - гу - гу-гу ... і ніяк,вчора АКБ підзаряджав,але шкода,що не прогнав трохи мотор!Результат - на роботу на таксі!
    В КБЖ є відео,де рік тому при такій же ж температурі без проблем запустилась!АКБ дійсно потрібний більшої ємності,солярка у мене 50/50 літо/зима,поточний АКБ бош на 60А майже два роки як з магазину ще не перевіряв щільність електроліту (незапуск двигуна каже,що уже треба перевіряти,там однозначно слабенька щільнісь)!!!
    Також є потреба перевірки свічок нагріву (Олегу Lvivgaz респект,осінню радив перевірити свічки)!
    PS. Станом на 13:00 при -12℃ машина виїхала під управлінням тестя,попередньо 30 хв підзарядивши АКБ,та направивши теплого повітря на колбу паливного фільтра через електрообігрівач з вентилятопом!
     
    Останнє редагування: 3 січ 2016
    Lvivgaz та Dostam подобається це.

Поділитися цією сторінкою