1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

КБЖ VW Caddy Maxi 1.9 TDI&DSG-6 "Candy Weiss"

Тема у розділі 'Клубний гараж', створена користувачем Diesel Euro4, 6 лип 2015.

Статус теми:
Закрита.
  1. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #1
    1. Все почалося ще у 2006-му коли я отримав права чесно здавши теорію у МРЕО...і понеслось, жиВуГІ-2106, потім жиВуГі-2105...

    [​IMG]

    продав і авто по сьогодні радує свого власника. Продав швидко, мабуть через те що під час продажі було загружено декілька десятків фото і дурних питань по телефону ніхто не задавав.

    Якось так склалося, що саме в цей час придбав житло, багато коштів пішло у бізнес + на житло, одним словом крутився як шило в туХлях. І тут, на вушко мені шепнули, якщо є хоча б якісь кошти вклади іх у щось, бо осінню буде ЖЖЖесть...Так як я довіряю старшим, понашкрібав усьо що було і почав вибирати авто :girl_witch:

    Так як в ідеалі було мати два авто, одне для мене + робота інше для дружини, то почали дивитися на седани + каблучок. На той бюджет що був нашкрібаний і вийнято навіть по 1 грн з копилки виходив добло + якийсь китайсько-кореєць. Почитав форуми, сходили на ринок і вибір остаточно був сформований ЛИШЕ на кадді максі у версії 5 місць + ЛИШЕ коробка автомат DSG-6. Скажу чесно, вибір авто був довгим і іноді просто :hang1: + та сума на яку я розраховував примусила мене робити весь ремонт у житлі своїми руками, про що я анітрішечки не жалкую.

    Переглянули ми більше десятка авто, навіть у Германію одного разу довелося з"їздити - поки результату було нуль, коробки були уже підуставші і масло, відкрию Вам секрет у коробці ніхто не спішив міняти. Одного недільного ранку дзвінок, є авто, Нідерланди, жива, на телефон + скайп - дивися вирішуй. Можу пригнати. 3-5 хв по телефону + скайп і я уже майже в дорозі... Виявилося, що компанія розпродає весь свій парк автомобілів - 17 каддіків, з них 5 на автоматі, 4 з них максики. Так як гнати всі сюди по одному було не вигідно, то найнятий було декілька трейлерів і всі вони добросовісно приїхали в Україну. Перед цим мій каддік по віну пробився, на стенді дивилися - все ок. Одне лише мене засмутило, при розгрузці задня ліва сторона була трішки пошкоджена :ireful3: через неуважність чи свинське відношення до своєї роботи, на фото це видно.

    Як то кажуть, довіряй але перевіряй - авто після приїзду в Україну всеодно було загнано на автосоюз і там зроблено йому шмон - в результаті я :yahoo:поїхав на каддіку додому. Так як авто було взято грузовичком, то в Бердичі воно обердичевилося, забігаючи наперед, зараз би дещо змінив, але то таке.

    Авто 2009 року і почав я з ним дружити з 31.07.2013,

    [​IMG]

    Що було зроблено в першу чергу і без зволікань:

    Топливный фильтр №3C0127434 = 260 грн. (оригинал)
    Воздушный фильтр № 1K0129620E = 175 грн. (оригинал)фильтр салона № 1K1819653B = 155 грн.
    02E305051C Фильтр АКПП = 125 грн. (оригинал)
    038198119A Ремкомплект ГРМ = 1270 грн. (оригинал)
    038903137S Пас клиновидный (Если не ошибаюсь, он есть в комплекте ГРМ)
    045121011HX Насос водяной = 450 грн. (оригинал)
    071115562C Фильтр масляной = 80 грн. (оригинал)
    G--013A8JM1 Охладительная жидкость 1,5л*2 шт =105 грн за банку 1,5л. (оригинал)
    G--052182A2 Febi 32380 DSG) = 208 грн. за банку 1л.
    N--0438092 Шайба медная (Кольцо уплот.пробки слива АКПП) = 5 грн. (оригинал)
    N--90813202 Пробка (Пробка сливная картера) = 13 грн. (оригинал)
    N--91084501 УПЛОТНЕНИЕ, Прокладка фильтра АКП = 20 грн.
    + масло. і в подальшому заміна через 7500-8000 км. На цьому я не економлю.

    Перше ТО все пройшов у Бровакарі, офіційному сервісі шкода, мені сподобалося, навіть повітряний фільтр міняли там.

    Потім була заміна масла в коробці ( , хто хоче прочитати як це робиться і як це робив я.

    Тепер 60 тисяч я можу іздити і у вус не дути по коробці.
    Фільтри паливний масляний заміна при кожній заміні масла, повітряний - через раз.

    18 травня 2014 року мене почав напрягати замок на боковій дверці, у профільній темі мої роботи описані, можна почитати

    26 червня була придбана потрібна штукенція у вигляді чому я і моє авто стали безмежно раді.

    Після Революції Гідності авто з робочої лошадки заробляння грошей перетворилося на сімейну жоповозку з головним водієм у ролі - моя дружина. Тож з цього часу доцільність використання дизельного авто для невеликох пробігів у якості жоповозки викликає багато запитань - АЛЕ то позиція моя і дружини, авто комфортне і багатофункціональне - тож вибір зроблено - only caddy:read:

    Так як я люблю іздити виключно з чистесеньким лобовим вікном, то розпочав срач
    чим я залишився безумно задоволений так як оригінальні двірники занадто дорогі а на комфорт і безпеку вони аж ніяк не впливають.

    А це середній пробіг по копму по усіх обласний цетрах Західної України, виїзд з Києва, приїзд зі сторони Вінниця, такий пробіг був проведений за 4-ри дні
    [​IMG]
    Тому з таким аппетитом мене авто дуже радує. Під час такого заїзду (в це був грудень) мене врятували всі системи стабілізації і ще там чого - одним словом на жигах і т.д. давно уже був би в кюветах і т.д.

    Єдине що мені не дуже подобалося, це , кому цікаво, можете почитати. По сьогоднішній день я задоволений.

    6 листопада 2014 було куплено 4-ри
    [​IMG]
    бо терпіти не можу перекидати резину туди-сюди. Вважаю це жлобством, моє ІМХО.

    раз у 3-4 місяці
    [​IMG]
    аккум авто
    Так як авто в основному використовується жінкою, то попав на
    [​IMG]
    Як то кажуть , жінка - це лише водій який Вас везе поки авто їде :pardon:

    На відміну від дружини дітки допомагають татку робити ТО у авто, чому татко дуже радіє коли шукає головку чи ключ
    [​IMG]

    Хотілка, щоб не забути:

    1. активувати вимкнення і увімкнення габаритів при заводці або вимкненні авто
    2. перевірити Васею сажевий фільтр. Він є, а от гемору від нього нема
     
    Останнє редагування: 11 гру 2016
    brama, Noble, myfloor та 8 іншим подобається це.
  2. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #2
    мікроскоп в наявності є, на екзісті практично на шару з"явилися фільтри

    1.
    Alpha Filter
    AF 221
    Фильтр масляный двигателя 49 грн :swoon:
    2.
    Mapco
    63809
    Фильтр топливный - 101 грн
    3.
    Master-sport
    35154/1-LF-PCS-MS
    Фильтр воздушный 113 грн

    Кароч, куплю і постараюся з фото викласти в деталях.
     
  3. Vadim Iva

    Vadim Iva Досвідчений

    Дописи:
    984
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Серебристый металик
    #3
    добавте хоча б фото машини, а то одна технічна частина.
     
    muzik подобається це.
  4. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #4
    @Vadim Iva, добавлю, добавлю. Просто ще до них не добрався. Форум то технічний ;)

    P.S. Ви що, зговорилися, звертайтеся до мене на ти
     
    Vadim Iva подобається це.
  5. Vadim Iva

    Vadim Iva Досвідчений

    Дописи:
    984
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Серебристый металик
    #5
    це просто виховання та повага :)
     
    muzik, Костя та soulboy подобається це.
  6. Прораб

    Прораб Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    3,253
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY KOMBI
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Flanel Gray
    #6
    Высылайте всем по бутылке коньяка и только тогда будет счастье, а пока терпите ;)
     
    Jetta Vlad, Костя та no name подобається це.
  7. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #7
    Заміна фільтрів + масла. Заодно і порівняв свій оригінальний ГРМ і два замінники.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Як і обіцяв,
    з фото не вийшло, просто не встигав. повітряний фільтр і паливний, майже ідентичні ро розмірам, під мікроскопом особливої різниці в структурі я не замітив. Масляний фільтр виявився, як на мене - не якісним. Тонкий фільтрувальний матеріал із значно більшими порами.
    Перше повідомлення: 13 лип 2015

    Нове повідомлення: 20 лип 2015
    почала западати кнопка рециркуляції повітря, виявилося що попала під кнопку нитка. 30 хв і все працює

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    Нове повідомлення: 3 сер 2015
    Фото заміни фільтрів палива і повітря.

    Повітряний фільтр, в дорозі 20 тис км. Дуже і дуже живенький, але всеодно під заміну. Оригінальний номерок - 1KO 129 620 E, як бачимо оригінал VW закуповує, ставить свою печатку і продає, MAN 120 725.

    [​IMG]

    Собі поставив нічим не гірший і значно дешевший інший фільтр німецького виробництва, так як його тестування не виявило ніяких протипоказань, став як рідний.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Паливний фільтр, у мене стоїть банка UFI, відповідно і оригінал 3C0 127 434 VW теж замовив у UFI 26.007.00. Принаймі два таких каталожних номери видно на самому фільтрі. Блін, макрорежим працює через жжжжжжопу. Собі взяв значно дешевший 63809, Mapco, знову ж таки, один в один і пористість і кількість пелюстків фільтрації.

    [​IMG]

    Проблем із заміною паливного фільтра не було, нічого не протікає, дизель з-під кришки не іде.
     
    Vipop, myfloor та MAY подобається це.
  8. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #8
    Я больше скажу - даже в Красилове делают оригинал на многие марки, хоть и собственная торговая марка бюджетная: фильтрон/викс.....
     
  9. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,580
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    #9
    Сергію, а ти вживу бачив на заводі можливо два однакових фільтри,

    наприклад паливні WIX і оригінал VAG?

    Бо як на мене, всеж фільтри WIX дещо поступаються по якості, але однозначно своїх грошей варта,

    я для себе зробив вибір, що краще вдівічі частіше міняти фільтра WIX (кожні 7-10 тис км)

    ніж міняти оригінал VAG / FORD кожні 15-20 тис км...
     
    Archik-BBSkin подобається це.
  10. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #10
    У мене настрій на ура, моє авто прокатало мене на 1740 км Киів-Арабатка-Киів, витрати палива туди з конд 5.6 назад 5.9(правда назад забитий під кришу), на диво літр в літр витрати палива зійшлися з показниками бк. Жодного ексцесу, хоча ямища там пиздець, Каховка-Херсон, люблю такого кеда, уря
    Перше повідомлення: 26 сер 2015

    Нове повідомлення: 30 сер 2015
    Негатив, після Арабатки потік амортизатор, на заміну. Позитив, видраяв авто, відкрив ніши під ногами пасажирів, відрегулював форсунки. Завтра більше інфо з фото


    Нове повідомлення: 2 вер 2015
    після відпустки справ було #шописець# і лише сьогодні добрався до пк.

    Дорога виявила недоліки розміщення в багажнику інструментів для поїздки в дорогу, ключі, трос буксировочний, додатковий домкрат і т.д. Тож після повернення додому першочергово було відкрито ніші для задніх пасажирів. По первах хотілося все по оригіналу, але подивившись на розміри оригінальних ящищків я вирішив що мені цього замало і було зроблено а-ля-по-бердосовськи на скору руку (наврятчи я буду в найближчому майбутньому перероблювати, але така імовірність таки є).

    Крок перший, знімаємо сидіння а там така неотень з кусків дров, добре, хоч буде чим топити зимою
    [​IMG]
    і після того як весь мотлох було викинуто, я був приємно вражений об"ємом який звільнився для інструментів

    [​IMG]
    у мене любов промащувати все до чомо можу добратися мовілем, точно не завадить, що і було зроблено без особливого ентузіазму
    [​IMG]
    потім було зроблено "стієчки з цієїж тирсоплити" по 4 шт висотою для правої сторони і закинуто туди багато всілякого металолому

    [​IMG]
    а на праву сторону враховуючи розміри домкрата гідравлячного і електричного компресора по 6 шт висотою довелося майструвати і все туди помістилося. Тож тепер у мене в салоні-багажнику тусується лише саперська лопатка з 1,2 метровим держаком. Можна було не так кустарно зробити стійки, але на швидкість і комфорт поїздки це явно не впливає негативно, буде час подумаю зварити кострукцію. Але наскільки чудово коли у тебе в багажнику абсолютно пусто - крутяяяк.

    Наступним кроком було відрегулювати зазори у форсунках. От тут подяка драйверу та мегатрансу, два дзвінки і все стало на свої місця. Так як рік тому це питання було страшним і не зрозумілим, то терміново було придбано ремкомплект резинок за якихось 860 грн і так вони пролежали до цього року і надалі чекатимуть свого зіркового моменту, так як соляра в масло не іде.

    Першим гемором це було зняти кришку, там 13-ть болтів, і передні відкручуються без проблем, а от із задніми бяка, не видно і не можна до них без кривого слова добратися.
    З допомогою камери на мобільному телефоні болти були ідентифіковані і викручені.

    [​IMG]
    Що це за шланг я так і не зрозумів, а втелефонному режимі теж якось вияснити не вийшло, а в інструкціїї він іде під номером 35, а розшифровка лише до 34-го, так що він був просто розз"єднаний і на тому забули.
    [​IMG]
    Зняли кришку, а там краса, як на мене все чистеньке і миле оку
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Якась мітка, що воно я так не розібрався. Виходить ще із-заводу марковано.
    [​IMG]
    [​IMG]

    сам процес:

    1. Так як у мене коробка не механіка то крутимо тут

    [​IMG]

    2. Ну і згідно відео яке люб"язно надано мегатрансом крутимо і крутимо

    [​IMG]

    3. на виході маємо уже таке
    [​IMG]

    Тепер якщо Жека буде не проти, то хочу заскочити і перевірити по ПК чи нормально л"ють форсунки :blush2:
     
    MAY, jorjik, no name та 3 іншим подобається це.
  11. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    #11
    В норме шланг вакуумный должен быть соединен... Иначе возможно попадание воздуха под клапанку (там турбина может создавать разряжение).
    Этот шланг соединен с вакуумной магистралью через обратный клапан. Возможно, он служит для стабилизации давления вакуума в момент резкого повышения или понижения оборотов РВ (=оборотов тандемного насоса).
    Никаких изменений в работе мотора нету?
     
  12. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #12
    так он у меня и был соединён, картинка после рассоединения. Просто я не смог вычислить какие его задачи и для каких целей сей девайс. фотография сделанная была уже после рассоединения.
     
  13. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    #13
    :minion_happy: Это фольксваген!
     
    Костя, no name, kosha та ще 1-му подобається це.
  14. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #14
    Отключить его раскрутить мотор хорошо. После этого ловим ошибку и чек о том, что турба не дует. Так что вцепи назад.
     
    Костя подобається це.
  15. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #15
    так вцеплено, все ок. фото показано демонстративно, для наглядності.
    Перше повідомлення: 2 вер 2015

    Нове повідомлення: 9 вер 2015
    уже зробив, Жені за підключення величезне дякую, все пучком навіть нічого корегувати не потрібно було. :boast:


    Нове повідомлення: 9 вер 2015
    ще є хотілка це поклеїти пороги типу

    [​IMG]
    [​IMG]
    бюджет 100 грн. У кого є лекала або має під рукою розміри порога правої здвижки?


    Нове повідомлення: 14 вер 2015
    13.09.2015

    Так як уже описував після поїздки на море здох правий амортизатор. Дві неділі вибору, пошуків що підходить і т.д. - зупинився на каябі 344458, дві штуки.

    Прокачавши їх по раз десять маємо таке, один амор піднімається за 36-38 секунд а інший явно пізніше. Це мене засмутило і заставило шукати цьому пояснення.

    а ось така різниця у швидкості їх відновлення


    Але один амор у мене підозр не викликав, тож з нього і почнемо:

    1. Набір інструментів правда з уже знятим амором
    - головка на 21
    - головка на 18
    - ключ на 18
    - воротки і т.д. все що на фото
    2. Верхній болт викручується головкою на 21, бо гайка скоріше всього приварена
    3. Нижній викручується головкою на 18 + притрмується ключем на 18-ть
    4. Готовий амор уже чекає на свою заміну
    5. Все промащуємо, щоб не ржавіло
    6. Ставимо його на місце і маємо такий вигляд

    На усе про все при наявності ями хв 15 на один амор.


    Нове повідомлення: 7 жов 2015
    По ціні 84 грн вирішів замовити на екзіст фільтр для масла. Хоча в оригіналі для палива іде уфі якісний, для масла гімно. Фото нижче, без коментаріів. Результат, віддам назад ім
     

    Вкладення:

  16. Shansss

    Shansss Досвідчений

    Дописи:
    700
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHF)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    Grey
    #16
    Их что на екзисте стирают? :D:D:D
     
    Diesel Euro4 подобається це.
  17. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #17
    @Shansss, та я хз, просто як побачив таку ворсистість і нерівномірність по фільтру просто віддав і все

    Хоча паливний фільтр "Very fine"
    Перше повідомлення: 7 жов 2015

    Нове повідомлення: 12 жов 2015
    13/10/2015 заводжу авто і вискакує така фігня.
    [​IMG]
    [​IMG]

    Вирішилося простим доливанням, хоча рівень і до цього був у нормі

    [​IMG]


    Нове повідомлення: 12 жов 2015
    надивившись такого на відео і собі захотілося
    Для цього було придбано аналогічні фонарики по 200 грн/пара і началися такі собі танці.

    [​IMG]
    тут викручуємо два саморізи
    [​IMG]
    потім пластиковою карточкою піддіваємо і виймаємо
    [​IMG]
    і ось такі кліпси , по одній на кожній двері зломав
    [​IMG]
    [​IMG]
    знімаємо тяжку
    [​IMG]
    перед цим добре що купив 5 шт
    [​IMG]
    вирізаємо вв карті такий собі пройомчик і вставляємо туди аксесуар. Зверху його залив термоклеєм
    [​IMG]
    під"єднав до 18 і 19 пінів, спс Драйверу

    Потім заїхав до льоліка і ііііііііііііііііііііііііііііііііііііі

    [​IMG] [​IMG]
    [​IMG]

    У мене радості нема меж. Тепер чекаємо цікавої реалізації від маньяччо з Житомира сего аксесуару :)


    Нове повідомлення: 12 жов 2015
    а на останок танці з картою лівою. Підгледів у Арчіка, за що йому спс
    [​IMG]
    з картонки зразок
    [​IMG]
    по 1 грн кліпси купив

    [​IMG]
    вставив кліпси
    [​IMG]
    маючи такий доступ до порогів гріх було іх не обробити від корозіі. Правда, забігаючи на перед скажу що літри дві було забаго, авто з лівою сторони трішки забруднив, зато антикор 100% і без проблем

    На наступних вихідних перекину колеса, благо що резина на дисках
     
    jorjik, MAY, kamazitto та 3 іншим подобається це.
  18. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #18
    Валік, а що, фонарики підсвітки з логотипом в штатні місця на карті не стають???:cray2:
     
  19. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #19
    @Костя, а як вони будуть проектувати емблему фольца на асфальт? там є якісь шняжки для типу причіпив і працюватиме, але мене таке не пре
     
  20. kamazitto

    kamazitto Досвідчений

    Дописи:
    773
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Корюковка
    Модель:
    Touran
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2012
    #20
    В
    штатні не стануть Костя, бо штатні збоку карти
     
Статус теми:
Закрита.

Поділитися цією сторінкою