1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Як правильно встановлювати шатунні вкладиші?

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем rotting, 1 тра 2019.

  1. rotting

    rotting Гість клубу

    Дописи:
    7
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2005
    #1
    Придбав нові вкладиші, 4 темних, 4 світліших.
    Питання:
    Які встановлювати на верх, а які на низ?
     
  2. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #2
    Якщо не помиляюсь то світлі (з напиленням) нагору, а темні на низ...
    Взагалі, запитайте у Жекі Мегатранса, той точно знає...
     
  3. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #3
    Та хз))))))) фото есть?
     
  4. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,001
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #4
    [​IMG]
    якщо є дирки під масло - то до ШАТУНА
    якщо без дирок - до БЮГЕЛЯ
     
    Noble та miki_ua подобається це.
  5. Havryliuk88

    Havryliuk88 Новенький

    Дописи:
    13
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Теплик
    Модель:
    VW Caddy 1.9 TDI
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Синий
    #5
    Шатунні вкладиші ,котрі з напиленням ставляться тільки в сам шатун,тобто зверху. Так як напилення це додатковий захист. І конструктором задумано ставити вкладиші з напиленням в сам шатунша а не бугель для більшого ресурсу деталі .Тому що верхній вкладиш приймає на себе удар від спалаху і згоряння палива у циліндрі. І на майбутнє якщо плануєте їздити на машині ще довше бажано міняти кладиші кожні 100 т. Пробігу. Так як ресурс аналогів ( kolbenshmidt ,glyko) 100-150 ,тис. Залежно від експлуатації та мастил .
     
    yurij подобається це.
  6. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #6
    Havryliuk88, век живи - век учись. Регламент на вкладыши: 100 000 км. Расходник типа?
    Блин, "а пацаны то и не знают"....
    :)
    rotting, вам вірно нагадали: орієнтуйтесь по отворам масло подачі ...
     
    achtung та Lvivgaz подобається це.
  7. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,131
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #7
    miki_ua, немцы меняют воздушный и топливный фильтр через 90т,
    можно совместить :)
     
    vitek, ACERBUS, Олександр 555 та 3 іншим подобається це.
  8. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    781
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    #8
    Ви помиляєтесь, темні наверх, а світлі на низ на бугель. Вони йдуть по 4 шт. в упаковці. Ті на яких написано слово SPUTTER (от «to Sputtering»- с английского – "распылять") ставляться вверх шатуна і зроблені зовсім по іншій технології, т.е. методом ионо-плазмового напиленя, вони набагато міцніші за тришарові, і дорожчі. Ставив на авто фірми Clyco. Навантаження більше іде на верхні шатуна і нижні корня. От стаття: https://www.motorzona.ru/manuals/chapter.spravochnaya-i-tekhnicheskaya-informatsiya-o-detalyakh-dvigateley/vkladyshi--sputter/
     
    Останнє редагування: 2 тра 2019
    Костя та yurij подобається це.
  9. Havryliuk88

    Havryliuk88 Новенький

    Дописи:
    13
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Теплик
    Модель:
    VW Caddy 1.9 TDI
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Синий
    #9
    . Звідки така інфо? Можливо Ви с інтервалом заміни ГРМ напутали?
    На мою думку якби воздушний та паливний фільтри міняти так як Ви кажете міняють німці, то одразу з новим двигуном))),а не тільки з вкладишами. Я не уявляю що було з двигуном,якщо "Расходники" так міняти як німці. Чистий воздух для дизеля то головне. Від цього і якість паливної суміші і нормальний надув турбіни. (Буває машина "тупить " при забитому фільтрі воздушному- тянуть до 90 т.? ) Інколи з німцями зовсім не погоджуюся!
    Особисто я не скуплюся і міняю воздушний кожні 8-10 тис. Разом з маслом а топливний кожні 20 тис. Тобто через одну заміну масла. Фільтра фірми Man,Mahle,Kneht. Якщо вибирати бюджет то наші фільтри теж хороші WIX. Але інтервал заміни повинен бути менший. Так як якість фільтруючого елемента нижча ніж у зарубіжних.
    Перше повідомлення: 3 тра 2019

    Нове повідомлення: 3 тра 2019
    . Не регламент ,а спостереження. Посудіть самі. Почитайте . Оригінальних вкладишів на них немає, якщо є то захмарні ціни. А замінники всі розраховані на певний ресурс,запевняю Вас він у 2-3 рази менший аніж оригіналу. Наскільки мені відомо,то більше заробляють на пропажу запчастин а не на машинах))). Враховуючи якість запчастин, мастил, палива. Моя рекомендація- якщо так сталося,що міняєте вкладиші. Проїдьте 100-120 тис. Потратьте 2-3 години і тюбик герметик у. Вскрийте поддон і гляньте свого залізного друга з середини. І зрозумієте по факту. Я поміняв вкладиші на 330 т. Проїхав 130 т. Щас думаю на осінь підкинути нові. Даби не знімати і шліфувати Вал. А обійтися просто зняттям піддону .
     
    Останнє редагування: 3 тра 2019
  10. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #10
    Havryliuk88, я дуже гордий що у Вас є свої переконання - хоч і такі дивакуваті. Почитайте service plan сучасного авто, що обслуговується за інтервалами longLifе В ви з здивуванням виявите 2"перевірки" повітряного фільтра і тільки потім - заміна.
    Можливо це і не вірно - але саме так зараз експлуатують машини німці ...
    Щодо рекомендації міняти вкладиші кожні 100 ткм.... А чому не 50? А може -разом з маслом?
    Взявши лише шатунні+ тюбик герметика як ви пропонуєте: то гроші на вітер. Заміна корінних вкладишів відбулась? Ні. Заміна кілець розбігу, що вибирають осьовий люфт колінвала відбулась? Ні. Виробітках на колінчастому валу кудись поділась? Ні ...
    Це операція з розряду " толку як з козла молока"- шкоди відповідно теж ніякої .якщо Ви себе переконали що це має якесь значення : я Вас в зворотньому не переконаю . Але непотрібно нести свої помилкові переконання " в маси"....
     
    kr60502, achtung, Lvivgaz та ще 1-му подобається це.
  11. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    781
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    #11
    Наскільки знаю, вал після шліфовки ходить мало.
    Коли будете міняти вкладиші, якщо ваша милість, сфотографуйте і виложіть тут, щоб закрити питання по ним. І ми всі разом побачимо в якому вони стані.
    Коли перший раз міняв фільтри, було таке враження що їх не міняли тисяч 30-40. Але машина їхала не гірше ніж зараз і витрати палива були трохи менші. Повітряний стояв Hengst, салона Bosch, а масляний аж деформірувався. Ну а товщина бумаги звичайно не папіросна. От вам і сервісні інтервали.
     
    Останнє редагування: 3 тра 2019
  12. Havryliuk88

    Havryliuk88 Новенький

    Дописи:
    13
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Теплик
    Модель:
    VW Caddy 1.9 TDI
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Синий
    #12
    Все написано вірно. Тільки Ви мабуть попутали кап ремонт двигуна із заміною вкладишів. І про те що корінні вкладиші мають більший робочий ресурс матеріалів купа. У підручнику по авто написано раніше використовувані вкладиші якщо без заміни встановлювати назад у ті ж посадкові міста. Ви все правильно описали точно так як кажуть на всіх сто - став усе нове. І буде толк. Згоден. Але якщо зазирнути у мануал по авто то там і указується інформація про допустимі розміри. Якщо зробивши заміри можна зрозуміти міняти їх чи ні. Я наприклад після ремонту двигуна оставив поршневі кольца і штопора колінвалу рідними. Теплові зазори і люфт колінвалу був в допустимих межах що описано в мануалі. Після ремонту проїхав 130 т. І далі їжжу. Ні в якому разі не переконую так робити. Ділюся власними спостереженнями.
     
    Ramchik та RMX подобається це.
  13. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,131
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #13
    Інфа з сервісної книжки, не я придумав регламент VW
    До речі, регламент заміни ГРМ на моїй машині 210тис.
    Це вдвічі довше, ніж у Ваших вкладишів,
    Ви можете міняти фільтри хоть через 5 тис, це не допоможе, якщо пробіг
    (маю на увазі реальний , а не те, що у Вас на одометрі ) близько мільйона.
    В наших тяжких умовах оптимальний пробіг заміни паливного/повітряного
    фільтрів близько 30тис км., але я паливний змінюю на 40, бо на 30 він ще як новий :)
     
  14. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #14
    Вкладыши шатуна страдают в 95% случаев от езды на низких оборотах. Все остальное - халатность владельца
     
    Костя, miki_ua, achtung та ще 1-му подобається це.
  15. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    #15
    не проедет грм 210тыс то все чес от VAG. На заборах тоже много всего пишут :)
     
    Havryliuk88 подобається це.
  16. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,131
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #16
    Noble, предлагаю пари.
    У меня сейчас 175 тыс. Собираюсь этим летом менять грм. Но на спор проеду 210 тыс. Забьем на $300?
     
  17. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    #17
    Спорить не буду:) Ну я лично видел не один грм от 75 до 150тыс то они уже были на подходе. Я свой менял на 150 то он уже был пересохший и на роликах хоть и маленький ну люфт был. А рисковать до 210тыс я бы вам не советовал ведь за 300уе мотор не купить;)
     
  18. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,131
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #18
    Noble, я просто уверен на 99.999999% в том, что немецкие инженеры порожняк не гонят.
    PS.... Я видел много машин с пробегом 100-150 тыс., где реальный пробег был
    300-600+.
     
  19. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    #19
    Ну эти инженеры не говорили и о дизельгейте и о помирающем скоропостижно мехатронике на DSG и о скорой кончине 1.4 и 1.2 TSI:) А пробег может быть хоть и 800тыс ну есть люди которые любят ставить грм только оригинал и вот я видел в каком виде они его снимали он был весь пересохший и с него сыпалась труха. А в пробеге своей машины я уверен на 1000%
     
  20. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,131
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #20
    Noble, Вы видели хоть один порвавшийся ремень на 1.6/2.0 TDI
    На подтвержденном пробеге до 200 тыс? Я отвечу: Нет не видели.
    Зачем тогда говорить, что не проедет?
    Конечно, я имею в виду только ремни, установленные с завода :)
    Почитайте сервисные книги машин с Германии, когда они грм меняют....
     
    Noble подобається це.

Поділитися цією сторінкою