1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Сток прошивка Caddy ECOFUEL з teleflex, Зміна по з teleflex на ventrex, 2 лямбда OFF

Тема у розділі 'Метанові двигуни / Метановые двигатели', створена користувачем Іван Кубара, 19 жов 2018.

  1. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    #1
    Всім привіт, колеги!
    Декілька разів читав на форумах шо люди шукають прошивку сток, після того як шиють кадіка через ОБД...
    Сьоні дойшли руки добратись до блока, і вичитати всьо шо в ньому є через бут...
    П. с можливо хтось вже таке робив з кадіком на вентрексі, цікаво булоб зібрати прошивки в одному місці...
    І можливо хтось має знайомого калібровщика який мігби для форумчан, на "громадських" засадах вирізати з таких прошивок 2 лямбду.... от би форумчанам було добре)
    Короче фотозвіт і файли. підписувати не буду, хто в темі той і так знає, а хто не в темі того робити не буде....
    Також там є детальні фото плати блока управління... може також комусь треба...
     
    Останнє редагування: 19 жов 2018
    Нікодім, ACERBUS та RMX подобається це.
  2. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    #2
    Ось прошивка
    Перше повідомлення: 19 жов 2018

    Нове повідомлення: 19 жов 2018
    Відповідно маючи всі прошивки при мотребі мож переробити з телефлекса на вентрекс і т д...(я так думаю)
     

    Вкладення:

    Нікодім подобається це.
  3. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    #3
    Ще фото
     

    Вкладення:

    Нікодім подобається це.
  4. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #4
    Іван Кубара, затія гарна - але наврят чи "хто в тєме" захоче втрачати свої 150$ з кожної автівки...
    Справа в тому що стандартні калькулятори функцій не взмозі вичистити прошивку екофьюла від процедур звернення до 2-ої лямбди. А людей, що дійсно в цьому здатні розібратись- одиниці. Дай Бог щоб у Вас все вийшло - але щось в такій постановці задачі я налаштований скептично...
    Дай Бог, дай Бог....
     
    Tolya1983 та Чилик подобається це.
  5. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    #5
    Таки да... вчора найшов сток від вентрекса, плрівняв прошивки.... відрізняються, майже всюди... хоча числа там чуть чуть відрізняються, там де області похожі на карти, але все таки різниця є...
    можу припустити шо і витрата палива і робота мотора з цими редукторами має різницю через це....
    більше того знаю що просто так калібровки не підійдуть шоб переробляти вентрекс на телефлекс... і навпаки... треба робочий комплект повної прошивки, ьакий як я зчитав, є знайомі з вентрексом на кадіку, спробую вговорити шоб я в них считав...
    як видно я вже пробував розібратись сам, всі рішення з блоків me 7.1.1 які стоять на v8 i v6 моторах ( а такий блок стоїть тільки там) не підходять.... треба копати в тому напрямку, може знайду халяву....
    ше на форумі бачив пост шо хтось мав справу з вирізаною лямбдою на кадіку.... от би звідти прошивку смикнути і глянкти... хоча без стокової мало шо зрозуміло
     
    Нікодім подобається це.
  6. RMX

    RMX Перевірений

    Дописи:
    341
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Колір:
    ремонтирую Teleflexы
    #6
    https://www.auto-krak.pl/auto-krak/zmiana-reduktora-cng-teleflex-na-ventrex-soft-oprogramowanie/
    тут полячок пише шо вміє таке зробити:
    W tym sterowniku możemy wykonać szereg innych usług:
    • IMMO OFF ME7.1.1 po takiej operacji zakładamy sterownik do dowolnego pojazdu i chodzi !!!
    • odczyt kodu pin login
    • zmiana numeru vin
    • programowanie do pojazdu
    • wylogowanie sterownika ME 7.1.1
    • usunięcie dowolnego dtc z mapy sterownika
    • usunięcie sondy lambda lub katalizatora*
    • przycisk przełączania benzyna – cng*
    • tuning*
    • aktualizacja oprogramowania
    • zmiana oprogramowania pod nowy reduktor
    • zamiana z CNG na LPG*
    • ......
     
  7. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    #7
    Ну він це вміє робити єстєствєнно за великі злоті))))
    А шо нам ті поляки, самі маєм в міти) якраз в процесі))
    ШО можу сказати, іммо офф теж можу, але смисл таке робити не бачу взагалі...
    Є в мене одна ідея...
    В Odis Engineering є функція перепрограмування блоків авто...
    Відповідно є диски з прошивками до тих блоків, але не в звичному для нас вигляді... тому напряму порівняти неможу...
    Я якраз ставлю ODIS Engineering, бо маю тільки Service, а він того не робить...
    Оскільки я повний дамп свого блока управління маю попробую прошити свого танка заводською прошивкою під вентрекс... після чого злию всю прошивку і порівняю...
    Правда там ше номери заліза блока управління можуть відрізнятися...
    Можливо комусь не впадло добратись до блока управління з вентрексом і зробити фотку наклєєчкі, бо мій колєга на кадіку з вентрексом хз де ся подів, певно за границев)))))
    Перше повідомлення: 20 жов 2018

    Нове повідомлення: 20 жов 2018


    Нове повідомлення: 20 жов 2018
    Хлопці олігархи) от два скріна, на другому лінією показано обнова до блоку мого з телефлексом, чи можете хтось дати номер блоку з редуктором вентрекс, хочу собі загнати обнову від вентрекса, і повішу лампочку на фішку редуктора, якшо замигає, значить успєх) і передєлка з телефлекса в вентрекс можлива в домашніх умовах)))


    Нове повідомлення: 20 жов 2018
    Бо субота, роботи нема, маю настрій шось таке втнути)
    Чи може навіть потім навпаки вентрекс в телефлекс і ставити лєвий редуктор якшо підходить... (я слабо ознайомився як це робив Мікі)


    Нове повідомлення: 20 жов 2018
    Нарив в інеті фотку блока управління, вроді кадіки на вентрексі з 2008 пішли?? чи можна вважати шо номер правильний якшо блок з кадіка 2008 року??


    Нове повідомлення: 20 жов 2018
    Обновлення від 16:40)
    Експерименти продовжуються, для проби обновив прошивку блока управління з диска з офіційними прошивками, тачка завелась, все норм, заливав по номеру софта, в теорії те саме...
    Ця прошивка заводська і відповідає номеру мого блока управління, тобто то так як диллер обновляє софт...
    Коментую)
    Спочатку одіс підключився до машини і просканував блоки...
    Далі я вибрав блок управління мотором, натиснув на кноцьку, вибрав файл (само підказало назву файлу)
    Далі нажав флеш блок...
    Після цього прошило блок, спитало чи стерти помилки і викинуло звід про успішне обновлення ПО блока...
    В теорії (читав шо знаючі люди пишуть) Одісом можна загнати в блок все шо завгодно, він перечити не буде, хоть борщ туда заливай... але якщо залити якусь відверту дічь получу завалений блок... тому вчора ктагом скачав бекап... і якшошо відновлюсь (я на це сподіваюсь)
    п.с відключив на час прошивки денні ходові вогні європейського типу, бо лишні енергоспоживачі під час прошивки то опасно....
    Між процесами експериментів трохи перекурюю і пишу сюди не відходячи від каси, ато троха стрьомно все це робити))
    Фото додаю


    Нове повідомлення: 20 жов 2018
    Обновлення від 17:36 20,10,2018
    Кароч щойно всадив в блок управління прошивку 06G 906 022 B, мотор завівся, але я знімав фішку з редуктора, мало лі шо...
    По ідеї буква B в кінці то після 2008 року, бо всі шо в неі я найшов блоки управління до 2008 були з буквою А в кінці
    Зніму осцилограми з редуктора, подивлюсь і викладу сюди, якшо імпульси значить удача!
    IMG_20181020_173837.jpg


    Нове повідомлення: 20 жов 2018
    оновлення 17:51 - не заканало, зняв осцилограму - на клапан далі шурує 12 вольт стабільно... смислу показувати нема...
    буду заливати 06G 906 022 H, то від 2010 року, там вже точно телефлексів не було... якшо о саме - вертаю назад і буду чекати колєгу з вентрексом шоб його прошивку заливати программатором... і тоді цікаво як диллер міняв телефлекс на вентрекс... не лазили вони ж в блок ктагом... в них є 2 варіанти - міняти блок управління або шити Vas-PC або ODIS (як я це роблю) прошивку через дилерське обладнання....


    Нове повідомлення: 20 жов 2018
    Оновлення 18:25
    Як то кажуть хто шукай той завжди знайде))
    Коротше кажучи - успіх, залив одісом прошивку з буковкою H в кінці (2010 року) і запрацювало...
    Спочаку незрозумів, машина з газу на бєнз не переходила, потім вручну переключив на газ подивився параметри - тиск в балонах 4 BAR, і в рампі 4 BAR, став осцилографом, побачив імпульси і обрадувався)) кароче яж казав шо поляки нам не треба, ми і самі зможем)))
    Лишилось тільки зрозуміти як лямбду швахнути))
    Але вернув все назад, з блока управління прошивку считаю пізніше... тобто шераз поставлю під вентрекс і считаю повну прошивку кессом...
    Осцилограму додаю, може я рано радуюсь.. підкажіть хто бачив вживу осцилограму на мащині якій стоїть вентрекс...на полярність не звертайте уваги, лєнь було щупи міняти місцями)) IMG_20181020_181029.jpg


    Нове повідомлення: 20 жов 2018
    там на сайті ше в кінці зірочка
    w trakcie realizacji - в процесі розробки)
     

    Вкладення:

    Оксана, Нікодім, RMX та 4 іншим подобається це.
  8. RMX

    RMX Перевірений

    Дописи:
    341
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Колір:
    ремонтирую Teleflexы
    #8
    красавчик:good2:
    але ж здається при заміні редуктора і прошивки, ще міняють і форсунки..
    та і самі ventrex із сумнівною надійністю, вразливі до забруднень, і такі непрості в ремонті
     
  9. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #9
    Форсунки можна і лишити, а от щодо "капризності" Вентрекса то є правда таки...
     
  10. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    #10
    Ну то я так, для загального розвитку експерименти ставив, взагалі вчусь на своїй машині всякі там прошивки тудим сюдим, бо планую займатись сажевими і еграми...
    Ця вся вакханалія корисна тільки тому в кого здох телефлекс, треба бистро машину склепати до купи а в кладовці валяється робочий вентрекс і навпаки в кого здох вентрекс а в кладовці валяється телефлекс))))) ну і шланги там всякі переходнічки, про то я не знаю... + ше треба мати когось поблизу хто має VAS5054 і одіс інжиніринг...

    Шас займаюсь пошуком вирішення лямбду другу швахнути, зіткнувся трохи з труднощами, можливо хтось з вас знає чи друга лямбда впливає на подачу палива...
    Наскільки я знаю не впливає але перепитати треба...
    Якшо всі згодні шо не впливає, то все зводиться до пошуку місця де в прошивці є помилка, і блокування її...
    В ваг групі в блоках по схожому зроблена обробка помилок, тому є сенс шукати... але питання актуальне чи впливає на паливні карти...
    Бо якшо впливає то смислу шукати помилку нема, бо де вона впливає на топливо знайти буде дуже тяжко, а помилку саму ше так сяк...

    п.с ті моя реальна кардіограма скоро буде вже схожа на кардіограми прошивок в вінолсі, але є ціль - не бачу перешкод=)))

    фото вінолса прикладаю=)))
    Перше повідомлення: 21 жов 2018

    Нове повідомлення: 21 жов 2018
    Ітак, є проміжні результати:
    21,10,2018, 1:26
    Знайшов в трьох прошивках від туарега 3,2 V6 ідентичну область помилок.
    Пояснення підсвічено жовтим фоном на фото перекладається приблизно сумарна помилка лямбда зонда позаду каталізатора...
    ну то гугл так мені переклав))
    Область помилок в прошивці туарег.jpg
    далі я знайшов схожу область в прошивці (в файлі флеш памяті) свого кадіка
    схожа область помилок в прошивці кадіка.JPG
    тільки от лишилось зняти задню лямбду і глянути номери помилок по ваг кодах... і можна далі шось думати...
     

    Вкладення:

    • Снимок.JPG
      Снимок.JPG
      Розмір файлу:
      241.1 КБ
      Переглядів:
      654
    Нікодім, dv_matrix, Roman Petrovich та 2 іншим подобається це.
  11. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #11
    Лямбу2 можно відключити з під машини, коробочку пластикову відкрутив і роз'єм роз'єднав.
     
  12. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    #12
    Та я знаю, в мене туда емулятор запханий) просто вночі лєнь троха під машину лазити..)
     
    Нікодім подобається це.
  13. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #13
    А як емулятор працює - чого заморочуєтесь?
    P.S. НЕ НАЙЕРАЩЕ місце для електронного мікропроцессорного пристрою....
     
  14. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    #14
    Ну в цілях навчання заморочуюсь, на благо цивілізації) скажем так перешивати з телефлекса в вентрекс тоже потреби не було)))

    Емулятор ставив не я, він вже там був, зимою мозги парить, коли туди волога попадає...
    Вот і впринципі для цього теж заморочуюсь, шоб ту лямбду з тим емулятором зняти, отвір заглушити і всьо буде хфайно...

    Але пошук рішення продовжується, вже нарив список всіх можливих помилок..
    В списку газові помилки чомусь окремим розділом, і не мають ваг кодів, тільки ОБД...
    І таких помилок як обрив дроту чи замикання на масу в газовій частині нема...
    Завтра вечерком підніму машину, зніму розєм лямбди задньої і буду кататись до побєдного, поки не знайду і не виріжу ті помилки шо виникли після зняття...
     

    Вкладення:

    Нікодім подобається це.
  15. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #15
    А P1100, p1105 и p1110???
     
  16. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    #16
    Виходячи з вищесказаного, щоб вибити каталізатор, але не відключати лямбду другу треба позбавитись помилки
    OBD P3356 Catalytic converter, gas fuel operation - efficiency below threshold (Exhaust system leak, catalytic converter) OBD зустрічається 3 рази, 2 з яких в області помилок

    VAG 16804 - Catalytic converter system, bank 1 - efficiency below threshold (Catalytic converter)
    VAG код зустрічається в прошивці 0 разів, 0 з яких в області помилок

    VAG 16806 - Main catalytic converter, bank 1 - efficiency below threshold (Catalytic converter)
    VAG код зустрічається в прошивці 0 разів, 0 з яких в області помилок

    VAG 16814 - Catalytic converter system, bank 2 - efficiency below threshold (Catalytic converter)
    VAG код зустрічається в прошивці 0 разів, 0 з яких в області помилок

    А шоб відключити другу лямбду треба крім них позбавитись від
    OBD P1100 Heated oxygen sensor (HO2S) 2, bank 1 - heater circuit low (Wiring, HO2S)
    OBD зустрічається 3 рази, 2 з яких в області помилок

    VAG 17513 OBD P1105 Heated oxygen sensor (HO2S) 2, bank 1 - heater short to positive (Wiring short to positive, HO2S)
    OBD код зустрічається 3 рази, 3 з яких в області помилок

    VAG 17522 OBD P1114 Heated oxygen sensor (HO2S) 2, bank 1 - heater resistance too high (Wiring, HO2S)
    OBD код зустрічається 6 рази, 6 з яких в області помилок VAG код зустрічається в прошивці 0 разів, 0 з яких в області помилок

    VAG 17525 OBD P1117 Heated oxygen sensor (HO2S) 2, bank 1 - heater short to earth (Wiring short to earth, HO2S)
    OBD код зустрічається 4 рази, 4 з яких в області помилок VAG код зустрічається в прошивці 0 разів, 0 з яких в області помилок

    VAG 17526 OBD P1118 Heated oxygen sensor (HO2S) 2, bank 1 - heater open circuit (Wiring open circuit, HO2S)
    OBD код зустрічається 0 рази, 0 з яких в області помилок VAG код зустрічається в прошивці 0 разів, 0 з яких в області помилок

    VAG 17561 OBD P1153 Heated oxygen sensor (HO2S) 2, bank 1 & 2 - interchanged (HO2S 2 on bank 1 & 2 incorrectly installed) - якась дивна помилка як то так 2 лямбди контролює каталізатор
    OBD код зустрічається 0 рази, 0 з яких в області помилок VAG код зустрічається в прошивці 0 разів, 0 з яких в області помилок

    VAG 17606 OBD P1198 Heated oxygen sensor (HO2S) 2, bank 1, heater circuit malfunction (Wiring, HO2S)
    OBD код зустрічається 1 рази, 0 з яких в області помилок VAG код зустрічається в прошивці 1 разів, 0 з яких в області помилок

    VAG 19717 OBD P3262 Heated oxygen sensor (HO2S) 2, bank 1& 2 - interchanged (HO2S 2 on bank 1 & 2 incorrectly installed) - якась дивна помилка як то так 2 лямбди контролює каталізатор
    OBD код зустрічається 2 рази, 0 з яких в області помилок VAG код зустрічається в прошивці 0 разів, 0 з яких в області помилок

    VAG 16520 - Heated oxygen sensor (HO2S) 2, bank 1 - circuit malfunction (Heating inoperative, wiring, HO2S)
    VAG код зустрічається в прошивці 10 разів, 0 з яких в області помилок

    VAG 16521 - Heated oxygen sensor (HO2S) 2, bank 1 - low voltage (Wiring short to earth, exhaust leak, HO2S)
    VAG код зустрічається в прошивці 0 разів, 0 з яких в області помилок

    VAG 16522 - Heated oxygen sensor (HO2S) 2, bank 1 - high voltage (Wiring short to positive, HO2S)
    VAG код зустрічається в прошивці 4 разів, 2 з яких в області помилок

    VAG 16523 - Heated oxygen sensor (HO2S) 2, bank 1 - slow response (Heating inoperative, wiring, HO2S)
    VAG код зустрічається в прошивці 0 разів, 0 з яких в області помилок

    VAG 16524 - Heated oxygen sensor (HO2S) 2, bank 1 - no activity detected (Wiring, HO2S)
    VAG код зустрічається в прошивці 5 разів, 0 з яких в області помилок

    VAG 16525 - Heated oxygen sensor (HO2S) 2, bank 1 - - heater circuit malfunction (Wiring, HO2S)
    VAG код зустрічається в прошивці 0 разів, 0 з яких в області помилок

    Лишається знайти які помилки є в екофуела, бо схоже шо то список помилок всіх які є, егра вроді нема в екофула))))
    Перше повідомлення: 21 жов 2018

    Нове повідомлення: 21 жов 2018
    17518 P1110
    Heated oxygen sensor (HO2S) 2, bank 2
    - heater short to positive
    Wiring short to positive, HO2S
    Ну як так сенсор два, ряд 2... якшо реально така помилка траплялась то треба шось думати, в автодаты тоды якась дічь, бо нема в нашого мотора другого ряду циліндрів...
     
    Останнє редагування: 21 жов 2018
    Нікодім подобається це.
  17. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #17
    Був би дуже здивований, знайшовши ЕГР в BSX...
    :)
     
  18. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    #18
    miki_ua, я походу знайшов не суто каддіковські а і всі можливі ваговські помилки, але серед них є і цікаві нам, а газові шей виділені в окремий розділ P33XX але немають VAG кодів... а ті помилки які відповідають за електрику лямбди в загальному списку...
    зараз буду по прошивці коди шукати, і відфільтровувати яких в прошивці взагалі нема з тих шо я відфільтрував з загального списку...
    Перше повідомлення: 21 жов 2018

    Нове повідомлення: 22 жов 2018
    22,10,2018 1:00))
    Вирішив я поки шо піти іншим шляхом... Полазив по буржуйским форумам, виявляється буржуї (в даному випадку англійці) шось троха тих екофулів пробують прошивати... ато на укр і русских форумах тільки то і роблять шо шукають прошивки бо валять блоки коли через OBD шиють...)
    Знайшов 2 варіанти...
    1. Варіант...
    Хлоп пише шо відключив лямбду, але полазив я по прошивці, поняв шо то якесь рішення ремувера, бо частина області просто затерта нулями, дуже схоже рішення якогось ремувера, який вирізав в прошивці шось але мало хто задумується шо прошивка ME7.1.1 для ауді "троха" ся відрізняє від прошивки до екофула...
    на них я порівняв цей варіант
    Прошивка з буржуйского форума2.JPG


    Потім на томуж форумі я язнайшов трохи кращий варіант, який скоріш за все попробую на машині, але в середу, бо в вівторок важлива поїздка, а доранку витягувати машину з увалу трохи неохота=))) схоже на вирішення.JPG

    Рішеня моє бурж ориг і бурж л2 оф .JPG

    також я знайшов шеодну тему на буржуйофорумі, де чувак спочатку писав про видалення якихось помилок в прошивці, а потім відписавшо знайшов рішення, значить можливо найшов маску помилок в прошивці, я йому в приват написав чекаю може відповідь дасть... написав чуваку.JPG
    От в нього якраз блок управління з такою ж версією як в мене .якшо він відпише і дасть своє рішення то буде перемога))) Версія.JPG
     
    Останнє редагування: 22 жов 2018
    Нікодім подобається це.
  19. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    6,319
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    #19
    Бажаю не угробити свою машину цією мануальною терапією.
    Бо часто буває, що розібране для цікавості не завжди збирається назад! Власні спостереження.
    :)
     
    Оксана, sa77 та Lutsifer подобається це.
  20. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    #20
    Vipop, Та все буде ок))
    Перше повідомлення: 22 жов 2018

    Нове повідомлення: 22 жов 2018
    Vipop, та все бекапи є, якшошо відновлюсь))


    Нове повідомлення: 23 жов 2018
    23.10.2018.
    Продовжую експерименти)
    Якшо ше кому цікаво то шо сьогодні зробив...
    1. Знайшов де конкретно помилка знаходиться в прошивці.
    2. Знайшов область де всі помилки активовуються деактивовуються, але не можу локалізувати конкретну помилку по лямбді...
    3. 2 рази завалив блок управління і тут мені пригодились бекапи які я зробив з самого початку)))
    4. Вже навіть відправляв знаючим людям, шоб перевірили чи я правильно відключаю помилку, кажуть шо все ок, а помилка не щезає...
    Поки шо замінив P0036 на P0000... залишилось знайти в масці помилок (область де вони деактивовуються) потрібний вимикач...
    Якщо результату не буде, і не знайдеться прямого рішення то буду робити так...
    В масці відключу половину помилок, подивлюсь чи щезла... якщо щезла то ту половину ділю ше навпіл і так далі поки не дойду до істини...ну і якщо не щезла то інша половина... метод половинного ділення називається...
    Тяжко лиш те шо кожного разу треба до блока припаюватись до двох контактів.... а на машині через розетку шити небезпечно... хоча я завтра спробую, знову ж таки через те шо бекапи є=))) які вже сьогодні 2 рази успішно використав)))
     

    Вкладення:

    Нікодім та RMX подобається це.

Поділитися цією сторінкою