1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Стоит ли идти на сервис ?

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем munkachi, 9 чер 2014.

  1. munkachi

    munkachi Новенький

    Дописи:
    26
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    #1
    Всем привет, график планового сервиса (гарантия не интересует) 1 раз в году или 15 000 км. Год прошел осталось в запасе по пробегу 5 000 км. Стоит ли идти на сервис ? Спасибо.
     
  2. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #2
    munkachi, а какой пробег, у меня машина после укр салона, ТО делаю каждых 10 тысяч, а не 15...
     
  3. munkachi

    munkachi Новенький

    Дописи:
    26
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    #3
    Пробег маленький. ТО 15 тисяч км., указан сервисной книге.
     
  4. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #4
    munkachi, Политика ВАГ и здравый смысл ( не навредить своему авто!) - это разные вещи!
    У меня машина куплена первым хазяином в Атлант-М Лепсе, Киев
    Он сделал первое ТО1 на 13280км! ( как раз было 1 год машине)
    Я купил машину, было 18000км, и ТО ( имеется замена масла и фильтров) была сделана на 21000тысяче! ( через 2 месяца после покупки!)
    Потом я сделал официальное ТО2 на 30500км ( опять замена фильтров и масла) ( через 5 месяцев после последнего ТО)
    Потом я сделал ТО3 на 40500км ( не в безруких ОД) ( через 6месяцев после последнего ТО!)
    Сделующиее ТО4 будет на 50500км ( буквально уже через 2 тысячи!)

    В сервисной книге много чего указано, но для Украины - это другие рамки имеет... + стиль возждения... если вы все 15000км по городу наездили - я сочуствую вашему двигателю!
     
  5. munkachi

    munkachi Новенький

    Дописи:
    26
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    #5
    При щорічному проходженні планово ТО, для визначення граничного пробігу для наступного разу, до фактичного плюсують 15 000 км. І так роблять 4 роки підряд. Міняти фільтри та масло можна і через день, хто має на це відповідні кошти. Питання було про те, чи варто міняти ще придатну по строках синтетику. Співчувати моєму двигуну не потрібно, з ним все добре. Машина - літак.
     
  6. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #6
    munkachi, тоді читайте про старіння масла, а також особливості експлуатації Caddy на українському паливі, і хто як міняє масло... Те, що BJB живучий, не значить, що його треба мурдувать заміною раз в 15000км.
     
  7. munkachi

    munkachi Новенький

    Дописи:
    26
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    #7
    Тут ви маєте рацію. Блін 1500 грн.(варість сервісу) трохи кусаються. На минулому тижні був у сервісі, але не міг потрапити із=за черги. От і вирішив порадитись. І ще, сервісмени також знають про старіння масла і якість пального, чому не вимагаю 10 тис. Я про це ім казав,вони ні ні -15 000.
     
  8. Прораб

    Прораб Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    3,253
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY KOMBI
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Flanel Gray
    #8
    munkachi,
    Так в чем вопрос?
     
  9. munkachi

    munkachi Новенький

    Дописи:
    26
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    #9
    Вопрос в том, могу ли я докатать свои законные 5 тисяч км. А потом на сервис.
     
  10. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #10
    munkachi, а їм це вигідно, і то такі файні сервісмени! Я після одних події - до ОД не їзжджу зовсім, викинуті гроші на вітер!
    Чому в нашій країні краще 10, чим 15, тому що ймовірність з'їдання через Longlife масло "распред. вала + гидрокомпенсаторов" набагато меньше + турбіна проживе довше... у випадку виході з ладу цих деталей - ремонт будет дуже дорогий, що є дуже доречним сервісменам, бо вони на ньому більше зароблять, чим на банальній заміні фільтрів/мастила...

    [upd=1402320450][/upd]
    munkachi, можете докатать, если машина НЕ на гарантии... если на гарантии ( там же красиво написано "через год или 15000км, что наступит РАНЬШЕ!")
     
  11. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #11
    Незважаючи що в мене зараз не дизель я донесу вже сформовану в мене і всіх моїх знайомих точку зору: Якщо машина після закінчення гарантії поїде на базар а Ви - за новою, то "грайте по правилам" ділера.
    Якщо машина "всерьйоз і надовго" - заміняти раз в 10 000 км.
    Масло, фільтра при такому підході можна брати не такі брендовані і на цьому зекономити.
    Звісно, обслуга дизеля річ дорога - я на свому ЄкоФьюлі в 500 досі в масла/фільтра вписуюсь. Але то тема іншої розмови.
    В будь-якому випадку вирішувати Вам. Я б дотримувався 10 000 - дуже вже кусючий ремонт голови і турбіни у випадку чого...
     
  12. munkachi

    munkachi Новенький

    Дописи:
    26
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    #12
    Дякую. Прийдется ставати в чергу на ТО, шкода сервіс за 90 км від мене.
     

Поділитися цією сторінкою