1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Система EGR в дизельном двигателе.

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 19 січ 2016.

?

Надо ли на авто EGR?

  1. Да, конечно

    38.2%
  2. Нет, конечно

    61.8%
  1. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #1
    Решил создать тему флудилку о том, надо ли система EGR в дизельном двигателе...

    Систе́ма рециркуля́ції вихлопни́х га́зів (англ.Exhaust Gas Recirculation, EGR) в двигунах внутрішнього згоряння — клапан, що сполучає на деяких режимах роботи післядросельний простір впускного колектораз простором випускного колектора.

    Дизельні двигуни[ред.ред. код]
    Залежно від стандарту токсичності відпрацьованих газів, на дизельних двигунах застосовуються різні схеми системи рециркуляції відпрацьованих газів: високого тиску, низького тиску і комбінована система рециркуляції.

    Система рециркуляції відпрацьованих газів високого тиску застосовується на дизельних двигунах, що відповідають вимогам Євро 4 (вміст оксиду азоту у відпрацьованих газах не перевищує 0,25 г/км). Система забезпечує відведення частини відпрацьованих газів безпосередньо з випускного колектора передтурбокомпресором і подавання в канал перед впускним колектором.

    Конструктивно система об'єднує клапан рециркуляції і патрубки відведення відпрацьованих газів. Клапан рециркуляції здійснює перепускання відпрацьованих газів з випускної системи у впускний колектор. Клапан може мати пневматичний або електричний привод.

    Робота пневматичного клапана базується на розрідженні, що створюється вакуумним насосом. Величину розрідження, що подається на клапан рециркуляції, регулює керуючий електромагнітний клапан.

    На дизельних двигунах, що відповідають нормам Євро 5 (вміст оксидів азоту у відпрацьованих газах не більше від 0,18 г/км) застосовується система рециркуляції відпрацьованих газів низького тиску. У такій системі відпрацьовані гази відводяться після сажового фільтра, охолоджуються в радіаторі системи рециркуляції, проходять через клапан (заслінку) рециркуляції й подаються у впускну систему безпосередньо перед турбокомпресором.

    Система низького тиску забезпечує меншу температуру відпрацьованих газів, відсутність частинок сажі і, в кінцевому рахунку, менший вміст оксидів азоту у вихлопі. При цьому всі відпрацьовані гази проходять через турбіну компресора, тому тиск наддування не знижується.

    На дизельних двигунах, що відповідають вимогам перспективного стандарту Євро 6 (вміст оксиду азоту в відпрацьованих газах не більше 0,08 г/км) застосовується комбінована система рециркуляції відпрацьованих газів. Система має дві окремі магістралі рециркуляції відпрацьованих газів — високого і низького тиску. Рециркуляція відпрацьованих здійснюється аналогічно рециркуляції на двигунах, що відповідають вимогам Євро 5. Крім того на певних режимах роботи двигуна відбувається додаткова подача відпрацьованих газів з магістралі високого тиску, що додатково зменшує вміст оксидів азоту. Магістраль високого тиску охолоджувачем відпрацьованих газів не оснащується.
     
    Peh, lyolik07, Rusl та 2 іншим подобається це.
  2. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,648
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #2
    Все просто. Плохо для мотора,хорошо для воздуха.
     
    Mozart, Lipzi, Skalnik та 2 іншим подобається це.
  3. Lvitaliyv

    Lvitaliyv Досвідчений

    Дописи:
    796
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Белый
    #3
    Любой мотор можно отремонтировать или заменить, а будущее наших детей вряд ли.
     
    ACERBUS, Skalnik, Lvivgaz та 2 іншим подобається це.
  4. Прораб

    Прораб Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    3,253
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY KOMBI
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Flanel Gray
    #4
    Это да, но так можно говорить когда не будет авто с евро 0, наши двигателя с и без ЕГР по сравнению с ними просто ангелы
     
    ОЛЕКСАНДР, brama, ps600 та 3 іншим подобається це.
  5. Lvitaliyv

    Lvitaliyv Досвідчений

    Дописи:
    796
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Белый
    #5
    Сказав як відрізав, навіть добавитись чи посперечатись нема про що.
     
  6. alex

    alex Новенький

    Дописи:
    98
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    белый
    #6
    VW пошёл по пути "зарабатывания на сервисе". ЕГР-это бомба замедленного действия для автовладельцев. И остаётся только ждать, что удар по карману не наступит. Увы, таковы реалии.
     
  7. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #7
    @alex, чем меньше ездить вообще, чем больше ездишь на холодном НЕ прогретом моторе - тем больше и болезненей будет головная боль с ЕГР.
     
  8. Romsan

    Romsan Учасник

    Дописи:
    164
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Червоноград
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #8
    Раз є така тема,то може хто підскаже як зняти "Джекі-Чана" при заглушеному ЕГР ? Дякую.
     
  9. alex

    alex Новенький

    Дописи:
    98
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    белый
    #9
    Прошу совет: катализатор удалил в июне 2015 года, какие рекомендации по профилактике ЕГР существуют для авто с удаленным катализатором? Премного благодарен. Просьба описать действующие методы, а не догадки и домыслы )))
     
  10. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,648
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #10
    Наличие или отсутствие ката не влияет на егр. Только выхлоп быстрее становится.
     
  11. brama

    brama Перевірений

    Дописи:
    426
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BSU)
    Потужність, л.с.:
    130
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    синій
    #11
    15ff1das-960.jpg
    я за такой EGR! сколько езджу минусов не обнаружил!
     
  12. alex

    alex Новенький

    Дописи:
    98
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    белый
    #12
    Профилактика ЕГР? Методы, рекомендации? Кто силён?
     
  13. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #13
    @alex, http://caddy-club.in.ua/threads/Как...емы-рециркуляции-отработавших-газов-egr.1775/
    Перше повідомлення: 20 січ 2016

    Нове повідомлення: 20 січ 2016
    А Ви хоч в курсі нащо ЕГР в авто? Ну Паша - то точно троллінгом займався... Але Андрій - ти ж міняв на пробігу в 70+ тисячах його!!! Вчора звонили з клуба і в людини на 50 тисячах вже треба міняти ЕГР... І що він вартує тих 400-500у.е., що б міняти кожних 50 тисяч?
     
    Lvivgaz та brama подобається це.
  14. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    #14
    Ну у меня пока ни с егр ни с СФ проблем не возникало. Может потому что трассового пробега много, а может время еще не подошло. А может он у меня и заглушен (вырезан, и т.д.) до меня. Это я уже не в курсе... Сам лично отношусь к этому примерно так, потому так и проголосовал
    Отключать/вырезать/глушить буду в крайнем случае. СФ конечно с его интересной стоимостью скорее на удаление, если возникнет необходимость.
     
    Lvivgaz подобається це.
  15. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #15
    @morphius, Если по-городу будешь ездить - то мозг может выносить, а по трассе - нет. Проблема вся в холодном запуске.
     
    morphius та Lvivgaz подобається це.
  16. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    #16
    Ну вот запуск у меня как раз не холодный:)
     
  17. sula

    sula Учасник

    Дописи:
    130
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Червонозаводское
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    белый
    #17
    При прохождении техосмотра(которые хотят вернуть ),могут возникнуть проблемы:отсутствие СФ и катализатора на машине.Деньги не всегда решат вопрос.
     
  18. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,583
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    #18
    Якщо ЕГР є в тебе на авто, значить він там має бути. крапка.

    Я б подивився як ти в Німеччині пройшов TUV з вирізаним ЕГР або в Штатах...

    Тому я за те щоб і наші діти дихали свіжим повітрям, а не вихлопом камазів та ікарусів.
     
    SergiyS та Lvitaliyv подобається це.
  19. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #19
    тут не про каталізатор і про СФ.
    Твоє небажання вивчати питання просто вражає. Тоді в своєму посту дописуй " Я не знаю нащо ЕГР, я готовий платити кожних 50тисяч по 500у.е. за його заміну".
     
    brama подобається це.
  20. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,583
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    #20
    Сергійко, всьо про ЕГР я знаю. Не думай що ти самий розумний.

    просто в моєму випадку він вийшов з ладу через неправильну експлуатацію взимку на холодному двигуні.

    Якщо система ЕГР зменшує шкідливі викиди на дизельних авто - значить вона має бути. Крапка.
     
    romanturbo, ACERBUS та Lvitaliyv подобається це.

Поділитися цією сторінкою