1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Система охлаждения

Тема у розділі 'Система охлаждения, отопление и кондиционирование', створена користувачем terrados, 25 жов 2018.

  1. terrados

    terrados Гість клубу

    Дописи:
    1
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Харків
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    #1
    Здраствуйте форумчани,вопрос такой заменил комплект грм с помпой и термостат. После етого температура двигателя в движении 92-96 но радиатор при етом холодный,когда остоновишся на холостих радиатор становится теплым. Может были у когото подобные симпктоми куда копать. Спасибо за ответ
     
  2. perspektivny

    perspektivny Новенький

    Дописи:
    41
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    белый
    #2
    попробуйте загнать машину на пригорок и погазовать, сначала мордой вверх . потом мордой вниз, таким образом удалите воздушную пробку если она есть, не забудьте проверять уровень антифриза
     
    Чилик подобається це.
  3. Санич31

    Санич31 Новенький

    Дописи:
    10
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Коростишів
    Модель:
    VW CADDY 2.0
    Потужність, л.с.:
    51
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Синій
    #3
    Добрый вечер, подскажите СТО или специалиста в Житомире по вопросу, долго греется двигатель Кадди 2.0 sdi и падает температура в движении
     
  4. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    #4
    Скорее всего умер термостат. У меня на sdi такое было
     
    Чилик подобається це.
  5. Санич31

    Санич31 Новенький

    Дописи:
    10
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Коростишів
    Модель:
    VW CADDY 2.0
    Потужність, л.с.:
    51
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Синій
    #5
    Если температура не доходит до 90 градусов патрубок тот что с низу холодный после 90 нагревается я так понимаю термостат работает?!
     
  6. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    #6
    Похоже что да работает. Ну у меня тепло пошло именно после замены термостата.
     
    Чилик подобається це.
  7. YurCad

    YurCad Новенький

    Дописи:
    50
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    #7
    Вітаю усіх,
    тижнів два назад міняв в машині термостат і відповідно ущільнення патрубка, яким термостат кріпиться до блоку двигуна, при складанні змащував прокладку- мастилом типу ЦИАТИМ, затягував необхідним моментом 15Нм. По факту це необхідно було зробити роки два назад, тк швидше встановився рівень ОЖ, з одним доливом, а не п'ятьма як до того, АЛЕ ущільненння
    сопливить, після нічного простою на блоці двигуна в поглибленні невелика калюжка. Що роблю не так? Рік тому міняв "трійник" ОЖ збоку таким методом- сопливості не виявлено...
     
  8. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    781
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    #8
    @YurCad, IMG_20230917_172648.png
    Це ущільнення коштує від 10 до 60грн, в залежності від виробника. По Вагу десь 250грн. Як не хочете постійно доливати антифриз я рекомендував би його поміняти. Бо постійні перепади температур не щадять ні резину ні пластик, авто ж не нове. В мене після зняття трійника про який ви писали через деякий час тріснув пластик і теж був витік антифризу.
     
  9. YurCad

    YurCad Новенький

    Дописи:
    50
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    #9
    sage64,
    Ставив новє кільце, і воно після монтажу "сопливить", виробника не пригадую. Хотілося б дізнатися як вірно замінити. Десь була інформація з оригіналом менш проблем. Заказав оригінал.
     
    sage64 подобається це.
  10. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    781
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    #10
    @YurCad, Всі кільця на двигун купляв тільки оригінал, але вони тоді не коштували так як зараз, двигун сухий підтікань ніде нема.
    Зажимайте поступово, можна в 2 чи 3 єтапа, один болт потім другий, момент затяжки знаєте. Перевірте на рівній поверхні площину самого пластику. Якось так.
     
    YurCad подобається це.
  11. YurCad

    YurCad Новенький

    Дописи:
    50
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    #11
     
    achtung подобається це.

Поділитися цією сторінкою