1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Рух накатом - на нейтралі чи на передачі?

Тема у розділі 'Информация, советы, помощь', створена користувачем Atarax, 22 кві 2014.

  1. Atarax

    Atarax Учасник

    Дописи:
    263
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
    #1
    На нейтралці комп видає 1,4-2,5л на 100км, якщо ж просто відпустити педаль газу показує 0л/100км. Хоча поідеї нуль не повинен бути. В чому правда, а точніше, що економніше в реальності, вирубати передачу на спусках чи просто знімати ногу з педалі?
     
  2. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #2
    Atarax, на цю тему можна довго сперечатися, але якщо довго їздити без нейтралі, то витрата пального меньше.
     
    Vulik подобається це.
  3. Gorin

    Gorin Учасник

    Дописи:
    159
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Купянск
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    с
    #3
    Як раз таки повинен!
    Если идет торможение двигателем, подача топлива полностью отсутсвует.
     
    Vulik подобається це.
  4. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #4
    Gorin, лучше уточнить так: количество подаваемого топлива ничтожно мало, что бы на БК менялось значение...
     
    Vulik подобається це.
  5. Gorin

    Gorin Учасник

    Дописи:
    159
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Купянск
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    с
    #5
    VWDRIVER,
    Как в дизелях, так и бензиновых двигателях заложен принцип полного прекращения подачи топлива в цилиндры при торможении двигателем. Я думаю, что так оно и есть.
     
  6. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #6
    Gorin, просто есть люди, которые считают, что двигатель без топлива не будет работать, а то что с горки двигатель крутит маховик через коробку от колес - то это просто "магия".
     
  7. Atarax

    Atarax Учасник

    Дописи:
    263
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
    #7
    Тоді резон включати нейтралку тільки в тому, що може збільшитись швидкість і на накаті проїдеш лишніх пару метрів до початку падіння швидкості.
     
  8. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    6,324
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    #8
    Тема интересная и информативная. А так же нужная для обеспечения безопасности движения на дороге.
    Лично я себя приучаю по возможности с горки двигаться на передаче. В первую очередь в целях безопасности, во вторую - в целях экономии.
    Был у меня случай давно в Крыму. По неопытности, не знании дороги, да и без привычки полезной, на затяжном спуске не пользовался торможением двигателем - чисто на нейтрали и тормозной системе спускался. Остановился от запаха горелых тормозов... Хорошо, без последствий.
    Это было на Пассате.
    Многих смущает, что при накате на передаче бортовик показует нулевой расход.
    Это действительно правда, тут можно сказать словами класика - вот до чего техника дошла! :)
     
    Vulik подобається це.
  9. NPP

    NPP Старожил

    Дописи:
    1,959
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Бердичів
    Модель:
    VW PASSAT
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Кастрюля
    #9
    Atarax, если говорить о экономии, то имхо на спусках будет экономнее выключать передачу (перед началом подъема спросить будет значительно выше, чем если спускаться на передаче).
    Но … если говорить о безопасности (а согласись, что любая аварийная ситуация обойдется дороже чем сэкономленные десять или двадцать литров) то двигаться необходимо всегда на передаче. А уж зимой - без вариантов.
    Речь идет о спуске с горок, а не езде в горах. Там, как рассказал Vipop, с непривычки сложно ездить даже и тормозя двигателем.
     
  10. Atarax

    Atarax Учасник

    Дописи:
    263
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
    #10
    Звичайно, спускатись в горах з перевалу на нейтралці це майже рівно з самогубством. Що таке розжарені колодки і диски знаю не понаслишці, є досвід катання в горах на байку, коли вода на роторі закипає і випаровується швидше ніж встигаєш сказати "ооо, бл*".
    Питання цікаве і в кожного свої думки. Точно напевне і не дізнаєшся.
    Істина певне десь по середині. Якщо спуск такий, що на ньому можна накатом на нейтралці набрати +10-20 км/год то є резон виключати передачу, щоб проїхати лишніх 10-20 метрів на підйомі або ж 20-30метрів на прямій після спуску. Якщо ж спуск не великий, і на нейтралці не набереш в + нічого, або ж спуск надто великий, і на нейтралці можна набрати в + забагато (пам"ятаємо про безпеку) то варто котитись на передачі.
    Треба буде якось засікти, якщо будуть подібні умови, дорогою в гори, що економніше. Перший раз завжди на передачі, другий раз, на нейтралці. Аби тільки умови підібрались подібні.
     
  11. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #11
    Економніше на нейтралці чи на передачі залежить від багатьох факторів.
    Якщо котитись на нейтралці то двигун бере як на холостому ходу, 0.5 літр/година, тобто якщо при швидкості 100 км/год це буде 0.5 л/100 км. А якщо швидкість буде 50 км/год, то це вже 1 літр/100 км. А якщо на передачі - то це буде 0 л /100 км при любій швидкості. Та якщо глянути з фізичної сторони то якщо при їзді на нейтралці автомобіль котиться за рахунок своєї кінетичної енергії ( у випадку з горки це ще плюс потенціальна), ця енергія іде на подолання сили тертя ходової та подолання лобового опору повітря. У випадку їзди на передачі йде додаткове витрачання енергії на тертя в моторі, коробці. І чим вище обороти тим більший опір руху машини створює мотор. Наприклад можна котитись коли на тахометрі 1500 об/хв, а можна коли 2500 об/хв, і в другому випадку авто буде набагато скоріше втрачати швидкість. У мене по дорозі додому є ділянка приблизно 700 метрів з дуже слабеньким нахилом, так ось якщо перед нею набрати швидкість 60 км/год, то на нейтралці до кінця ділянки авто буде котитись і швидкість 45-50 км/год залишиться, а якщо на передачі ( 4), то авто до кінця ділянки просто не доїде якщо не допомагати педаллю.
    Ще одна сторона цього питання це як авто дивиться на їзду накатом - подобається це коробці чи ні? Я не знаю. Мотору їзда накатом думаю логічно - це нічого страшного, якщо обороти в районі 1000-1500, топливо не горить, смазка поступає, все норм.
    І ще одна сторона - безпека. Зимою чи на небезпечних ділянках краще всетаки на передачі. І можливо простіше себе привчити що завжди на передачі щоб у екстренному випадку ліва нога не кидалась на зчеплення а права рука не тикала ручку на нейтралку...
    Також на затяжних / різких спусках є можливість перегріти тормоза. Тому краще допомагати передачою. Бачив місяць назад внизу одного хорошого спуску тормозні диски поколоті прямо на асфальті ( в Києві на окружній що йде від Гостомельського КП до площі Шевченка є хороший спуск недоїжджаючи до повороту в сторону площі).
     
  12. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #12
    Новый виток спору дала ДСЖ и алгоритм её ратобы.
    Там люди чётко увидели: машина "скидывается" на нейтралку!
    НО!
    Когда и как?
    Вот что я Вам скажу.
    При движении с горки в целях безопасности и сохранности движка таки надо ехать на передаче. Даже то же давление масла и скорость циркуляции тосола при торможении движком на 1500 об/мин ВЫШЕ, т.е. для двигла ЛУЧШЕ чем при "калатании" на "холостых" 800 об/мин.
    Но и накат на нейтралке имеет право на жизнь. В первую очередь на бензинках. Как? Поясню.
    Есть перекрёстки, с которых нужно "уходить" поспевая за потоком - иначе начинаются "шашки" с перестроением, которые негативно влияют на безопасность всего потока.
    Вот в таких случаях я с чистой лушой езжу 1-я, (3500 об), 3-я (1300-3500 об) нейтраль (ибо уже набираю около 70 км/ч).
    Почему не 5-я? Да потому что до следующего светофора прикачусь без потери скорости, а используя торможение двигателем придётся на низких оборотах потом "тянуть" с повышенной нагрузкой на движок. Но все эти "старания" могут быть перечёркнуты нафик любым (даже самым маленьким) форсмажорчиком - и экономии не выйдет.
    Учитывая ничтожно малую разницу в расходе на трассе езжу всегда на круизе (т.е. на передаче).
    С спусками не шучу - берегу тормоза.
    Вот такое моё краткое резюме по вопросу.
     
    Vulik подобається це.
  13. DOLAR

    DOLAR Старожил

    Дописи:
    1,279
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
    #13
    Я на передачи больше чем накатом на N. И расход по БЖ ниже.
     
  14. Vadim Iva

    Vadim Iva Досвідчений

    Дописи:
    984
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Серебристый металик
    #14
    Я вот тоже не могу понять, говорю а че ты не включешь нейтраль, тут же можно проехаться и сэкономить бенз?.А зачем некоторые спрашивают?Я читал статьи, что реально нейтраль не экономит топливо. Но у меня есть затяжной спуск по житомирской трассе, где я разгоняю машину до 100 км и включаю нейтраль, так по бк ещё добавляет +10-20км запаса хода и скорость увеличивается до 110-120км. Тормоза от этого не страдают при такой скорости, так как потом я снова включаю 5 передачу и еду дальше. :unknown:
     
  15. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #15
    Но у меня есть затяжной спуск по житомирской трассе, где я разгоняю машину до 100 км и включаю нейтраль, так по бк ещё добавляет +10-20км запаса хода и скорость увеличивается до 110-120км.
    Страдает только активная безопастность.
    Ехать на передаче - мгновенный расход был бы "0": засеки насколько увеличился бы запас хода в таком случае. :)

    Есть такое понятие: выбег. Так вот - весь фокус в том, можешь ли себе обеспечить безопасное равномерное движение на всём протяжении выбега - без тормозов из-за пешеходов, перестроившихся и т.п.

    В некоторых условиях нейтраль имеет смысл - см. работу современных ДСЖ.
     
  16. zeleniy

    zeleniy Учасник

    Дописи:
    126
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSE)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Offroadgrey
    #16
    Рухаючись накатом на передачі, сучасний двигун витрачає 0 л. палива, що може бути меншим, читай економнішим, за 0? +безпека страждає.
     
    Vulik подобається це.
  17. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #17
    думаю что таки не ознакомились.... Ладно, увидите как ДСЖ внаглую на нейтрали катится - продолжим разговор. А пока - чтобы не флудить - каждый останется при своём мнении
     
  18. МАГА

    МАГА Старожил

    Дописи:
    2,116
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    кандівайт
    #18
    Вряд ли это вопрос для тех, кто с бензина пересел на дизель. Переход на нейтралку находится за пределами процессов, которыми руководит мозг. :D :D
     
  19. ACERBUS

    ACERBUS Старожил

    Дописи:
    2,840
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY BiTurbo
    Потужність, л.с.:
    900
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2257
    #19
    на этот вопрос никогда не будет однозначного ответа, как в прочем и на вопросы из категории "что лучше" : бензин/дизель, метан/пропан, шиповка / не шиповка ..
    здравый смысл и ПДД говорят одно, некоторые поступают по-другому ..
     
  20. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #20
    ПРАВИЛЬНО!
    В нормальном авто тим руководит ДСЖ независимо бенза, газ или дизель у Вас под капотом :D :D :D
     

Поділитися цією сторінкою