1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Підвищується хх до 1000 об/хв вмикається обдув радіатора

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем ALEX6377, 18 гру 2022.

  1. ALEX6377

    ALEX6377 Гість клубу

    Дописи:
    3
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    #1
    Всим доброго дня. Підкажіть, може хтось зтикався з такою проблемою? Підвищується хх до 1000 об/хв і вмикається вентилятор обдува радіатора як при холодному так і при прогрітому двигуні, при натисканні на газ не розвиває оберти більше 3000 об/хв. Помилок на приладах ніяких немає, знімав клему з акб, проблема зникла на декілька днів, потім з‘явилась знову.
     
  2. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    #2
    Яке авто, двигун, бензин чи дізель, треба гадати?
    Судячи по опису проблеми у вас дизель та вмикається регенерація, тому питання, є сажевий чи немає, вирізаний чи не було із заводу? Хтось шив ебу?
     
  3. ALEX6377

    ALEX6377 Гість клубу

    Дописи:
    3
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    #3
    1.9 дизель з насосфорсунками на 105 коней, сажевий на місці, ебу ніхто не шив.
     
  4. mzfkhenry

    mzfkhenry Учасник

    Дописи:
    188
    Модель:
    VW CADDY
    #4
    А може, як всєгда... Проводка на відрізку мотор і до АКБ...район радіатора...Вєчна проблема...гофра там робить свою чорну справу)))
     
  5. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    #5
    Ну то подивіться в першу чергу що там з регенерацією, та сажевиком.
    Особливо якщо авто їзде на короткі відстані.
    Якщо нема ніякої діагностики, то хоча б чуток відкрутити глушник до сажевика, щоб був отвір, якщо авто поїхало, то треба мити.
    Ось тільки нещодавно мили сажевики на двох авто, бо перестали їхати зовсім, бо пересуваються на зовсім короткі відстані.
     
    Останнє редагування: 20 гру 2022
  6. ALEX6377

    ALEX6377 Гість клубу

    Дописи:
    3
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    #6
    Авто їздить щодня як на короткі дистанції, так і 2 рази в тиждень по трасі без зупинок 100 км. в одну сторону, потім назад. Ви не підкажите до кого можна звернутись на діагностику в Дніпрі чи області?
     
  7. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    #7
    Можна до мене, пишіть в п.п. дам номер.
     
    Vipop подобається це.
  8. 3ds

    3ds Новенький

    Дописи:
    81
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    #8
    1. Перевірити регулювання мотора.
    2. Перевірити роботу рециркуляції.
    3. Виправити . Зробити всі адаптації.
    Звертайтесь.
     
  9. Валерий Новомосковск

    Валерий Новомосковск Учасник

    Дописи:
    101
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Новомосковск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    синий
    #9
    В мене була така проблема, 1000 обертів та вентилятор, довго шукав причину. Виявилось усе просто. Почистив мінусову лінію від акума до двигуна в усіх з'єднаннях. Хоча явної корозії не було видно але все тепер працює. Я так розумію що єбу бачить падіння напруги, тому піднімає оберти щоб компенсувати. Ще таке можливо при внутрішніх негараздах в акумуляторі. Спробуйте поїздити на іншому.
    На рахунок 3000 об. Це цілком можливо те що описали вище, та не пов'язане з проблемою 1000об.
     
    Lvivgaz та AndRi Y KO подобається це.
  10. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,580
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    #10
    + за акум. Якщо авто їздить на короткі відстані
    Зарядіть акумулятор повністю + перевірте заряд який дає генератор в спокої і з максимальним навантаженням.
     
  11. XAXOJI

    XAXOJI Перевірений

    Дописи:
    367
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Новий Буг
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Сірий
    #11
    Вітаю шановні!

    Цікавий глюк на моєму Кадді 2011 1.6 tdi. Під час роботи двигуна, вентилятор радіатора живе своїм життям.

    Незалежно яка напруга на АКБ, температура охолоджуючої рідини та повітря.

    Проїхавши коротку дистанцію 3-5 км. Вентилятор може увімкнутись при любій температурі. 40, 50 чи 60 градусів. Заглушив двигун, запустив заново, а вентилятор вже не працює.

    Діагностика нічого не показала.

    І це відбувається не щодня, може 2-3 рази на тиждень.

    І ще, під час роботи вентилятора, оберти ХХ двигуна сягають 1040 об./хв.
     
  12. 3ds

    3ds Новенький

    Дописи:
    81
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    #12
    У вас 2 варіанти.
    1. Намагається регенерувати...
    2. Проводка...
     
  13. XAXOJI

    XAXOJI Перевірений

    Дописи:
    367
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Новий Буг
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Сірий
    #13
    Регенерація неможлива. Ще в 2018 році все відшив.
     
  14. Валерий Новомосковск

    Валерий Новомосковск Учасник

    Дописи:
    101
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Новомосковск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    синий
    #14
    Мінусова клема. Від акб до двигуна, почистити змастити.
     
    XAXOJI подобається це.
  15. XAXOJI

    XAXOJI Перевірений

    Дописи:
    367
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Новий Буг
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Сірий
    #15
    Так і є!
    Отже, розібрався я в своєму авто, чому вентилятор жив своїм життя.
    Таки вдалось зафіксувати одну помилку, 01598 - напруга тягової АКБ. Погуглив та зрозумів що робити. Зробив заміри напруги на генераторі, на проводах та на клемах. Просідала вона до 0,3 вольта та постійно скакала на 0,1-0,2 вольта. Як виявилось, вся проблема була в силових проводах, а точніше в клемах та наконечниках. Хоча акумулятор зняв на підзарядку, про те він на малому току зарадився за 5 годин. Зняв провода, зачистив контакти та обробив спеціальною для них смазкою.
    Катаюсь вже 3 дні, напруга на холостому ходу тримається стабільно 14,4 вольта, а також перестали мерехтіти LED лампи (ДХО та підсвітка номеру), хоча я думав що це із-за китайських ламп чи обманок вони мерехтіли.
    Більше всього, питання було до масси та її точки з'єднання. Хоча я б не сказав що там було критичне окислення, про те мультиметр показував опір. Я також для профілактики і на РТС обробив контакти. Зараз на всіх проводах жодного опору нема.
    Дякую всім хто допомогав та підсказував у вирішенні проблеми.
     
    Ljova, MAY та AndRi Y KO подобається це.

Поділитися цією сторінкою