1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Провернуло коренные вкладыши 2.0SDI

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем sergm1809, 24 січ 2016.

  1. sergm1809

    sergm1809 Гість клубу

    Дописи:
    4
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Житомир
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    #1
    всім привіт.
    тему викладав тиждень тому .
    дайте пораду.
    провернуло корінні вкладиші в постелі.
    двигун кадді 2,0 сді, 2007 р 190 тис пробігу.
    пошкоджена перша і друга постелі

    підскажіть що краще заміна блока чи рестарація?
     
  2. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #2
    дешевше і швидше - заміна блока... а реставрація - ну це спірне питання в нинішній час.
     
  3. Voyager

    Voyager Досвідчений

    Дописи:
    572
    Область:
    Закарпатська
    Місто:
    Ужгород
    Модель:
    2KAA32
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Z4 / C9Z black-magic
    #3
    а яка причина? чому провернуло?
     
  4. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #4
    @Voyager, так всього ж типу на комерсанті
    Ну і десь тисяч 200-500 скручених і ще щось в навантаження і нема вала.
     
    morphius та vitek подобається це.
  5. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #5
    Опять тема сводится ни к чему...
    Насколько я понял суть вопроса - стоит ли восстанавливать свой блок а не очередная констатация аксиомы "все каддики убитые"...
    Ну что я могу сказать: всё зависит от цены, выставленной Вам за работу.
    Важна также причина "проворота" - ведь 1 и 2 цилиндры ближе всего к масляному насосу и меньше прочих подвержены масляному голоданию в экстренных ситуациях...
    Если причиной стала ОЖ в масле или соляра (голова) - есть смысл искать донора.
    Тем более что я подозреваю у кого в Житомире можно разжиться 2,0 СДИ
    При большом объёме вложений может есть смысл брать уже ВММ с коробкой - это не потребует изменений в тех.паспорте но позитивно повлияет на перепродажную стоимость авто...
    Всё решит цена, которую выставят за восстановление блока и причина проворота.....
     
    Dostam та Lvitaliyv подобається це.
  6. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,648
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #6
    На сколько я знаю, то номер мотора начинается с буквенного обозначения, а это значит, что будем бмм бла бла бла. + сюда посчитал интеркулер,мозг, проводка, коробка, сцепа, патрубки и т.д. Дорого!
     
    morphius подобається це.
  7. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    #7
    Очень дорого выйдет BMM + коробка + полуоси + панель приборов, радиаторы и тд и тп. Шкурка вычинки не стоит
     
    morphius подобається це.
  8. sergm1809

    sergm1809 Гість клубу

    Дописи:
    4
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Житомир
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    #8
    більш детальніше.
    пробив поддон, після ремонту поддона залив масло завів вроди нормально, заїхав на СТО послухали також нічого не почули,
    проїхав 170 км почув якийсь посторонній шум, після зняття поддона виявилися провернуті вкладиші на 1 і 2 корінних
    по двигуну я не думаю що скрутили 200-500 , катаюсь з 2012 року питань не виникало.

    взнавав ціну по реставрації близько 4000 грн
     
  9. Tolya1983

    Tolya1983 Досвідчений

    Дописи:
    908
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Коростень
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    #9
    А когда пробил поддон, долго ехал с пробитым поддоном?Пищало на табло или нет?
     
  10. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,648
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #10
    Осколок не остался в моторе?
     
  11. sergm1809

    sergm1809 Гість клубу

    Дописи:
    4
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Житомир
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    #11
    на табло не пищало ехал помалу, запищало когда виехал на трассу
    Перше повідомлення: 24 січ 2016

    Нове повідомлення: 24 січ 2016
    була стружка від вкладишів


    Нове повідомлення: 24 січ 2016
    километров два проехал потихоньку, после удара не видно било течи масла
     

Поділитися цією сторінкою