1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Провали в роботі двигуна

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем AlexandrNM, 14 січ 2015.

  1. AlexandrNM

    AlexandrNM Учасник

    Дописи:
    138
    Область:
    Київська
    Місто:
    Обухів
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Black
    #1
    Всім привіт.За останні 3 дні спостерігається така картина: при розгоні на 3 та 4 передачах короткочасно пропадає тяга два,три рази з інтервалом декілька хвилин ,неначе щось хватає за фаркоп, при провалі вижимаю зчеплення, стрілка падає на 900 ,далі даю газ і машина пішла через хвилину те саме ,а далі все нормальо . На світлофорах нормальний старт розганяв до 130 в якості теста(взагалі сер.шв. 90-100) рівна робота мотора .Дивились по компу нема ніяких помилок на запитання- що може бути ,бачу такі рухи :unknown: .Почалось після заправки на місцевій заправці ,може співпадіння ? Тиждень назад загорівся чек , сварився датчик тисків каталізатора, помилку зняли після все в нормі.Масло, фільтри мінялись 7 тис. назад.Може в когось було щось подібне.Жевріє думка поміняти паливний фільтр ,незнаю.На дизелі тільки рік, так що в кого які думки я :write: .
     
  2. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,654
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #2
    а точное название ошибки не скажите? Егр чистили, не?
     
  3. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #3
    И посмотреть места крепления патрубка к интеркулеру :yes:
     
  4. AlexandrNM

    AlexandrNM Учасник

    Дописи:
    138
    Область:
    Київська
    Місто:
    Обухів
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Black
    #4
    Номер ошибки не помню, но спец объяснял так : что он сравнивает давление отработанных газов до и после катализатора .ЕГР не чистили , сейчас пробег 92 т. когда брал было 75 т.
     
  5. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
  6. AlexandrNM

    AlexandrNM Учасник

    Дописи:
    138
    Область:
    Київська
    Місто:
    Обухів
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Black
    #6
    Андрей завтра посмотрю ,а что там может быть?
     
  7. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #7
    с интеркулера патрубок плохо пристает или сбоку сама планка радиатора пропускает-пропадает тяга.Буквально вчера у парня похожее было только еще черный дым шел-снизу патрубок отломался.
     
  8. AlexandrNM

    AlexandrNM Учасник

    Дописи:
    138
    Область:
    Київська
    Місто:
    Обухів
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Black
    #8
    Андрей спасибо за совет, завтра сниму защиту обследую не сей предмет ,благо яма в гараже :hi:
     
  9. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    #9
    Очень похоже на отмирание контактов на датчике разности давлений СФ (G450). Лечится заменой или перепаиванием контактов. На РУ форуме была тема.
    Вот этот датчик, только на БСУ он возле актуатора турбины расположен:
    [​IMG]
    Когда пропадает тяга двигателя, достаточно отпустить газ и все возвращается в нормальное состояние?
     
  10. Владимир 2014

    Владимир 2014 Учасник

    Дописи:
    149
    Модель:
    VW TOURAN
    Рік випуску:
    2009
    #10
    моё ИМХО. Если датчик разности давления сигнализировал о проблеме. То первое что я бы сделал, залил бы качественной солярки литров 20 (Укравто литовскую) и выехал на трассу и дал бы прос..я катализатору, выбрал бы третью или четвертую передачу и ехал бы до 3500 оборотов ,ну что бы движок не сильно ревел. И так километров пять, потом опять на пятую и не спешно, потом повторил бы процедуру. На всякий случай перед этой процедурой сменил бы топливный фильтр.
     
  11. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #11
    Про Укравто солятку и ее качество-в другой теме можно поспорить.Г----о редкое.
     
  12. Владимир 2014

    Владимир 2014 Учасник

    Дописи:
    149
    Модель:
    VW TOURAN
    Рік випуску:
    2009
    #12
    Не флудите.
     
  13. AlexandrNM

    AlexandrNM Учасник

    Дописи:
    138
    Область:
    Київська
    Місто:
    Обухів
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Black
    #13
    Датчик что расборный ?

    [upd=1421349483][/upd]
    Каждый день езджу на работу в Киев на круг 100 км ,в пробках почти нестою отчего же ему зас-ся? Заправляюсь в основном на КЛО(по дороге), дизель конечно не самый но динамика нормальная БЫЛА . Сегодня только один раз утром дернулась. В суботу будим смотреть по результатам отпишусь.
     
  14. Usike

    Usike Спеціаліст

    Дописи:
    3,714
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Потужність, л.с.:
    175
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Чорний
    #14
    этим все сказано.
    Не жалеете вы своего коня. :hi:
     
  15. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    #15
    AlexandrNM, завтра в личку дам ссылку на отчет по ремонту датчика.
     
  16. AlexandrNM

    AlexandrNM Учасник

    Дописи:
    138
    Область:
    Київська
    Місто:
    Обухів
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Black
    #16
    Продвжуючи тему ,при огляді патрубків інтеркулера і самого ніяких пропусків невиявлено.Самі патрубки у відм. стані (тьху, тьху, тьху) ,при обстеженні робили прогазовки до 2, 3 тис. об.Зараз іде тенденція зменшення провалів, сьогодні наприклад двигун робив як і раніше.Виходить що хапанув "хорошої"соляри
    :? .Поїзджу пару днів , побачимо.
    Jorjik дякую за ресурс, цікава тема колись може пригодиться, але краще не треба :hi: .
     
  17. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #17
    БРАТИ, юзаю дизельний двигун вже чотири роки, щодня. Я в шоці :shock: , яка різність повинна бути в дизельному паливі, щоб ви так яскраво відчували на роботі двигуна...

    Зи. Кажу це тому що заправлявся на різних АЗС, які в нас тільки є... :hi: :yes:
     
  18. AlexandrNM

    AlexandrNM Учасник

    Дописи:
    138
    Область:
    Київська
    Місто:
    Обухів
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Black
    #18
    Див. пост №1. Все вірно на різних АЗС різне пальне звідси відповідно і різна динаміка, але тема не про це :hi:
     
  19. AlexandrNM

    AlexandrNM Учасник

    Дописи:
    138
    Область:
    Київська
    Місто:
    Обухів
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Black
    #19
    Нарешті добрався до форума ( проблеми з інетом)sory що пишу з запізненням. Все таки замінив фільтр ,дякую Жені Megatrans за техпідтримку з фільтром, ось такий вигляд він мав :похоже на емульсію ,на пальцях не відчувалось нічого -вода? чому коричнева? .Після побаченого зняв бак(демонтаж не описую якщо будуть питання розпишу покроково нема нічого складного,як виявилось), але крім легкого червонуватого нальоту на стінках і павука в колбі нічого невияв.А взагалі робота машинки наладилась.
     
  20. Ghost

    Ghost Старожил

    Дописи:
    1,485
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Ялта
    Модель:
    VW Caddy MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Salsa Red
    #20
    AlexandrNM, у вас масло потихоньку просачивается в солярку, оттого и фильтр такого цвета
     

Поділитися цією сторінкою