1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Проблеми з паливною системою, ай нід хелп.

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем Rulof, 28 січ 2019.

  1. Rulof

    Rulof Гість клубу

    Дописи:
    6
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    #1
    Їжджу собі на кадіку вже більше року, тай думаю треба замінити ремінь, роліки ГРМ бо цвірінькати почав якийсь, а ще моторчик склоомивача здох, підмерз видно. Просив хлопців подивитись. Подивились. Прийшов забирати машину, а завести не заводиться нормально, відразу після того як завів глохне, вижимаю сцеплення заводиться з натяжкою, кажу може мітки не добре виставили? та нє фотки показують всьо норм. їдь на діагностику. Приїхав до дому, посидів трохи в інтернеті згадав що до запобіжників дивились, а моторчик то не працює, дивлюсь ніби все на місці, поліз шукати схему, з трудом знайшов щось подібне почав звіряти а один запобіжник не на своєму місці, короче переставив я його і машина ожила, заводиться нормально і не глохне. Але їхав тут наступного дня по трасі на підйомі йшов 4 передача, обороти 2300-2500 загорілась спіралька пропала тяга, арійний режим. Заглушив завів до франківська доїхав нормально, заїхав на діагностику де показало кучу помилок по паливній системі, помилки постирали, сказали їздити якщо вискочить приїжджати. Поїздив ше день нормально, на тому самому підйомі знов щезла тяга і аварійний режим, зробили діагностику (фотку прикріпляю) Поїхав на дизель сервіс один-другий, не знають шо може бути, один каже датчик на рампі, насос, другий до турбіни, ЕГР , третій шо фільтр або патрубки позабивало, і вже би розбирали то всьо, але хочу ше поради і допомоги вашої? Може знаєте майста грамотного десь в Франківську чи у Львові?
     

    Вкладення:

  2. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #2
    1 ошибка - меняйте датчик разности давления сажевика.
    2, 4 ошибки изза 3й. Надо проверять работу клапана на тнвд.
    Последняя уйдет, когда будет все ок с первыми
     
    Чилик та Rulof подобається це.
  3. Rulof

    Rulof Гість клубу

    Дописи:
    6
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    #3
    Дуже дякую за оперативну допомогу.
    По 1 я так розумію це він ? (фото)
    А по клапану тнвд, до офіціалів можна їхати чи вони з таким не бавляться? чи краще шукати майстра на сервісах?
    Чи можна його замінити, той клапан?
     

    Вкладення:

  4. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #4
    Да, он.
    По клапану надо сделать сначала адаптацию. Если не поможет, менять. Что могут официалы - не вкурсе.
     
    vitek та Rulof подобається це.
  5. Rm 022

    Rm 022 Новенький

    Дописи:
    12
    Область:
    Закарпатська
    Місто:
    Тячев
    Модель:
    1.6 tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Сірий
    #5
    На якому двигунi?
     
    Rulof подобається це.
  6. Rulof

    Rulof Гість клубу

    Дописи:
    6
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    #6
    дизель
    1,6 CAYD
    у вівторок порухав всі фішки, випхав запхав на місце, постирали помилки, вже другий день їздить нормально, хоча сумніваюсь що воно щось допомогло.
    але перед цими маніпуляціями кожен день вилітало по два рази.
     
  7. Rm 022

    Rm 022 Новенький

    Дописи:
    12
    Область:
    Закарпатська
    Місто:
    Тячев
    Модель:
    1.6 tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Сірий
    #7
    У мене тоже не стабільне" давление в топлевной рейке" на холостих машина трохи вібрує но не завжди!
     
    Rulof подобається це.
  8. Rulof

    Rulof Гість клубу

    Дописи:
    6
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    #8
    Вчора був на дизель сервісі, провірили датчик тиску палива він в нормі, поміняв фільтр паливний, промили систему і клапан регулятора тиску палива. Машина поїхала, тепер не смикає коли даєш газу і різкіше набирає обороти, і вроді би витрата став кращий, ну тут ще треба дивитися (або просто потепліло) втиснув по трасі 150 політ нормальний, мотор тихіше став працювати, правда долив масло трохи, хоть від заміни до заміни не пропадає, але зірвали різьбу на піддоні останнього разу то бачив що слизиться, що з тим тепер робити хз. А і поміняв масло в коробці, награлися з ним добре бо заливали через датчик задного ходу. І замітив ще, коли включаю пічку обороти піднімаються навіть на прогрітій машині до 950-1000, не мап'ятаю чи минулої зими таке було, думаю то так має бути.
     
  9. Rm 022

    Rm 022 Новенький

    Дописи:
    12
    Область:
    Закарпатська
    Місто:
    Тячев
    Модель:
    1.6 tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Сірий
    #9
    Якою рідиною промивали систему та клапан,розбирали рампу ?
     
  10. МАГА

    МАГА Старожил

    Дописи:
    2,116
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    кандівайт
    #10
    При повороті регулятора управління пічкою вправо "до упора" вмикається РТС.
     
    Rulof та Lvivgaz подобається це.
  11. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #11
    Гужон вкрутить, а в него родную пробка
     
    vitek, miki_ua та Rulof подобається це.
  12. Rulof

    Rulof Гість клубу

    Дописи:
    6
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    #12
    Якою рідиною не бачив, а то що знімали рампу форсунки було
     
  13. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #13
    Короче про клапан я был прав?
     
    Rulof та МАГА подобається це.
  14. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,131
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #14
    Rulof, різьбу в піддоні можна перерізати під пежовську пробку. Мені це вдавалось без зняття піддону, але тяжко витримати перпендикулярність.
     
    Rulof та miki_ua подобається це.
  15. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #15
    Зачем? Я недавно высчитал как и чо, токарь выточил из дюрали гужон, в который вкручивается родная пробка.
    Без снятия поддона, но со снятием подрамника, хотя надо просто метчик укоротить.
     
    Rulof подобається це.
  16. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,131
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #16
    Megatrans, да, с гужоном будет проще но без гужона можно обойтись без токаря, а не у всех есть токарь под рукой :)
    Я на Фабии метчик не укорачивал, а на кадди ХЗ..
     
    Rulof та miki_ua подобається це.
  17. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #17
    achtung, корисний лайфхак. Яка модель Пежо або яка різьба як не секрет?
     
    Rulof подобається це.
  18. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,131
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #18
    miki_ua, вже не пам"ятаю подробиці, я взяв пробку, сходив до токаря, поміряв, потім просидів трохи в інтернеті... Потім сходив на авторинок, купив пробку пежо. А далі діло техніки :)
    Все ж я промазав трохи з різьбою (перпендикуляр) , мідна шайба не держала. Але при заміні масла завжди залишаються гумові кільця з фільтра, вони вирішили проблему заміни пробки/шайби....
     
    Rulof подобається це.
  19. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #19
    Я наточил себе 20 штук, расходятся как семечки. Наружная резьба 16*1, внутри 14. И все, дальше не будет проблем с заменой пробки
     
    kosha, Rulof, Чилик та 2 іншим подобається це.
  20. Rulof

    Rulof Гість клубу

    Дописи:
    6
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    #20
    Точно не можу сказати чи на 100% бо робилось багато маніпуляцій, але те що проблема на даний момент щезла то факт.
    По зливній пробці то зараз замастив герметиком для скла, а з наступного тижня вже буду біля того якось танцювати.
     

Поділитися цією сторінкою