1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Присадки, ревитализант , плюсы и минусы

Тема у розділі 'Автохимия и ГСМ', створена користувачем GRA, 16 тра 2014.

  1. GRA

    GRA Новенький

    Дописи:
    67
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BSU)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    білий
    #1
    Автохимия.
    Кто пользовался присадками в масло всякими кондиционерами метала для продления срока службы двигателя.
    Поделитесь опытом.
     
  2. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #2
    GRA, в 99% больше в них рекламы, чем пользы для двигателя, лучше лить хорошее масло, и нормальное топливо, и не надо разную химию добавлять...ибо в одном месте лечит, в другом - калечит. И зайдите сюда Новичкам
     
  3. Atarax

    Atarax Учасник

    Дописи:
    263
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
    #3
    Нарадили додати в масло при заміні SMT2. Додав, катаю, політ поки норм, хз. В знайомого бус Т4, старенький, теж SMT наркоманить, мотором не нарадується, при тому, що соває вантаж постійно.
     
  4. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #4
    Залил себе масло РЕПСОЛ, проверить реально ли такое хорошее как хвалят? Дык, мотор аж зашептал... Присадки никогда, никуда не лил...Это все до лампочки...
     
  5. GRA

    GRA Новенький

    Дописи:
    67
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BSU)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    білий
    #5
    я раньше ездил на мото и скутер туда добавлял присадки ревитализант хадо заметил действие только дозу увеличил в 2-3 раза. И как пишут прибавилось мощности. Звенел в поршне палец перестал, а вот кадика недавно купил токо 3 к проехал и как на авто влияет хз :unknown: . Много разных мнений одни пишут что помогает другие что ничего не заметили. Наверно еще зависит от состояния двигателля.
     
  6. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #6
    Т4 це не показник, в ці динозаври мотори ставили дійсно мільйонніки. Так, потужності там не дуже багато і т.д., зато ходять вони довго. Для прикладу в тестя уже пробіг на Т4 десь 270К, і в мотор ще ніхто не ліз ніразу, масла не бере ні грама, в турбіну ніхто не лазив і т.д. І 270К це ще не показник, є такі машини з пробігом і по 500 К.
    І всі ці присадки ефект мають, але так же само ефект цей бє по грошах. Тому краще замість присадки, на яку наприклад тратимете 100 -200 грн. на 10 К км. пробігу, то масло залити на ці гроші краще ( наприклад лити не 5W40, а 0W40, зимою мотор точно буде вдячний), чи міняти не раз в 11 тис. пробігу, а раз в 9 тис. пробігу.
     
  7. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #7
    Ще на жигулях пробував нанопротек...з того часу маю правило, ніякоі херні не лити :geek:

    Повірте, краще жити в чистому середовищі, істи здорову іжу...ніж істи гавно і пити ліки для покращення. Аналогічно і з присадками...ну якщо це присадки басф, то ще можна подумати. Все інше від лукавого.
     
  8. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #8
    2.5 TDI каддика уделает, аж бегом..
     
  9. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #9
    Яким це чудом?
    2.5 ТДІ бувають різні мотори за потужністю, якщо на Т5 наприклад можливо там уже під 200 л.с. ставляться, то на Т4 популярним є мотор 75 кВт 2.5 ТДІ.
     
  10. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #10
    300 крут. момент..вернее 295.. правда это самый мощный 2.5..но неважно..
     
  11. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #11
    Якщо у Т4 буде 300 крут. момент, а в Кадді 250. Ок?
    Оскільки що сила тертя, що кінетична енергія лінійно пропорційні до маси, то для того щоб Т4 був з такими ж динамічними показниками необхідно щоб вага Т4 була тільки на 300 поділити на 250 більша, тобто тільки на 20%. Якщо Кадді споряджений важить десь 1400-1500 кг, то Т4 буде важити десь 2 тони. (бачив на вазі Т4 довгу базу, майже пустий бак, без водія, без задніх сидінь, було чи то 1850 кг).
     
  12. Grifon

    Grifon Перевірений

    Дописи:
    321
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Харків
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Белый-белый
    #12
    Я как-то в мотор 2,0 СДИ попробовал РЕАГЕНТ 3000. В городе в одном и том же месте подьезжал к спуску и скатывался на 2 передаче ( торозил двигателем) спуск заканчивался светофором. На старом масле мотор раскручивался до 1800-1900 об. на свежем масле до 1900-2000 об. после применения присадки до 2100-2200 об. Все эксперементы проводились в период с мая по сентябрь.горка находится в 6 км от работы. Я ничего не рекламирую.... Но этот факт я реально заметил....
     
  13. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #13
    :D :D :D :lol: :lol: :lol: :D :D :D :lol: :lol: :lol:
    Вибачте будь ласка, нічого особистого.
    А ви, взагалі, знаєте що палець поршня сажається на шатун на "гарячу"?
    Сім років тому (на жаль) на науковому підґрунті мені пояснили (вік живи, вік вчись) що таке детонація в двигуні.
    То я й досі :lol: коли чую вислів "пальці стукають" :sorry:
     
  14. Ghost

    Ghost Старожил

    Дописи:
    1,484
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Ялта
    Модель:
    VW Caddy MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Salsa Red
    #14
    А есть еще "плавающие пальцы", которые не сажаются на горячую.
     
  15. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #15
    А в яких двигунах вони застосовуються ? :?: :?
     
  16. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #16
    в ниве, в волге и т.д. много где..
    Смысл в том, что стучащие пальци - это люфт поршня в цилиндре, а пальцы стучать не могут.
     
    08sv80 подобається це.
  17. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #17
    Євгене Станіславовичу так і я ж про це... ;) ;) ;)
     
  18. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
  19. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #19
    Друже, ти просто КРАСАВА! Як то кажуть валиш "Не в бровь, а в глаз..."

    Весною, по яскравій рекомендації колеги по службі придбав флакончик такої маячні. Використав половину, зрозумів що користі 0,0, та й викинув флакончик десь в гаражі... :wall: :oops: :oops: :oops:
     
  20. DOLAR

    DOLAR Старожил

    Дописи:
    1,279
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
    #20
    В мене на минулій машині пальці за дзвоніли чере прошивку - чіпанув мені один клоун в Львові .Проїхався на машині - пальчіки дзвенять. Закачали другу прошивку все нормально.
     

Поділитися цією сторінкою